Hotel Haus Keuthen

Prima gasthuis

Jp leijdsman
19-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren er een lang weekend met zijn vieren. We waren de enigste gasten . Het zag er leuk uit echt op zijn Duits donkere meubels met kleedjes enz. Onze kamer was prima wel een te hard bed voor mijn . Verder keurig schoon. We hebben heerlijk gegeten elke dag een vier gangen menu . Het ontbijt was zeer uitgebreid meer als voldoende. De omgeving was schitterend .winterbergen een leuk plaatsje en willingen veel winkels. Het personeel was zeer vriendelijk .

Gereisd met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prijs kwaliteit verhouding Top!

Karin
21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk personeel. Kamer ruim met bankje, stoel en tafel. Kleine televisie. Persoonlijk vond ik het bed te hard. Kussens niet geweldig, veel te zacht. Badkamer lang en smal, maar wel schoon! Ontbijt eenvoudig, maar goed. 2 x buffet gehad en 2 x 4 gangendiner, allebei goed! We hadden van 18.00 uur tot 21.00 uur all inclusive drinken, er werd voldoende geschonken. We hebben het goed naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in maart 2016

Nooit meer

Reisgezelschap Kerst
30-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met de Kerst geweest, geen kerstsfeer, geen kerstdiner ik denk dat mc Donalds nog beter was. Met de kerst ging alles om 22.00 dicht dus moest je naar je kamer. leuke kerst lekker vroeg op bed. Douchen was bijna niet mogelijk was of koud of kokend heet. Zaten in de kamers 8,9,10.

Gereisd met vrienden in december 2015

prima prijs/kwaliteitsverhouding

kees kleuver
30-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geboekt via touroperator, 2 nachten / 3dagen all in voor een 'zacht' prijsje. Hotel is wat gedateerd maar schoon. De bediening is vriendelijk en het eten was zonder meer goed. Uitgebreid ontbijtbuffet en ook het avondeten was rijkelijk

Gereisd met partner in oktober 2015

Gewoon goed

Fam. la Faille
19-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn hier afgelopen weekend geweest. Kan niet anders zeggen dat het prima voor elkaar was. Het Hotel ademt een en al Duitse gezelligheid uit, het eten was goed en er was ruim voldoende keus. Verder hadden wij elke dag onze eigen tafel. Het hotel was volgeboekt en er hing een gezellige sfeer. De kamers werden elke dag weer netjes schoongemaakt met schone handdoeken(zelfs de knuffels van de kinderen werden netjes naast elkaar op het kussen neergezet). Verder vriendelijk personeel, wij komen hier graag nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Niet voor ons

Hugo
31-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Het hotel ligt aan de doorgaande weg waardoor er overlast is, zoals laden en lossen plus het vrachtverkeer. Het hotel zelf is oubollig en volgens ons niet bij de tijd, gehorig, de ruimten op de begane grond te klein gezien het aantal gasten, vooral onhygiënisch vanwege de zwermen vliegen die overal opzitten voor overlast zorgen. Onze kamer aan de straatkant op de eerste verdieping was behoorlijk groot, 4.5 x 5.5 mtr. De smalle badkamer had alleen een douche en toilet. De wastafel was verplaatst naar de kamer. Op de kamer stonden: een salontafeltje met een KTV, klerenkast, 3 stoelen, 2-pers. bed met nachtkastjes, grote salontafel en een kastje met 4 laatjes. Verder, de verlichting was OK, gratis parkeren en Wi-Fi. Geen kluisje en airco, redelijk schone vloerbedekking. Het hotel wordt voornamelijk bezocht door Nederlanders en het kleine restaurant zorgt je tafel moet delen. Ontbijt-/Dinerbuffet: OK Ons oordeel: Niet direct aan te bevelen ondanks het beperkte All Incl. arrangement.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was geweldig

NIJMEGEN
16-8-2015

Wij vonden het zelfs heel goed, nog beter dan de vorige keer.

Gastvrij en huiselijk hotel

Herma
5-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

De ontvangst en bediening in het hotel waren de drie sterren echt waard. Alle ruimtes waren zeer schoon. Het interieur en exterieur kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar gezien het feit dat je voor weinig geld hier kunt verblijven kun je ook niet meer verwachten. Voor het personeel niets dan lof!!!!

voor de wandelliefhebber

A.J. Haagen
2-8-2015

Het hotel is rustig gelegen en is echt Duits. De kamers zijn netjes en zeer schoon en de bedden slapen goed. De bediening is erg vriendelijk en tijdens de gratis drankjesuren blijven ze maar vragen of je nog iets wilt. Het ontbijt is goed maar eenvoudig. Je mag zelf een lunchpakket maken voor onderweg. Het diner is voortreffelijk. Iedere avond weer een verrassing en genoeg voor iedereen. Wij vonden de eetzaal ook ontzettend gezellig. De wandelroutes beginnen vlakbij het hotel maar met de gratis Sauerlandkaart kunt je naar verschillende plaatsen reizen om daar de wandeling te beginnen om te eindigen in je hotel. De Rothaarsteig is een echte aanrader. Wij zijn echte Duitslandgangers maar nergens vind je zulke mooie wandelingen als hier. Kortom, wij zouden dit hotel iedereen die van de natuur houdt en van de Duitse gastvrijheid aanraden. Van ons krijgt dit hotel een dikke 9.

Nooit meer

T.E.Pool
20-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het Hotel is zeer verouderd, bedden waren schoon en goed, vloerbedekking erg vuil, het eten was matig, Op zondag opgewarmde broodjes deze waren steen hart. Bediening was vriendelijk. De jonge eigenaresse was onvriendelijk .

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Keuthen in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Keuthen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.