Hotel Haus Keuthen

6,7

• Ligging t.o.v. pistes5,2

11 tips over Hotel Haus Keuthen

Reiziger, 24-8-2016

Neem zelf zeep en shampoo / douche zeep mee, is niet aanwezig.

Kussens erg slap, neem als je met de auto komt je eigen kussen mee, je zult er blij mee zijn.

joost, 5-5-2015
goede uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen; je moet wel een redelijke conditite hebben. het gebied is heuvelachtig.
ferdinand, 28-1-2015

de stad Soest.

leuke stad

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Keuthen voor je op een rij gezet:

Erwin, 21-1-2015
Dagje Winterberg (20 km), leuk skigebied en oa bobsleetaxi. Zeer enerverende gebeurtenis wwww.olympic-bob-race.de
Fam. Nijland, 26-10-2014

Op diverse plekken in de directe omgeving (zie wandelkaart) vind je zg. Tretebecken. Hier ga je met blote voeten (KNEIPP-methode) door het water.

Heerlijk verfrissend.

jose, 30-5-2013
elleringhausen stelt niet veel voor maar willingen, olsberg en winterberg liggen in de buurt, de natuur is geweldig, en voor fietsers en wandelaars genoeg te ondernemen

M en J Groothuis, 15-4-2013
wandelen de omgeving leent zich daar uitermate voor en bezoek ook de omliggende plaatsen je krijgt de sauerlandkaart erbij en dan is het openbaar vervoer gratis
Rob, 1-4-2013
Contant betalen - ik zag op kaartje op tafel dat over het bedrag voor extra consumpties en toer. belasting 5 % extra wordt berekend bij betalen met Meastro!
A. van 't Slot, 4-11-2012
Bij dit arrengement behoort een Sauerland Karte. Onze ervaring was dat de bus niet verscheen op Zondag. Stond wel vermeld op de dienstregeling.
Marijn Remkes, 9-9-2012
Ga direct naar Toeristbureau in Olsberg en voorzie je van de nodige info over de regio. Er is genoeg te wandelen en te bezoeken. De weekenden zijn geschikter, omdat er dan meer te bezoeken valt.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Keuthen voor je op een rij gezet: