Hotel Haus Keuthen

Hotel Haus Keuthen
6,7

• Ligging t.o.v. pistes5,2

258 reviews over Hotel Haus Keuthen in het Nederlands

Fiin hotel voor een weekendje op de piste!

Madelien Jansen
3-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijne uitvalsbasis voor een weekendje skiën of snowboarden in Winterberg! Kamer was van alle gemakken voorzien, ruime badkamer, fijne bedden en een TV! Het ontbijt was ook heeeel erg uitgebreid en vooral ook heel lekker. Het enige nadeel, bij onze kamer hadden we geen Wifi, maar dat is soms ook wel even lekker!

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer

Joyce Vos
19-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Nooit meer met Kerst naartoe gaan. Je betaald veels te veel. Diner [buffet)binnen een half uur opeten anders is er niks meer. Bier lauw met stukjes erin. Verschillende douches geen druk of geen warm water! Helaas via touroperator geboekt ook daar krijg je alleen excuus!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Voor een buget verblijf een redelijk hotel.

fam. de Boer
3-9-2018

Kamers matig en op zondag geen schoonmaak en wisselen handdoeken. 2 cc klarer (slappe jenever) €3,30 koop voor 2 stuks koop je een fles. Erg droog brood bij het ontbijt en geen warme broodjes, wel ruim voldoende beleg en boter. Diner in buffet form redelijk tot goed, veel producten zie je de volgende dag terug. Bediening is vriendelijk.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!

wollemijn
12-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het is zeer oudbollig, de stoelen op onze kamer die waren te smerig om op te gaan zitten, eerste avond kregen we bier met ijs, niet te drinken. andere avonden hadden we een andere serveerster, die was heel vriendelijk, het ontbijt was goed, avond eten was smakeloos,

Gereisd met partner in juni 2018

Prima all inclusive verblijf voor prima prijs

Chantal
23-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

All inclusieve verblijf voor 4 dagen geboekt bij Haus Keuthen. Erg vriendelijke ontvangst door 2 dames waarbij het all inclusive concept uitgelegd werd. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid en prima verzorgd; ook gasten van “buiten” het hotel maakten hier gebruik van. Bij het ontbijt kregen we (op verzoek) een plastic zakje waarin een zelfgemaakt lunchpakketje mee genomen mocht worden. Aangezien wij de enige gasten in het hele hotel waren, werd ons avondeten op een vast tijdstip geserveerd waar niet van af geweken kon worden . Deze maaltijd stond vast, er was niets te kiezen. De maaltijd waren echter alle keren van goede kwaliteit. Het is goed te weten dat zowel bij het hotel als in het gehele dorp Elleringhausen geen terrassen, bars of restaurants o.i.d. zijn; het is er erg rustig. Al met al hebben wij erg genoten! We hebben veel gewandeld en konden de rust van het hotel en de omgeving erg waarderen. Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Gereisd met partner in april 2018

J.louis
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een fantastisch famile hotel vriendelijk personeel en fantastisch restaurant

Gereisd met partner in februari 2018

jammer dat het zo moest.

Cor oostendorp
14-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

We waren een weekeinde weg om carnaval te ontlopen. Vrijdag aangekomen en het begon goed ,na het avond eten een klein wandeling gemaakt is mijn vrouw gevallen en haar enkel geblesseerd. Zat een dik ei op. personeel zeer behulpzaam. zaterdagmorgen naar het ziekenhuis in Olsberg ook daar prima geholpen. We moesten onze vakantie afbreken en terug naar huis. JAMMER. Terug in het Hotel hebben we nog een kop koffie genomen en gevraagd om de rekening. begrijpelijk dat de wat je heb gebruikt moet betalen,.maar we zijn 1 dag geweest van de 4 dan was het leuk geweest dat we de koffie bij terugkomst van het ziekenhuis gratis hadden gekregen (niet klant vriendelijk) . Het gaat mij niet om de 8 euro maar om het gebaar.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit weer

Coby
17-8-2017

Weinig gastvrij personeel. Enkele gasten die 's avonds laat arriveerden en nog niet gegeten hadden konden helemaal niks meer krijgen. Terwijl er megaveel over was van het buffet. De barmedewerkster wilde zelf niet eens even kijken in de keuken. De term all-inclusive, mwah, vanaf 21.00 uur al geen gratis drankjes meer. Zelfs het kopje koffie om kwart over 10 's ochtends uit een thermoskan die van de ontbijttafel kwam en dus over was, moest toch afgerekend worden. Buffet pittig zout en interieur behoorlijk gedateerd. Voor de lunch mocht je maximaal 2 broodjes meenemen. Nou ja zeg! Pluspunt: grote kamers en alles was keurig schoon.

Gereisd met partner in juli 2017

geweldig genoten van de mensen , de omgeving .

roelof en joke compagner
1-8-2017

de kussens op de bedden waren superdun , dus zelf meenemen is de beste optie.

Gereisd met partner in juli 2017

Typisch Duits dus knus en een beetje ouderwets

Popko Schuurman
19-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers zijn wel goed en schoon maar gedateerd verder gezellig personeel en goed eten

Gereisd met partner in februari 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Keuthen in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Keuthen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.