Hotel Haus Keuthen

258 reviews over Hotel Haus Keuthen in het Nederlands

Indien niet veeleisend oké

Obed Croiset van Uchelen
5-6-2017

Kamer redelijk. Badruimte schoon en oké. Beetje oubollig ingericht. Geen NL zenders op TV ondanks dat er meer dan 80% NL gasten komen! Ontbijt en avondeten prima in orde. Ruim voldoende goed verzorgd en smakelijk! Alleen de formule All Inclusieve klopt van geen kant! Alleen van 18.00 uur tot 21.00 uur en dan alleen huismerk witte en rode wijn, cola fanta en mineraalwater en bier van het vat. Andere dranken wel verkrijgbaar tegen forse prijzen. Vlak voor 21,00 uur moet je zoeken naar barbediening want die zijn er even niet! Na 21.00 uur komen ze weer en vragen dan wat je wilt drinken en dit wordt genoteerd op je "verteerkaart"! tegen flinke prijzen! Huiswijn een klein karafje wordt €7,60 voor gerekend!! en €2,80 voor een cappuchino (dit als voorbeeld) Dus voor 18.00 uur en na 21.00 uur drinken in het hotel kost je veel geld. Wij waren incl de kurtax voor een paar drankjes in deze drie dagen €75,80 kwijt. Beter is het onm elders wat te verteren en pas om 18.00uur daar aan te komen want om 18.30 begint het eten en dan is er beperkt vrij drinken...

Gereisd Met partner in juni 2017

Zijn daar al 8 keer geweest en zijn zeer tevreden.

Hans
17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig en de bediening en het eten is zeer goed.

Gereisd Met partner in januari 2017

Erg fijne korte vakantie.goede kamer goed eten

Dicky en Ad de Graaff
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed en vriendelijk personeel.Heerlijk en voldoende eten.prima schone kamer en prima bed

Gereisd Met partner in maart 2017

Kras

zeer vriendelijk personeel en goed eten

Cor Oostendorp
2-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

een zeer goede prijs en kwaliteits-verhouding. wie het hier niet goed heeft vraag ik mij af hoe die mensen het thuis hebben

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Geweldig!

Beltman
4-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk, huiselijk. Superfijn. We zijn zeeeer tevreden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon en goed

Janny
17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Zeer eenvoudig hotel, alles functioneerde al is alles gedateerd. Medewerkers zijn hard werkende vriendelijke mensen. Hotel staat aan een drukke weg. Als je dan de pech hebt aan die kant de kamer te hebben, kun je uitslapen wel vergeten. Geen hotel voor mensen die slecht ter been zijn. Er is geen lift. De maaltijden waren goed verzorgd al kon ook dit beter gemoderniseerd worden ivm de hygiene. De locatie is ideaal voor uitstapjes. Ligt vrij centraal. Met openbaar vervoer reizen is niet echt een aanrader. Wel direct een VVV in Olsberg opzoeken want voldoende info in het hotel ontbreekt. Wandelaars kunnen daar echt hun hart ophalen. De omgeving is erg mooi. Diverse stuwmeren zijn goed bereikbaar en overal kun je zwemmen en andere watersporten beoefenen. Wij troffen mooi weer, we hebben dus echt van deze mooie natuur kunnen genieten.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Gemoedelijk familiehotel.

l_kerremans
16-9-2016

Prima hotel met klantvriendelijk personeel. Een goed ontbijt en ook het avondeten was goed verzorgd en smaakte goed. Je wordt als je met 2 bent bij andere gasten aan tafel ingedeeld. Toen wij aangaven dat wij dit dus niet wilden hebben we de rest van ons verblijf een tafel voor 2 gekregen. Het personeel denkt dus mee in oplossingen wat ook erg prettig is. Het hotel is in Elleringhausen, een klein plaatsje waar vandaan je heel goed uitstapjes kunt maken. Winterberg, Brilon, Hennessee, de Rothaarsteig liggen vlakbij en met gebruik van de Sauerlandkaart is het openbare vervoer binnen 50 km. gratis.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Netjes, maar wel erg uitgekleed

Reiziger
24-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

De kamer was netjes, niet erg groot maar heel erg schoon, tapijt was nieuw, zat geen vlekje op. Wat we erg vreemd vonden dat er géén stukje zeep of douche schuim/ shampoo aanwezig is, moet je echt zelf meenemen. Bedden waren goed, wel stevig. Extra kussen kost 1,50 (beetje zielig) neem eigen kussen mee. Kussens zijn erg slap. De meeste mensen komen via een touroperator en die heeft de prijs helemaal uitgeknepen. Eten was niet helemaal ons ding, alles nogal gaar en geen culinaire hoogstandjes. Maar het eten is goef en meer dan genoeg. Wat absoluut vervelend was is dat er nogal wat vliegen aanwezig waren. Alles is in buffet style dus niet te ontkom dat vliegen op het eten zitten. Ook vliegen in de diningroom wat wij erg onfris vonden. De lunch bestaat uit één broodje wat je mag meenemen en een appel. We konden ons niet aan de indruk onttrekken dat de Duitse broodjes een dag oud waren Lvan Bakkerij Koch, die recht tegenover het hotel is en ook van hun. Broodjes waren bij het ontbijt al taai. Kon ze oppiepen met een broodrooster. Best fijne daven gehad maar kies niet meer voor dit hotel. Personeel is erg aardig en doet erg zijn best. Mevrouw die bij het avondeten bediend loopt zich rot, vergeet haar niet de laatste avond een fooi te geven Dat heeft ze echt wel verdient.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

dit nooit meer

Bert van der Kruk
21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

We gingen in op een aanbod van touroperator 2 dagen all in:17 tot 19 aug .Avondeten op 17 aug. was niet veel soeps. We hadden kamer 19 en het bed bleek onmogelijk om in te slapen: je zakte in het midden 30 cm. weg ,2 matrassen op elkaar en de bovenste was super slap. Dus nauwelijks geslapen. Dus zijn we 18 aug, na het overigens goede ontbijt vertrokken. All in: je kon bij het ontbijt een l..p maken: per persoon één broodje en één stuk fruit !! ( en dat in een fantastische wandelomgeving!!) Van 18.00 tot 22.00 kon je je vol laten lopen. In de keuken geen horren , maar ouderwetse plak-vliegenvangers. Personeel in hert algemeen vriendelijk. Kamer 19 was schoon.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was supergeweldig!

Fam.Loman
10-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is goed,en voldoet aan al je wensen.Het eten is echt afwisselend en heel erg lekker,zowel ontbijt(uitgebreid) als het diner,wij vonden het superheerlijk. We waren met zijn vieren en niemand had wat te klagen. De kamer zou iets schoner kunnen,( misschien idee om t bed hoofdbord weg te halen. Maar verders echt geen klagen.Wij komen erg graag nog eens. We hebben zelfs de kok persoonlijk bedankt voor het heerlijke eten.En iedereen meer dan superaardig!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Keuthen in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Keuthen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.