Hotel Familiehotel Kameleon

Kleine hotelsWeer vandaag11°9°
Hotel Familiehotel Kameleon
7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Familiehotel Kameleon voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Familiehotel Kameleon in het Nederlands

fijne relaxte week in een prachtige omgeving

Coby van der Heiden
19-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren toe aan even een paar dagen ontspanning en dat hebben we hier volop gehad. We hadden het geluk dat het weer ook prachtig was en hebben een heerlijke relaxte week gehad. Zowel Tanja als Peter zijn goede gastvrouw en gastheer en erg vriendelijk. We hopen er in de toekomst nog eens terug te komen .

Gewoon prima.

Fam. Hopman
21-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel in een prachtige omgeving.

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Vriendelijke eigenaren.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad!

Slag
12-8-2018

Hartelijk ontvangst, 2 overnachtingen met ontbijt gehad op een familiekamer. Voor herhaling vatbaar. Alles prima in orde.

Nooit meer

Kleine
1-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontvangst niet erg vriendelijk,

Kaartjes voor zwembad hadden we erbij in maar volgens de eigenaar was dat nogal moeilijk.

Wel later terug gekregen.

Jammer ook dat je niet wordt opgewacht bij het ontbijt, maar we kregen wel gelijk te horen dat we beter moesten kijken naar een 4 persoon tafel. Beetje jammer en nogal onvriendelijk.

Indd staat erop de website dat er een bar is, is meer een balie.

Mocht je drinken willen of koffie eerst op de bel drukken.

Kamers stoffig spinnen en oudbollig

Ook jammer dat er geen kindermenu is behalve Snitzel.

Konden er twee x savonds eten maar blij dat het maar bij 1x is gebleven. Elke avond Snitzel is niet gevarieerd.

Ook geen gezellig terras om te zitten.

En we zijn niet de moeilijkste maar viel ons heel erg tegen.

Super service

Libsey
25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooie en ruime kamer waar na overleg we ons campingbedje op mochten plaatsen. We misten alleen de televisie op de slaapkamer. Maar wisten dat deze niet op onze kamer aanwezig was. Voor 1 of een paar nachtjes geen probleem. Zou je langer gaan dan zou ik toch voor een kamer met televisie gaan. Weet alleen niet of die in dit hotel aanwezig waren. Wij hadden de nacht verlengd met late uitcheck. De service was super.

Leuk voor een paar dagen

Albert Wouters
15-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk hotelletje

Wij hadden een kamer op de 2e etage en moesten dus de koffers zelf naar boven brengen.

Wij zijn al boven de 70 jaar.

De eigenaar liet ons het gewoon zelf doen.

We hadden een ruime kamer met een ruime badkamer.

Onze medereizigers hadden ook een ruime kamer, maar hun badkamer was net een bezemkast.

Oo onze kamer konden de gordijnen niet helemaal dicht, dus als je deze kamer krijgt, neem een oogmasker mee

Heerlijk verblijf gehad

idapaul
30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben hier met onze 2 jongens een prima verblijf gehad. Vriendelijke mensen die het de gast naar de zin maken. Mijn zoon vroeg om geo cache tips en de volgende morgen kreeg hij deze, top! Lekker ontbijt. Ook is het mogelijk 's avonds een schnitzel te eten, deze was heerlijk! Kamers zijn prima. Goede bedden en goede douche. En dit alles in een prachtige omgeving!

Tanja en Peter, Eigenaar, 2-8-2017

Hartelijk dank voor uw review, dit stellen wij zeer op prijs.

prima

Hanneke
23-7-2017

Ontzettend aardige eigenaren. Heel prettig was bijv. het lenen van goede wandelkaarten. De ligging is prachtig: je bent zo in het bos en op de Rothaarsteig.

Een leuk familie hotel

Fam Breuker
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles van de vorige negatieve reviews vergeten wij hebben daar overnacht en het is een leuk hotel,geen vijf sterren maar daar is de prijs dan ook naar.

Wij hebben heerlijk geslapen en s,avonds lekker gegeten en het ontbijt was voor ons zeer uitgebreid met een lekker eitje erbij,Peter en Tanja wij hebben het erg naar ons zin gehad bij jullie en komen zeker een keertje terug bedankt voor alles.

Niet voor herhaling vatbaar

lowie cynthia
27-9-2016

Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving. De gastvrouw was héél erg vriendelijk. Het ontbijt was simpel maar goed. De kamer was prijsqualiteit ook best ok, maar qua hygiene hebben ze nog héél wat werk. Bij aankomst hingen de spinnen en spinnenwebben gewoon aan de muur en nog maar te zwijgen wat er allemaal onder het bed lag. De gastvrouw hierover aangesproken, "komt in orde" zei ze,maar gedurende ons héél verblijf is er niet 1x gestofzuigd of gekuisd. Enkel de vuilbak werd alle dagen leeggemaakt.Beddengoed en handdoeken zijn ook dringend aan vernieuwing toe,roken ook niet echt fris moet ik zeggen.'s Avonds kon je gezellig aan de bar wat drinken, zo stond op hun site, maar daar hebben wij weinig van gezien, we moesten op een belletje drukken en wachten op één van hun tot ze uit hun living kwamen,vond ik persoonlijk ook een minpuntje.Als ik op hotel ga wil ik gewoon ook is wat verwend worden.Ok,het was een goedkoop verblijf maar hygiene kost niks hé.Dat het hotel "gewoon basic" was wisten we en daar hebben wij ook totaal geen moeite mee, 1 groot minpunt= hygiene!!! En daar zijn wij héél erg opgesteld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familiehotel Kameleon in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familiehotel Kameleon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.