Vakantiehuis Haus am Medebach

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

8.4Fantastisch

Meer vakantiehuis info

115 reviews over Vakantiehuis Haus am Medebach

• 9Fam. Eekhuis19-09-2013

Fijn vakantieadres

We zijn eind augustus een week bij de Fam. Kunstman te gast geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Het appartement is gezellig ingericht en de slaapkamers waren ruim. De badkamer is wel wat krap maar blinkend schoon. De keuken van appartement "Winterberg" wordt nog vernieuwd. Misschien dat er dan iets meer aanrechtruimte ontstaat, dat is wel zo handig. De fam.staat voor je klaar als je iets vergeten bent en heeft goede tips voor de omgeving. Een adres om nog eens terug te keren.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Jason 12-09-2013

Een mooie plek om terug te komen

Vriendelijk en gastvrije eigenaren. We hebben hier samen met onze sharpei een heerlijke en leuke vakantie gehad, kregen veel goede tips en de omgeving nodigt buiten de wintertijd genoeg andere uitdagingen (bijvoorbeeld lekker wandelen of mountainbiken). Het appartement is zeer compleet.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2013

• 10Fam. van der Blom04-09-2013

Heerlijk vakantieadres

In augustus met ons gezinnetje hier voor de tweede keer geweest en het blijft een prachtige plek. Schitterende omgeving en zeer gastvrije eigenaren, die alles tot in de puntjes regelen tot de kleinste details toe. De appartementen zijn mooi en ruim. Wij hebben wederom genoten en hopen zeker nog eens terug te komen. De hoge beoordeling is dan ook volkomen terecht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Marieke08-07-2013

Knus appartement in een prachtige omgeving

We zijn net terug van een heerlijke korte vakantie. Het appartement is zeer compleet ingericht en heel netjes en schoon. De eigenaren Rob en Marion zijn heel gastvrij. We voelden ons er direct welkom en thuis. Vanwege het heerlijke weer konden we elke ochtend buiten ontbijten op het terras achter het huis. Er stroomt een klein beekje langs...dat werkt heel rustgevend! Verse broodjes zijn aan het eind van de straat te koop bij de lokale bakker. En in de rozentuin van Schloss Bruchhausen is het ook heerlijk toeven. We hopen zeker nog eens terug te komen hier.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10R. van Heusden16-06-2013

Mooiste plekje in Sauerland

Accomodatie is fantastisch goed. Omgeving en uitzicht zijn adembenemend mooi. De buurt is rustig en diervriendelijk. De eigenaren zijn bijzonder aardig en behulpzaam en zijn Nederlands. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed, alles is aanwezig ook een senseo en alles werkt ook. Voor goed te kunnen eten even 3 kilometer in de auto of als je sportief bent lekker wandelen. De kamers zijn schoon en netjes.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Esther de Kuijer12-06-2013

Utregse gastvrijheid in Duitsland! Het was super!

Fantastisch huisje, super gezellig en knus! Alles voorhanden in de keuken en gratis gebruik keuken- en handdoeken. Badkamer was wellicht klein, maar persoonlijk zit ik gewoon stil op het toilet en maak geen dubbele salto's of een handstand... Rob en Marion zijn geweldige mensen en zeer gastvrij. Zij hebben er voor gezorgd dat wij een ongelooflijk leuke tijd hebben gehad. Wij komen in elk geval terug!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 8jdew198710-02-2013

Verzorgd appartement, goede prijs kwaliteit

Net terug uit Haus am Medebach. Het appartement was echt keurig schoon, alles is aanwezig. Min puntje vonden we dat de badkamer wat klein is, de WC zit er namelijk ook in, dat is soms wat lastig met 4 volwassenen. Ideaal dat er NL tv en wifi is. Al het keukengerei/ (goedkope) apparatuur is aanwezig, wel is de keuken wat klein. 1 pit van het kooktoestel deed het niet helemaal goed, maar dat wordt binnenkort vernieuwd. Verder ligt het appartement in een mooie omgeving, wij kwamen om te skieen, dus niet gewandeld. 1 min lopen naar de bakker. Vanaf het huisje is het zonder sneeuw 20 min rijden naar Winterberg, 15 min. naar Willingen. Met sneeuw is het langer rijden, want je moet een paar bergen over, dus winterbanden zijn wel nodig in de winter. Wij troffen het, net voor de voorjaarsvakantie en iedere dag 5 cm verse sneeuw. fam Kunstman is heel erg gastvrij, en in overleg is er veel mogelijk.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Trix en Willem22-09-2012

Heerlijke week gehad!

Wij zaten vanaf 17 t/m vandaag 22 september 2012 in dit erg mooie app. en moeten morgen helaas weer naar huis. Bij aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen door de fam. Kunstman. Het app. was keurig verzorgt en zeer schoon. Van handdoek tot theedoek en tot alle keuken benodigheden...écht alles was aanwezig en daarnaast is de omgeving erg prachtig, met voor ons Willingen en Winterberg als hoogtepunt. Ondanks al deze positieve reakties, vonden wij ons app. "Olsberg" en dan met name de badkamer... erg klein en was er nauwelijks enige ruimte om een sigaretje op te steken!

Ondanks dat wij erg hebben genoten, vonden wij ons app. en met name de badkamer erg klein...ook de gelegenheid om even te roken is erg beperkt cq niet aanwezig!

Gereisd met partner in september 2012

• 9big_john05-09-2012

gastvrij

gastvrije eigenaars ,ruime slaapkamers in woning Winterberg.de douche mag wel wat groter,de keuken word nog aangepakt .

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10jeroen15-07-2012

heerlijk appartement

Heerlijk appartement met zeer leuke gastvrije eigenaren. Onze dochter van 2 voelde zich er gelijk thuis en had er voor een week een opa en oma bij. Zeer netjes en leuk ingericht en erg ruim. alleen de badkamer is wat krapjes maar je hebt prima de ruimte. Rustig dorp en makkelijk te bereiken. tal van leuke bezienswaardigheden en leuke dorpjes in de buurt. zeker een aanrader en wij gaan er zeker nog eens heen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Vakantiehuis Haus am Medebach info