Hotel Familiehotel Kameleonstersterster

7.1Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

7.1Goed

• 8.5Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Familiehotel Kameleon voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Familiehotel Kameleon

• 2018
    8Coby van der Heiden19-09-2018

fijne relaxte week in een prachtige omgeving

Wij waren toe aan even een paar dagen ontspanning en dat hebben we hier volop gehad. We hadden het geluk dat het weer ook prachtig was en hebben een heerlijke relaxte week gehad. Zowel Tanja als Peter zijn goede gastvrouw en gastheer en erg vriendelijk. We hopen er in de toekomst nog eens terug te komen .

Gereisd met partner in september 2018

• 9Fam. Hopman21-08-2018

Gewoon prima.

Leuk hotel in een prachtige omgeving. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Slag12-08-2018

Wij hebben een heerlijk weekend gehad!

Hartelijk ontvangst, 2 overnachtingen met ontbijt gehad op een familiekamer. Voor herhaling vatbaar. Alles prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Kleine01-08-2018

Nooit meer

Ontvangst niet erg vriendelijk, Kaartjes voor zwembad hadden we erbij in maar volgens de eigenaar was dat nogal moeilijk. Wel later terug gekregen. Jammer ook dat je niet wordt opgewacht bij het ontbijt, maar we kregen wel gelijk te horen dat we beter moesten kijken naar een 4 persoon tafel. Beetje jammer en nogal onvriendelijk. Indd staat erop de website dat er een bar is, is meer een balie. Mocht je drinken willen of koffie eerst op de bel drukken. Kamers stoffig spinnen en oudbollig Ook jammer dat er geen kindermenu is behalve Snitzel. Konden er twee x savonds eten maar blij dat het maar bij 1x is gebleven. Elke avond Snitzel is niet gevarieerd. Ook geen gezellig terras om te zitten. En we zijn niet de moeilijkste maar viel ons heel erg tegen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
    8Libsey25-11-2017

Super service

Erg mooie en ruime kamer waar na overleg we ons campingbedje op mochten plaatsen. We misten alleen de televisie op de slaapkamer. Maar wisten dat deze niet op onze kamer aanwezig was. Voor 1 of een paar nachtjes geen probleem. Zou je langer gaan dan zou ik toch voor een kamer met televisie gaan. Weet alleen niet of die in dit hotel aanwezig waren. Wij hadden de nacht verlengd met late uitcheck. De service was super.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 6Albert Wouters15-09-2017

Leuk voor een paar dagen

Leuk hotelletje Wij hadden een kamer op de 2e etage en moesten dus de koffers zelf naar boven brengen. Wij zijn al boven de 70 jaar. De eigenaar liet ons het gewoon zelf doen. We hadden een ruime kamer met een ruime badkamer. Onze medereizigers hadden ook een ruime kamer, maar hun badkamer was net een bezemkast. Oo onze kamer konden de gordijnen niet helemaal dicht, dus als je deze kamer krijgt, neem een oogmasker mee

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10idapaul30-07-2017

Heerlijk verblijf gehad

We hebben hier met onze 2 jongens een prima verblijf gehad. Vriendelijke mensen die het de gast naar de zin maken. Mijn zoon vroeg om geo cache tips en de volgende morgen kreeg hij deze, top! Lekker ontbijt. Ook is het mogelijk 's avonds een schnitzel te eten, deze was heerlijk! Kamers zijn prima. Goede bedden en goede douche. En dit alles in een prachtige omgeving!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Tanja en Peter, Eigenaar, 02-08-2017

Hartelijk dank voor uw review, dit stellen wij zeer op prijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Hanneke23-07-2017

prima

Ontzettend aardige eigenaren. Heel prettig was bijv. het lenen van goede wandelkaarten. De ligging is prachtig: je bent zo in het bos en op de Rothaarsteig.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Fam Breuker13-02-2017

Een leuk familie hotel

Alles van de vorige negatieve reviews vergeten wij hebben daar overnacht en het is een leuk hotel,geen vijf sterren maar daar is de prijs dan ook naar. Wij hebben heerlijk geslapen en s,avonds lekker gegeten en het ontbijt was voor ons zeer uitgebreid met een lekker eitje erbij,Peter en Tanja wij hebben het erg naar ons zin gehad bij jullie en komen zeker een keertje terug bedankt voor alles.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• Oude reviews

6lowie cynthia27-09-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving. De gastvrouw was héél erg vriendelijk. Het ontbijt was simpel maar goed. De kamer was prijsqualiteit ook best ok, maar qua hygiene hebben ze nog héél wat werk. Bij aankomst hingen de spinnen en spinnenwebben gewoon aan de muur en nog maar te zwijgen wat er allemaal onder het bed lag. De gastvrouw hierover aangesproken, "komt in orde" zei ze,maar gedurende ons héél verblijf is er niet 1x gestofzuigd of gekuisd. Enkel de vuilbak werd alle dagen leeggemaakt.Beddengoed en handdoeken zijn ook dringend aan vernieuwing toe,roken ook niet echt fris moet ik zeggen.'s Avonds kon je gezellig aan de bar wat drinken, zo stond op hun site, maar daar hebben wij weinig van gezien, we moesten op een belletje drukken en wachten op één van hun tot ze uit hun living kwamen,vond ik persoonlijk ook een minpuntje.Als ik op hotel ga wil ik gewoon ook is wat verwend worden.Ok,het was een goedkoop verblijf maar hygiene kost niks hé.Dat het hotel "gewoon basic" was wisten we en daar hebben wij ook totaal geen moeite mee, 1 groot minpunt= hygiene!!! En daar zijn wij héél erg opgesteld.

Gereisd met partner in september 2016

8 tips over Hotel Familiehotel Kameleon

• Petra, 03-04-2012

TiP; neem fohn, oordopjes en pantoffels mee. Een bezoek aan het zwembad/sauna in Olsberg is een aanrader!

• L.Jeurissen van Laar, 13-09-2012

Restaurant Koster is gezellig en het eten goed maar niet te duur

• E Kuiper, 26-06-2015

Warsteiner brouwerij is erg lekker uh ik bedoel leuk...

3 vragen over Hotel Familiehotel Kameleon

• Kimberly, 15-07-2016

Wat is er te doen in de omgeving

Hallo, Met Kimberly Sikkema

Ik kom dinsdag bij jullie met me ouders. Is er dan ook iets te doen in de omgeving voor een 17-jarige. Ik bedoel zoals een zwembad, shoppen of iets met de familie

Hebben jullie ook een soort speeltuin met voetbalveld of een pingpong tafel?

Ik zie u antwoord tegemoet,

Met vriendelijke groet, Kimberly Sikkema

• Sep, 10-08-2013

honden losloop gebied

Mogen honden loslopen in de omgeving van jullie hotel? losloop gebied hoeft niet perse in de directe omgeving te zijn.

Hinnekens Erik Van de Voorde Agnes, 01-05-2015

ik weet niet of in de omgeving van het hotel honden mogen los lopen, het hotel zelf is zeer dier vriendelijk!! voor mij een plus punt.

• Mlm Maas, 16-03-2013

Kamers

Hallo,

Wij zijn vorig jaar bij jullie geweest. Hoeveel kamers hebben jullie. Ik lees van 15 tot 75 kamers. Klopt dat of is dat een foutje. Ik zag ook een aanbieding met diner,is dat bij jullie ook mogelijk.

Groetjes uit Geldrop

• ZwembadBinnenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats