11 tips over Vakantiehuis Haus am Medebach

• Jason , 12-09-2013 Rapporteren

Wandelen op de Hochheide Hutte

• R. van Heusden, 16-06-2013 Rapporteren

Volg alle wandelroutes in het dorp of de naastgelegen dorpen en zie met eigen ogen hoe mooi het daar is.

• jdew1987, 10-02-2013 Rapporteren

Ga je voor het skieen, boek dan doordeweeks, rustig op de pistes. wij parkeerden direct naast de piste, bij P3, hier heb je ook skischool Semmler, voor NL lessen. Je moet gewoon vanaf de parkeerplaats de afdaling naar beneden skieen, daar kan je tickets kopen. Wij kochten voor 4 dagen, de speciale wintersport arena card, kan je ook een daagje in Willingen skien, daar zijn bredere, iets langere pistes, wel op de gondel, na alleen sleepliften, dus daar moet je van houden.

• Esther de Kuijer, 12-06-2013 Rapporteren

Bruchhauser Steine beklimmen voor een schitterend uitzicht over het dal en de omliggende dorpjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus am Medebach voor je op een rij gezet:

• big_john, 05-09-2012 Rapporteren

Willingen op 12 Km heeft op zondag div winkels geopend Warsteiner brouwerij op 33 Km een bezoekje waard

• Margreet Kunstman-Jongerius, 19-06-2012 Rapporteren

Ook per OV goed te doen en voor 36 euro enkele reis per persoon!

• Annemarie_Dennis, 29-03-2012 Rapporteren

Skiles bij Der Brabander, niet duur en, altijd makkelijk, in het Nederlands. De bakker voor warme broodjes in de ochtend zit om de hoek en in Winterberg zit een Aldi. Leuke restaurantjes in Willingen, Olsberg en Winterberg

• helma, 04-01-2012 Rapporteren

als je voor rust wil gaan, maar toch op korte afstand 12 km willingen en 19 km winterberg wil ski'n dan is dit het ideale verblijf

• Carola, 19-10-2011 Rapporteren

Ook is er een bakker waar je van ma t/m za verse harde broodjes/koeken enz. kan halen, heerlijk ontbijten dus! Willingen vonden we gezellig, je kan er leuk wat gaan drinken/eten in één van de stubes/restaurants in de hoofdstraat. Ook zijn we met de gondel omhoog gegaan en langs de groene pistes weer naar het dal gelopen. Rothaarsteig en de Hochheide waren mooi om te wandelen. Je kan veel ondernemen in de omgeving, er is een mandje met folders en plattegronden aanwezig. Keuze te over.

• Lisette Praamstra, 18-07-2014 Rapporteren

Omgeving is goed geschikt voor wandelingen te maken, maar ook om te fietsen.....maar dan moet je wel wat gewend zijn....

• Andrea Philips, 24-08-2014 Rapporteren

Leuke rodelbaan op 7 min rijden , Mooie stuwdammen ook niet te ver rijden , Winterberg en Willingen zijn leuk toeristen plaatsen in de buurt . Wij hadden een 5 persoons ruim en licht en we zaten elkaar niet in de weg met 2 gezinnen,