Appartement Haus Cristallo

Appartement Haus Cristallo
7,7

• Ligging t.o.v. pistes6,9

7 reviews over Appartement Haus Cristallo in het Nederlands

Alweer een prima weekend gehad!

Ilse
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een brandschoon appartement, lekker zwembad en een top speelruimte voor de kinderen met tafeltennistafel.

Wij zijn er inmiddels 3x geweest en gaan vast nog een vierde keer.

Mevrouw Schröder komt inderdaad niet altijd vriendelijk over maar ze bedoelt het niet zo kwaad. Ze is best vriendelijk maar houd het graag rustig in het gebouw. Haar man is superlief.

Het huisje is heel compleet en de keuken opvallend netjes. Voldoende handdoeken, droogdoeken en ook vaatwasmiddel zijn allemaal aanwezig. In de oven ligt zelfs een schoon bakpapiertje klaar!

nooit meer

Peter
21-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

De appartementen zijn prima/netjes en de voorzieningen (zwembad/speelkamer/sauna) heel goed, alleen de vrouw des huize is erg onvriendelijk en veel te streng tegen kinderen.

Zeer onprofessioneel qua klanten te woord staan, je moet lang op reacties wachten na het reserveren.

Frau S. kan vreselijk te keer gaan, zeker geen aanraden.

Heel jammer want de appartementen zijn leuk.

Zolang zij de scepter zwaait zien ze ons niet meer terug!!!!

Absurd dat je zo een bedrijf kunt/mag runnen.

Geweldig huis

Floor
14-5-2014

Wij hadden met 13 personen alle 4 de appartementen gehuurd. Alles inbegrepen, dus geen kosten achteraf. Mooi schoon en ruim. Zag er allemaal als nieuw uit en de keuken was compleet. De grote en kleine kinderen vermaakten zich prima in het zwembad en de recreatieruimte. Op het grote terras kon je heerlijk bbq-en en van de zon genieten. Rustig gelegen en een mooi uitzicht. Er is heel veel te doen in de omgeving, dus we hebben ons geen moment verveeld. Een echte aanrader. Een midweek was veel te kort. De vriendelijke eigenaren hebben we weinig gezien.

nooit meer

Families
1-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben met een 4 gezinnen (met 11 kinderen totaal) het gehele huis gehuurd voor een lang weekend. De huiseigenaar woont erbij in. De eigenaren liepen de gehele dag door het huis, kwamen in ons appartementen en keken in de kasten (een paar van ons deden even boodschappen en waarschijnlijk waren ze van mening dat er niemand aanwezig was). Voor de pooltafel, flipperkast en tafelvoetbal moest apart betaald worden maar helaas werkte er niets (behalve tafeltennis). Het zwembad werd verhuurd tijdens onze aanwezigheid en dan mochten wij er dus niet in. Dit verwacht je niet als je een huis volledig huurt voor de volledige huurprijs per appartement!

Zeer ongeschikt als groepsverhuur maar zal er zeker ook met mijn eigen gezin nooit meer naartoe gaan. De kinderen en wij hebben een zeer onprettig gevoel gehad hier door de houding vd eigenaren vanaf dag 1 ...nog geen goede dag bij aankomst.

Nee zeker GEEN aanrader wat ons betreft

Goed verzorgd appartement

Bianca de Vries
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijk, ruim, schoon appartement in de buurt van de skipistes.(met auto)

Lekker zwembad en speelruimte voor de kinderen.

Kortom een heerlijke relaxte vakantie, jammer van het slechte weer (regen)

super

jan kater
27-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

mooi en luxueus huis met 4 appartementen, zwembad, alles is als nieuw. keuken compleet, badkamer idem, ruime kamers en meer dan voldoende bergruimte. uitzicht is geweldig. leuk klein dorp met lieve vriendelijke bewoners, lekkere bakker. verdere steden op zo`n 10-15 minuten afstand.lekker geskied, zwembad, sauna, er is van alles te doen op korte afstand. ontbijten vanaf 9,- euro pp en diner vanaf 15,- dus niet te gek duur ondanks december maand. in dorp zijn bank, souvenier winkels, supermarkt en bakker op loop afstand.

Zeer goed vakantie appartement

Rick en Josefien Broekhuizen
18-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier toevallig tegenaan gelopen tijdens een wandeling vanuit Assinghausen en werden door de eigenaar uitgenodigd om binnen te kijken. Hebben direct besloten om ons verblijf in het Sauerland te verlengen met 3 nachten ivm niet nakomen afspraak eigenaar van een ander ferienhaus in Assinghausen.

De famillie Schreuder bood ons de mogenlijkheid om op vrijdagmorgen na het vertrek in Assinghausen direct het appartement te betrekken.

Het app. is compleet ingericht en men kan er gebruik maken van het zwembad. Tevens is er de mogenlijkheid om de sauna te gebruiken tegen betaling van

5 euro pp voor 2 uur in combinatie met het zwembad.

Men heeft all-in prijzen dwz dat je geen eindafrekening krijgt betreft gebruik gas, water, licht en eindschoonmaak. Men krijgt er geen sauerlandcard voor gratis trein en busvervoer.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Cristallo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Cristallo in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Cristallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Cristallo scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.