Hotel Haus Keuthen ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Cor oostendorp

jammer dat het zo moest.

Cor oostendorp
14-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

We waren een weekeinde weg om carnaval te ontlopen. Vrijdag aangekomen en het begon goed ,na het avond eten een klein wandeling gemaakt is mijn vrouw gevallen en haar enkel geblesseerd. Zat een dik ei op. personeel zeer behulpzaam. zaterdagmorgen naar het ziekenhuis in Olsberg ook daar prima geholpen. We moesten onze vakantie afbreken en terug naar huis. JAMMER. Terug in het Hotel hebben we nog een kop koffie genomen en gevraagd om de rekening. begrijpelijk dat de wat je heb gebruikt moet betalen,.maar we zijn 1 dag geweest van de 4 dan was het leuk geweest dat we de koffie bij terugkomst van het ziekenhuis gratis hadden gekregen (niet klant vriendelijk) . Het gaat mij niet om de 8 euro maar om het gebaar.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Volgende reviewVolgende