Vakantiehuis Haus am Medebach

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

8.4Fantastisch

Meer vakantiehuis info

115 reviews over Vakantiehuis Haus am Medebach

• 8Piet en Rieky30-06-2012

Hele mooie plek

Gezellig ingericht, mooie omgeving. Uitzicht: beperkt Een heel rustige buurt. Prijs kwaliteit is goed.De kamers zijn perfect, douche w.c. aan de kleine kant.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Margreet Kunstman-Jongerius19-06-2012

Gastvrij en een perfecte kamer en omgeving

Een korte break van 5 dagen in echt buitenland, maar toch zo dichtbij! Rob en Marion doen bijna alles om je vakantiewensen te realiseren. Ben je een natuur (vogel)liefhebber zoals wij, dan weten ze en brengen ze je naar de mooiste plekjes. En snel uitgekeken ben je niet! Ook andere praktische wensen lossen ze snel op alsof het vanzelfsprekend is. Vakantieplezier zonder risico, nou ja misschien het weer, al gold dat niet voor ons. Rob en Marion: Hartelijk bedankt!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10liana en fred21-04-2012

Een heerlijk huis om bij te komen en te genieten

Wij waren met zijn tweetjes een midweek buiten het skie seizoen in dit huis en hebben onzettend genoten van de rust, de mooie omgeving en de gastvrijheid van Marion en Rob. Fantastisch apartement met alles wat nodig is. Ruimte, schoon en vriendelijke mensen. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2012

• 9Annemarie_Dennis29-03-2012

Oergezellig en lekker knus

Wij verbleven met een groep van 10 man (5 stellen) bij Rob en Marion. Twee stellen verbleven in een appartement op de begane grond, de rest ging een etage hoger. De kamers zijn erg ruim, maar toch heel knus; het doet je denken aan een warm thuis. We wilden per se met ons 10-en ontbijten, dus het was wel even proppen in het appartement dat we gebombardeerd hadden tot "huiskamer", maar dat mocht de pret niet drukken. Het was geen probleem om de koffiezetter om te wisselen voor de senseo van beneden en wat extra borden, glazen en bestek boven neer te leggen. Als alles uiteindelijk maar weer op de juiste plaats terechtkomt. Wat wij erg fijn vonden, dat we later op de avond konden aankomen! Het is ongeveer 20 tot 30 min. rijden naar de pistes in Winterberg.

Rob en Marion zijn ontzettend gastvrij en begaan met hun gasten (sorry trouwens voor deze ontzettend late reactie! ;) ). Als we weer richting Winterberg gaan, verblijven we zeker hier! =)

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Prinsesje09-03-2012

alles wat je nodig hebt

Er is al veel over geschreven en niets is teveel gezegd. prima onderkomen vriendelijke en hulpvaardige mensen een aanrader gert en houkje

Gereisd met partner in maart 2012

• 10noesja18-02-2012

helemaal super top

het huis is zulke goede cijfers waard omdat, het heel erg schoon is, en er is best wel veel te doen in de omgeving. en het is er gewoon super leuk en gezellig en mooi. groetjes, noesja en anna.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 10Patrick14-02-2012

Alles samenvattend: geweldig!

Accommodatie is netjes, gunstig gelegen en keurig onderhouden en schoon. Bij aankomst kopje koffie klaar, bedden opgemaakt en Rob & Marion stonden alle dagen klaar voor hun advies e.d. Kinderen konden de sleetjes die aanwezig waren meenemen. Er is hier aan alles gedacht. Wij waren hier voor wintersport met de kinderen en daar is het uitstekend voor, je kunt alle kanten op voor skieen. Voor jonge kinderen lijkt het ons zomers iets behelpen, er is geen tuin en je staat bij de voordeur zo op straat. Verder echt een aanrader. Rob&Marion, bedankt voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 10christa schrijver12-02-2012

geweldige en warme gastvrije verblijf

2 hele bijzondere mensen die er echt alles aan doen om je verblijf tot een niet te vergeten vakantie maken. Een hele mooie plek met appartementen die van alles voorzien zijn, schoon, sfeervol op en top. Lieve Marion en Rob we hebben een fantastische vakantie gehad en jullie gaan ons zeker terug zien bedankt voor alle advies en verzorging....

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 0Esther17-01-2012

Schoon en fris appartement

Het appartement ligt midden in een klein dorpje ca 19 kilometer van Winterberg af (15 minuten rijden). Het dorpje heeft een bakker, kruidenier en een één eetgelegenheid. Het appartement is mooi, schoon en compleet. Van alles voorzien zoals handdoeken, opgemaakte bedden bij aankomst, Nederlandse TV en dvd speler etc. We werden vriendelijk ontvangen en konden met alle vragen terecht. Dit was tijdens de boeking al zo. Via de mail konden we vanalles vragen en werd alles beantwoord. We kunnen dit apaprtement zeker iedereen aanraden.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Annema16-01-2012

Een echte aanrader

De accommodatie was goed, overal was aan gedacht. Fijne bedden en onbeperkt gebruik van handdoeken. Gelegen in een net rustig dorpje met een prachtige omgeving. Rob en Marion zijn ontzettend gastvrij, ze verwelkomen je met een bakje koffie en willen je overal bij helpen. Ideaal dat er Nederlands gesproken wordt. Als we weer eens naar Sauerland gaan komen we graag terug in Haus-am-Medebach.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012