Hotel Am Schloss

goed hotel

peter steen
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel was uitstekend maar had de laatse jaren ook problemen met de recessie gehad.Het onderhoud van meubilair liep achter.Echter de service was goed. Onze kamers waren recent gerenoveerd, dus ook goed.

Het ontbijt en diner waren zeer goed er war ruim voldoende om uit te kiezen zowel voor ontbijt als diner.Voor de lunch moest men zelf een lunchpakket maken , dat was geen probleem.

wel waren er enkele gasten uit Limburg die constant zaten te zeuren over het eten, dat was erg irritant.Ook de andere gasten waren zeer te spreken over het personeel en eten.Wij zouden hier zo weer naar toe gaan.

Oude reviews (archief)

Goed hotel voor goede prijs

Harm
10-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel aan doorgaande weg tegenover het kasteel. Het ontbijt is prima en avondeten (HP) was perfect. Je kunt ook a la carte eten.

Het restaurant is wel roken (niet bij HP), de ontbijruimte is rookvrij.

De eigenaren en het personeel is erg klantvriendelijk en service gericht, ze doen werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken. De ligging in Sauerland is prima om uitstapjes te maken. Het dorp zelf is mooi, maar er is niet te doen.

Wie een goed hotel zoekt in Sauerland met zeer vriendelijk personeel (ook voor kinderen!!) voor een schappelijke prijs kan met een gerust hart dit hotel boeken. Let bij de boeking wel even op, niet alle kamers hebben een balkon.

Nooit meer

Leys Erna
6-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel met een frituurgeur . Een frituurgeur gemengd met sigarettengeur en luchtverversersspuitbusjes. Je kon nergens zitten zonder de friet of de tabaksgeur . Overal werd gerookt behalve in restaurant waar alle deuren openstonden en waar je dus ook van de rook en de stank kon meegenieten. In de spelletjesruimtes beneden in een kelder werd ook gerookt . Het ontbijt was heel goed en de paar keer dat we avondmaal namen waren de gerechten super vettig. Sorry nooit meer .

We hebben een aantal aanbieders voor Am Schloss voor je op een rij gezet:

Om zeker weer terug te keren !

Louise & Jan
16-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren er nu voor de 3e keer, en weer was het "Erstklassig"!

Veel gewandeld, de G1-2 en 3 , de wandeling om de Losenberg, prachtig. Ook het Africa-museum en het Heimatmueseum bezocht. Vooral de rondleiding door de beheerder van het Heimatmuseum was geweldig, wat kan die man vertellen.

Het hotel, kamers, eten, personeel, sauna etc. als vanouds zeer goed, eten meer dan voldoende en heel smakelijk !

Dit is voor ons zeker niet de laatste keer geweest dat we er waren, elk jaargetijde daar heeft zijn eigen charmes.

Het hotel ligt trouwens in Gevelingshausen, niet in Assinghausen !

voor herhaling vatbaar

JCB van Dalen
13-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel is zeer geschikt voor vakantie's met jonge kinderen.

Goed, schoon, flexibel ingesteld, en ze doen er echt alles aan om je gezin een leuke vakantie te bezorgen.

Hotel Am Schloss Olsberg/Gevelinghausen.

Gelegen in het rustige Gevelinghausen bij Olsberg, Prima start voor wandelingen direct vanaf het hotel (bv de G1) of even met de auto naat de diverse andere startplaatsen in de buurt. Het eten was uitstekend, het perfecte welkomsdiner en vriendelijke bediening gaf aanleiding om de overige dagen ook hier te eten, (over)volle borden voor nette prijzen. Een COMPLEET ontbijt was een prima start voor weer een wandeldag.

net hotel, pistes niet al te ver rijden

F. de Vries
19-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

goed ontbijt, ligging perfect , lekker rustig

Vanuit Almelo binnen 2,5 uur te rijden

We hebben een aantal aanbieders voor Am Schloss voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Schloss in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Schloss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Schloss scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.