Vakantiehuis Haus am Medebach

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

8.4Fantastisch

Meer vakantiehuis info

115 reviews over Vakantiehuis Haus am Medebach

• 9Ellen07-01-2012

Geweldig

Het is er heerlijk. Geweldige mensen die altijd klaar staan. Super schoon alles. Willen je overal mee helpen. Wat ook zo geweldig is bedden zijn opgemaakt en ze slapen heerlijk. Een goed bed is toch ook heel fijn en theedoeken en handboeken hebben ze voor je klaar liggen. Dit jaar al voor derde maal daar geweest echt een adres om terug te komen. Bakker om de hoek. Zo'n mooi dorpje in het dal en fijn dat je gewoon Nederlands kan praten

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Peter04-01-2012

fantastische plek

een plek om lekker tot rust te komen maar op korte afstand voldoende mogelijkheden om leuke dingen te doen

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9helma04-01-2012

een plek om terug te keren bij fantastische mensen

al 2x geweest. eerst saampjes. afgelopen keer met de familie. totaal aantal personen 8. wij hebben 6 dagen in het Brilon en Olsberg appartement door gebracht. en we hebben allen een fantastisch verblijf gehad en we zijn super verwent met olliebollen,appelflappen en champagne. een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0de jonge03-01-2012

gezellig appartement

Wij zijn op aanraden van familie met z'n achten een paar dagen er tussen uit geweest, we hadden twee appartementen tot onze beschikking, erg knus,zeer schoon,netjes zag het eruit. Na ons te hebben geeinstalleerd, werd ons gevraagd of we gezellig met elkaar bij Rob en Marion koffie kwamen drinken. Dat was een warm ontvangst, het was net of we bij kennissen op visite waren, zo gezellig waren we met elkaar aan het praten. Wij hebben heerlijk genoten van de wandelingen, de tripjes naar Winterberg/Willingen. We hebben nog heerlijk kunnen skieen. En ondanks dat de piste niet dichtbij is, omdat er op dat moment niet genoeg sneeuw in het dorp zelf was, moesten wij uitwijken naar de hogere plaatsen. Je maakt er gelijk een leuk tripje van en zie je nog eens iets van de prachtige omgeving. Met de honden hebben wij ook heerlijk in de buurt kunnen wandelen.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8fam. Grolman30-12-2011

Gezellig en leuk appartement!!

We werden vriendelijk ontvangen door rob en marion met een kopje koffie. We hadden meteen een goede indruk van het apartement het was er gezellig ingericht! en alles was goed geregeld voor een goede prijs! Het is een mooie rustige omgeving met leuke stadjes in de buurt. We hebben het er erg leuk gehad! en het is zeker een aanrader!

Fijne jaarwisseling en een goed 2012!!

Groeten,

Familie Grolman

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 9Carola19-10-2011

Heel gastvrij!

Vooraf hadden we even gebeld dat we later aan zouden komen, dit was geen probleem: zelf gingen ze op visite, maar ze zouden de deur open laten zodat we toch naar binnen konden!! Bij aankomst even een praatje gemaakt en de volgende dag zijn we even een bakkie gaan doen bij Rob en Marion, die zelf helemaal bovenin het huis wonen. Wij hadden het kleinste appartement, prima voor 2 personen en onze hond. De hond was gelijk gek op de eigenaren, wat we overigens niet van hem gewend zijn. Het appartementje was schoon, leuk ingericht en compleet. Ook hebben we nog even buiten in het tuintje in de zon gezeten, aan het watertje wat langs het huis stroomt. Het hele huis hangt vol met prachtige graniums, heel sfeervol! In Bruchhausen kom je voor je rust. Je kan er heerlijk wandelen, gelijk vanuit het huisje.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Fam. Hoogeland13-09-2011

Hier kan je heerlijk bijkomen!

Super gastvrij ontvangen met koffie/thee. Als je vragen hebt kun je altijd bij Rob en Marion terecht. De kinderen kunnen een dvd lenen en ze vechten bijna wie er naar boven mag en als ze alletwee gaan dan willen ze allebei als eerste naar binnen. Ze voelen zich daar helemaal thuis. Er is geen speeltuin in Bruchhaussen, maar wel in Assinghaussen. Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde plek, maar deze keer wel en volgend jaar nog een keer. Daarna zien we wel weer. Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Ammie11-09-2011

Heerlijk rustige omgeving

Heerlijke rustige omgeving ideaal om even heerlijk tot rust te komen of om gewoon even er tussen uit te zijn!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9J. H.M. van den Berg09-09-2011

in een woord geweldig.

Ontzettende mooie omgeving en erg rustig. Gastvrije eigenaars, je voelt je meteen erg welkom en dat geld ook voor onze hond.

Gereisd met partner in september 2011

• 3a05-09-2011

kind onvriendelijk

het huis staat aan de weg dus met kinderen geen optie als je de deur uitstapt sta je gelijk op straat geen speelplek voor kinderen zelfs nog geen grasveldje.binnen is het redelijk ruim maar moet je naar toilet/douche dan mag je geen maatje meer hebben want dan kom je vast te zitten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Vakantiehuis Haus am Medebach info