Hotel TRYP Centro Oberhausen

Hotel TRYP Centro Oberhausen
7,1

5 tips over Hotel TRYP Centro Oberhausen

kemper00, 11-12-2013

Ga ontbijten in CentrO, dat scheelt € 10,- p.p. en is nog erg lekker ook.

Ga dineren op de Promenade, keuze genoeg en redelijk geprijsd.

De Kerstmarkt in Oberhausen is een goeie!

kemper00, 11-12-2013

Betaal in dit hotel geen € 14,- p.p. voor een ontbijt. Wandel lekker even die 100 meter in de buitenlucht en nuttig een uitgebreid en vers ontbijt bij Backerei Horsthemke in Centro,de tweede winkel naast het Noordsee visrestaurant.

Voor € 4,60 sneetje brood, hard lekker bolletje, meergranenbol, jam, kaas, vleeswaren, ham, gekookt ei, roomboter. Inc;usief koffie/thee. Voor € 0,80 meer zelfs nog uitgebreider met jusd'orange en luxe broodjes. Lekkerrrrrrrrrrrr!

ingrid, 29-12-2012
parkeren bij het hotel kost 4 euro, maar je kan je wagen op de parking van het shoppingcenter laten staan en dit is gratis!!

We hebben een aantal aanbieders voor TRYP Centro Oberhausen voor je op een rij gezet:

stokkink, 24-12-2012
Op de kamer is geen minibar dus je zou wat drinken mee kunnen nemen voor op de kamer
Jeannette Neuhaus, 13-2-2012
Rijden vanuit Holland is simpel. Goed aangegeven en driebaans wegen waar je vaak 130 km mag.