Hotel Haus Keuthen ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Chantal

Prima all inclusive verblijf voor prima prijs

Chantal
23-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

All inclusieve verblijf voor 4 dagen geboekt bij Haus Keuthen. Erg vriendelijke ontvangst door 2 dames waarbij het all inclusive concept uitgelegd werd. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid en prima verzorgd; ook gasten van “buiten” het hotel maakten hier gebruik van. Bij het ontbijt kregen we (op verzoek) een plastic zakje waarin een zelfgemaakt lunchpakketje mee genomen mocht worden. Aangezien wij de enige gasten in het hele hotel waren, werd ons avondeten op een vast tijdstip geserveerd waar niet van af geweken kon worden . Deze maaltijd stond vast, er was niets te kiezen. De maaltijd waren echter alle keren van goede kwaliteit. Het is goed te weten dat zowel bij het hotel als in het gehele dorp Elleringhausen geen terrassen, bars of restaurants o.i.d. zijn; het is er erg rustig. Al met al hebben wij erg genoten! We hebben veel gewandeld en konden de rust van het hotel en de omgeving erg waarderen. Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Gereisd met partner in april 2018
Vorige reviewVorige