Vakantiehuis Haus am Medebach

114 reviews over Vakantiehuis Haus am Medebach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

het is een super mooi weekend geweest

mascha
7-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gastvrij echtpaar en het appartement ziet er keurig en gezellig uit.

Ook erg fijn dat ons hondje mee mocht.

De omgeving is prachtig.Er is van alles te ondernemen

Zeker voor herhaling vatbaar

Ontzettend prettig verblijf

Robert & Marian
15-2-2017

Rob en Marian zijn ontzettend gastvrije mensen en doen er echt alles aan om je verblijf tot een groot succes te maken.

Wij vonden de bedden niet echt lekker liggen en gelijk werden extra matrassen geregeld.

In het vakantiehuis ontbreekt niets en als er wel iets ontbreekd, regelen Rob of Marian gelijk dat het er komt.

Het appartement is erg schoon en de omgeving is echt schitterend zo naast de beek.

Heerlijk om te wandelen in de omgeving en ik kan me voorstellen dat als je sneeuwliefhebber bent dat je hier ook je hart kunt ophalen. (wij zijn dat niet).

Voor de meegebrachte fietsen werd gelijk een plekje in de garage geregeld.

Rob en Marian bedankt voor het prettige verblijf.

Super netjes en ruim appartement met mooi uitzicht

Diny van der Linden
12-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer sfeervol ingericht en heerlijke bedden.

Bijzonder vriendelijk en gastvrij Nederlands echtpaar

We hebben een aantal aanbieders voor Haus am Medebach voor je op een rij gezet:

Het verbijf in het appartement is fantastisch

Fam. van Rijn
    13-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes6

Van aankomst tot en met vertrek alles prima geregeld, het appartement was ruim, schoon en zeer compleet.

Zeer tevreden

Henk Norder
    28-7-2015
    • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi en rustig gelegen zeer vriendelijk met koffie ontvangen appartement zeer schoon en netjes ingericht alles wat je nodig hebt is er en wat er niet is word direct geregeld.Ook voor onze fietsen werd direct onderdak geregeld in een afsluitbare garage.

Henk en Anneke Norder

te ontdekken stukje vergeten land

couplos
    28-4-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

de architectuur in deze regio is vrij typisch ...schalies zijn alom aanwezig, soms tot alle gevels toe, de meeste huizen houden het echter bij "fachwerk",

Een leuke plek mooi gelegen

Andrea Philips
    24-8-2014

Het Appartement zag er schoon en netjes uit het welkom zeer vriendelijk ,

Het is allemaal zeer compleet , tot het afwas middel en Wc papier was aanwezig,

Er zijn een supermarkt en bakker om de hoek,

Er is veel gelegenheid om te wandelen vlak bij huis.

Er zijn eetgelegenheden in de buurt .

Maar het appartement heeft ook alles om zelf te koken ,

We hebben een heerlijke tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Zeker een aanrader, voor 1of meerdere nachten

Lisette Praamstra
    18-7-2014

De ontvangst was zeer vriendelijk. Het appartement was heel schoon, gezellig ingericht en alles was aanwezig.

De eigenaren Rob en Marion Kunstman doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Heb je vragen.....ze staan voor je klaar. Heb je schone lakens of handdoeken nodig.....dat wordt gebracht.

Wat voor ons heel belangrijk was, was dat de hond mee mocht.

We hadden onze fietsen meegenomen en die konden in de garage staan.

Wij hebben zo'n leuk contact met elkaar gehad, dat wij menig kopjes koffie samen hebben gedronken em zelfs op onze laatste avond van ons verblijf hebben wij met zijn vieren + onze hond een lange wandeling gemaakt en lekker wezen uit eten.

Kortom.....een supervakantie gehad!!!

Prima huis

erik
    2-2-2014

Vakantiehuis hier is ons prima bevallen. Prachtige ligging te midden van het Sauerland. In de buurt is genoeg leuks te doen en ook Paderborn is - als iets grotere stad - behapbaar qua reisafstand. Top..!

Fijn vakantieadres

Fam. Eekhuis
    19-9-2013
    • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn eind augustus een week bij de Fam. Kunstman te gast geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Het appartement is gezellig ingericht en de slaapkamers waren ruim. De badkamer is wel wat krap maar blinkend schoon. De keuken van appartement "Winterberg" wordt nog vernieuwd. Misschien dat er dan iets meer aanrechtruimte ontstaat, dat is wel zo handig. De fam.staat voor je klaar als je iets vergeten bent en heeft goede tips voor de omgeving. Een adres om nog eens terug te keren.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus am Medebach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus am Medebach in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus am Medebach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus am Medebach scoort een 9.13 uit 10 op basis van 114 reviews.