Hotel NH Oberhausen

43 reviews over Hotel NH Oberhausen in het Nederlands

Tegenvaller!

Kitty
24-12-2017

Absolute tegenvaller. Zeer gedateerd hotel met enorm warme kamers. Twee nachten niet geslapen vanwege de absurde warmte in dit hotel. Zelfs raam open (kiertje door kiepraam) mocht niet baten.

Bedden keihard en kussens dun.

Badkamer lagen de voegen er uit. Ondanks op boeking aangegeven inclusief ontbijt laten ze je 18.90 per persoon betalen (16.90 als je meteen bij aankomst beslist.) Verwezen naar parkeergarage a 19 euro per dag terwijl andere (Nederlandse)gasten gewoon de auto op de stoep voor de ingang van het hotel lieten staan.

Oude centrum treurig en sfeerloos. Centro en de kerstmarkt maakte t goed.

Redelijk hotel dient opgefrist te worden.

R.v.Erve
29-9-2016

De ligging tov CentrO is goed.

Gehele hotel vertoond slijtage over gehele linie.

Vloerbedekking kapot,muren beschadigd en het aanwezige

sanitair in onze kamer was slecht. ( bad verroest en kalksporen,wasbak gescheurd en toiletbril door urine zwaar vergeeld.

Ontbijt was goed en verzorgt.

Alleen moet je geen verse jus aanbieden en jus uit een pak in de kannen doen.

Hotel mag niet het predikaat 4 * krijgen, eerder 3

Redelijk hotel

Mark
16-9-2016

Hotel ligt redelijk dicht bij het centrum van Oberhausen (wat trouwens helemaal niets heeft qua winkelen, CentrO is de plek waar je moet zijn) en is loopbaar.

Kamer is van alle gemakken voorzien en het ontbijt is uitstekend. Wij hadden trouwens het "geluk" dat wij een vals alarm mochten meemaken voor de brandweer en zodoende stonden wij om 07.15 al buiten in onze in allerhaast aangedane kleding. Gelukkig was er niets aan de hand. Moet zeggen dat de ontruiming erg goed geregeld was.

Prima

J.H
2-5-2016

Prima voor 1 nachtje. Kamer sober geen koffie of thee faciliteiten! Harde matrassen en slechte kussens.Hotel straalt niet echt gezelligheid uit. Prima ontbijt.

Al met al prijs kwaliteit is goed te noemen. Met taxi naar Centro prima te doen (€14) om s' avonds wat te gaan eten.

Goed hotel !

Linda
1-5-2016

Kamers zijn goed niets op aan te merken, ontbijt buffet heerlijk !

enig nadeel bij thuiskomst had men extra 100 euro gereserveerd om van Creditcard af te halen jammer dat ze dat niet even bij de receptie vermelden dat je 100 euro borg moet betalen.

Ander groot nadeel is de parkeergelegenheid, geen eigen terrein maar je moet in de buurt parkeren, nu zal dat door de weeks misschien geen punt zijn maar in het weekend een drama. Het hotel zelf had 3 parkeer plekken en kreeg zelf het idee hoe dikker je auto was hoe dichter je bij kon parkeren. Geen goede mogelijkheden voor mensen die slecht ter been zijn.

Al met al heerlijk voor een weekend !

Goede ligging, geen 4 sterren waard

Sjaak
19-12-2015

Hadden meer verwacht van een 4 sterren hotel. De kussens op het bed zijn echt waardeloos en geen koffie/thee faciliteiten. De ligging tov Centro en de kerstmarkt is prima. We hebben geen ontbijt geboekt. Voor €8,50 is het uitstekend ontbijten bij Alex , een restaurant bij Centro. We komen hier niet meer terug.

Duitse degelijkheid

Janssen
12-12-2015

Nh oberhausen is wat je mag verwachten van een 4 sterren NH hotel. Situering is goed, hauptbahnhof met treinverbinding met Nederland op 5 minuten lopen. Tram voor de deur die je in 7 minuten naar CentreO brengt. Gratis wifi in de lobbyen, gratis Duitse kranten beschikbaar. Ook (net altijd) medewerkers die Nederlands kunnen. Restaurant serveert keurig eten. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Daar ontbrak werkelijk niets. Enige minpunt zijn de hoofdkussens, die zijn extreem zacht. Verder zijn de kamers ruim met keuze uit rookvrij of juist niet.

tegenvaller

biancabreevoort
20-11-2015

Wij waren een aantal dagen naar Berlijn geweest en op de terug weg hebben wij overnacht in dit hotel en zijn wij naar de kerstmarkt gegaan. In het hotel sliepen allemaal 'feestgangers'. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping. Er werd gevraagd of wij een rook of niet-rokers kamer wilde. Wij hebben voor de niet-rokers kamer gekozen. Mijn partner rookt wel, maar voor ons hoeft dit niet op de kamer. Echter op de gehele verdieping stonk het naar rook en was het erg benauwd. Ook de kamer zelf vonden wij erg smoezelig. Het kan zijn dat het in een rustige periode wel een prima hotel is, maar wij hebben dit niet zo ondervonden.

Prima Hotel met een goede service

roco
25-7-2015

Een prima Hotel voor een paar nachten. Dicht bij Centro O en geweldige parkeerplaats voor het Hotel. Hotel zeer geschikt voor rolstoelers.

Goed hotel voor Centro

A.
30-6-2015

Goed hotel met keurige kamers. Tramhalte voor de deur. Dagkaart voor eerste zone kost ongeveer 5 euro. Goede verbinding met Centro op 4 haltes afstand. Parkeren kan gratis voor de deur als er plek is. Het ontbijt was in orde. Het brood is wat zacht en niet krokant. Internet is gratis en geschikt voor rustig surfen. Airco werkt prima, maar wel een beetje luidruchtig. Ook een flatscreen TV aanwezig met Duitse zenders. De bedden zijn stevig. Het tapijt in het hotel lijkt aan vervanging toe.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Oberhausen in Oberhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Oberhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Oberhausen scoort een 7.17 uit 10 op basis van 43 reviews.