Appartement De Roos

9.5Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

Op vakantie geweest naar De Roos?

9.5Fenomenaal

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

2 reviews over Appartement De Roos

• 10Marion28-07-2013

Fantastische plek

Het is een fantastisch huis/appartement in een mooi dorp. Het uitzicht is heerlijk en zeker op de 1e verdieping heb je een heel mooi uitzicht. Uiteraard heb je in het dorp verder niet al te veel faciliteiten en moet in ieder geval overal de auto voor nemen. Maar het uitzicht en de steden rondom maken veel goed. Het huis is bijzonder goed onderhouden en er is overal rekening mee gehouden en op elkaar afgestemd. Ziet er heel mooi en gezellig uit. De verzorging van de handdoeken, keukendoeken, gratig Wifi en eindschoonmaak maken het ook een makkelijk en goed verzorgd verblijf. Daar de eigenaar nog de laatste hand wilde leggen aan het 2-persoonsapp. en er verder niemand in het 4-pers. appartement aanwezig was, mochten wij dit grotere deel gebruiken incl. tuin.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Renske Boelens23-12-2012

Heerlijk appartement, van alle gemakken voorzien!

Wij hebben hier met onze kinderen (3 en 5 jaar) een heerlijk weekend gehad. Het appartement is zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Het appartement is duidelijk kort geleden helemaal opgeknapt en ingericht en geeft een huiselijk gevoel. De nederlandse eigenaar is heel gastvrij en duidelijk erg trots. Luxe vond ik de ruimte, het fantastische uitzicht en het feit dat je geen beddengoed en handdoeken mee hoeft te nemen. Daar wordt voor gezorgd. Een ruime keuken met vaatwasser en prima WIFI maakt het compleet. Wij zijn hier half december geweest en hebben heerlijk met de kids en slee genoten op de rodelbaan en zijn naar een erg mooi zwembad geweest in Willingen. Er zijn volop ski pistes in de buurt. Omdat het nog heel vroeg in het seizoen was moesten wij wel naar de hoger gelegen pistes in Winterbergen of Willingen. Maar ook die zijn vlakbij. Kortom wij hebben genoten en komen hier zeker nog eens terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

2 tips over Appartement De Roos

• Marion, 28-07-2013

Bekijk en gebruik de folders die de eigenaar heeft neergelegd in alle talen. Wij hebben er nog enkele bijgelegd van attracties die wij hebben bezocht.

• Renske Boelens, 23-12-2012

Absoluut met kinderen de rodelbaan (winter) in Neuastenberg en het Zwembad in Willingen. Beide voor jong en oud een groot succes.

0 vragen over Appartement De Roos

Appartement info