Hotel Am See

7.3Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

7.3Goed

• 6.9Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

162 reviews over Hotel Am See

• 2019
    3smits10-09-2019

ze hebben het ook verkocht slecht hotel

het hotel was tussen 12t/m 15 uur dicht het avond eten moest je wel op tijd zijn anders was het op om 22uur was de bar dicht wij hadden all in kon niet meer op het teras komen

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Melinda09-08-2019

Goed hotel voor wat oudere mensen

Personeel is super vriendelijk maken een leuk praatje met je. De hotelkamer was heel ruim. Verder een nette kamer alleen zaten we op de 3de en de lift gaat maar tot 2. Dus dat was wel een klein minpuntje. All inclusive concept is van 17.00 tot 20.00 drankjes en de rest van de dag moet je gewoon betalen. Ze hebben ontbijt en diner. Bij het ontbijt zit wel koffie thee water en jus de orange. Het ontbijt was lekker alleen wel elke dag hetzelfde voornamelijk broodjes brood en beleg. Mocht van mij wel iets meer diversiteit in. En het avondeten was voornamelijk groente aardappels en een stuk vlees. Elke dag wel net iets anders en een ander stuk vlees we hebben ervan genoten. Maar dit is voor ons geen ideaal vakantie eten. Denk dat als je een echte stampot prakkie liefhebber bent dat dit wel een aanrader is!! Het toetje is voornamelijk verschillende soorten vla. Mocht voor mij ook wel iets uitgebreider. Maar al om al een goed hotel met een relaxt terras. Lidl zit op 2 minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Iris de Coster13-07-2019

Hotel duldt geen opmerkingen!

Samen met mijn moeder verbleven we hier voor een weekje. We hadden een kamer geboekt 2A, standaard 2-persoonskamer. Bij aankomst kregen we een hele kleine kamer met 2 bedden die achter elkaar stonden, in de badkamer, stond een toilet en een douchebak, je had er absoluut geen plaats. Bij vraag om een andere kamer was alles zogezegd volzet. Het ontbijt en avondmaal viel goed mee, wij hadden all in, dus drankjes van 17u tot 22u dan sluit de bar.Behalve de kamer, waarvoor ik een melding deed bij touroperator bij thuiskomst, hadden we een goede vakantie. Gisteren dachten we opnieuw bij hotel am see te boeken, we stuurden een mail naar het hotel dat we wel deze keer graag een betere kamer kregen, dit was ok en de hotelier vertelde dat ze ons zelfs beter zou verzorgen dan vorig jaar. Dus gisteren geboekt. Vandaag een mail gekregen van het hotel dat we geweigerd worden omwille van onze klacht!! Dus je mag geen opmerkingen geven over dit hotel

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9daan en ria09-07-2019

voor herhaling vatbaar.

leuk hotel zeer vriendelijke eigenaar en dochter.ontbijt en avondeten perfect van alles voldoende.super naar ons zin gehad .kamer was goed en het uitzicht was super.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Frank en Mirjam03-07-2019

Het was een onvergetelijk weekend!

We verbleven met een groep (oldtimerbezitters) van 37 personen in dit mooie Duitse hotel. Wat was alles goed verzorgd. De kamers voldeden ruimschoots aan onze eisen. Het eten werd elke dag in buffetvorm aangeboden. Er was ruimschoots voldoende en veel keus. De kok was trots op wat hij ons voorschotelde en toonde belangstelling naar alle gasten. Nadine heeft gezorgd dat we ons dit weekend echt 'thuis' hebben gevoeld en deed al het mogelijke om het weekend te laten slagen. De meeste van 'onze' gasten waren zeer tevreden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Dick02-07-2019

Grandioos; je krijgt hier waar voor je geld!

Het is een gezellig hotel met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. De kamers zijn allemaal verschillend; van budget tot suite met een prettige Duitse uitstraling. Het personeel is klantvriendelijk en goed benaderbaar. Het eten in buffetvorm is eenvoudig maar zeer smakelijk.: soep, hoofdgerecht met meerdere soorten groenten, vlees en aardappelen. en daarna nog een dessert. En er is ruim voldoende. Je snapt eigenlijk niet dat ze dit allemaal kunnen doen voor hetgeen wij hebben betaald.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8houttuin24-06-2019

een hele leuke vakantie, maar het weer zat ook mee

goede verzorging, niet duur, alleen een gedateerd hotel, prima eten en drinken

vlakbij het dorp met vele winkeltjes

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9T Grabijn17-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Waren hier 2 weken en hebben een heerlijke vakantie gehad. Personeel is vriendelijk. Eten lekker . De kok vraagt regelmatig of het smaakt. Terras met uitzicht op het meer. Wij hadden een gerenoveerde kamer met mooie ruime badkamer. Prijs kwaliteit is zeer goed

• 7Jan Van Essen06-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima(familie) hotel personeel erg vriendelijk Mooie ligging , goed eten En je zit overal dicht bij We waren er 4 nachten

Gereisd met partner in mei 2019

• 4Dolf16-05-2019

Mooie ligging, maar een Erbarmelijke kamer!

Geboekt bij touroperator voor 4 nachten halfpension. Op zich een mooi hotel, met propere inkom, restaurant, bar e.d. . Onze touroperator had dit blijkbaar geregeld met andere touroperator. Wat wij Niet wisten was dat men ons een "Sparzimmer" had voorbehouden van 3,5 m op 4 m. Een "badkamer" van 0,75 m x 2,0 m en de lavabo met spiegel In de kamer ... . Inrichting zeer basic en zéér vuile, vieze vloerbedekking, die na 3 dagen nog steeds niet eens gestofzuigd was. Een dode bij op de vloer, onder het raam, lag er na 3 dagen nog. Door het raam zicht op een dak met asfalt en daarboven zicht op meer. TV boven het bureau naast het bed. Vanuit het bed dus geen TV kijken ... . De 2° dag was zelfs de vuilnisemmer niet leeggemaakt ... . Wij denken dat ze enkel de dekbedden terug opgevouwd hebben en zo was dan alles "gepoetst". Na de 3° nacht hielden wij het voor bekeken en zijn gewoon terug naar huis gereden. Nooit meer.

Gereisd met partner in mei 2019

Hotel Am See info