Hotel Haus Unionstersterster

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Oberhausen

6.3Voldoende

6 reviews over Hotel Haus Union

• 1inge08-09-2014

Al bieden ze het gratis aan NOOIT meer

Op het moment dat wij daar overnachten was er een bruiloft dus auto stond mega ver weg. Zo gehorig dat het feest om half 3 stoppen toen alle dronken mensen door de gang half 5 deden we ons ogen dicht gemeld de volgende morgen maar werd weg geveegd en gewoon volle pond betalen en geen excuus gemaakt erg schandalig. Wij waren daar voor een reden en moesten vroeg op 6 uur ging onze wekker kunnen hun niks aan doen maar als je dan doordat hun ook niet zorgen dat het rustig is word je er niet vrolijk van. Wij slapen gemiddeld 2 x in de maand in een hotel door heel NL en Duitsland dit nog nooit mee gemaakt zo onbeschoft voor andere hotel gasten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 7Bianca26-04-2013

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Wij boekten appartement nr 79. Omgeving is niet mooi, maar zowel oude als nieuwe centrum zijn goed te belopen, en openbaar vervoer genoeg in de buurt. Gratis parkeer gelegenheid achter het hotel. Appartement + meubels was verouderd maar zeer ruim en het bed was prima. Nadeel, het ligt aan de drukke doorgaande weg en dat heeft wat nachtrust gekost, zelfs met ramen dicht erg lawaaierig. In de ruime keuken een 2 pits kookplaat, we misten een vriesvakje en een schaar. Summiere inrichting. Maar ja, voor die € 25.-- pppn moet je ook geen superhotel verwachten. Geen lift, dus wel sjouwen met je spullen. Gratis Wifi, maar dit moet je wel even vragen aan de receptie. Daarna kun je er onbeperkt op, maar wel 1 aansluiting per kamer. Dus om de beurt mail checken. Ontbijt kost € 5,-- pp. Voor dat bedrag een zeer behoorlijk ontbijt. Als het niet aan die drukke weg zou liggen zou het hotel een hoger cijfer krijgen.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Irma12-06-2011

Hotel o.k. voor korte tijd

Wij hebben ivm een winkeluitje naar Centro hier 1 nacht verbleven. De ontvangst was niet bepaald vriendelijk en gastvrij. De kamer was schoon en net en voldeed prima voor 1 nacht. Avondeten en ontbijt waren ook goed, en zeer prijsgunstig. De omgeving was niet veel bijzonders en je kon niet echt lopend 's avonds nog iets ondernemen. Met de auto ben je in 10 min. bij Centro.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8mirjam11-02-2011

leuk authentiek familie hotel

Ik vind Haus Union leuk authentiek familie hotel. Redelijk afstand van station. (ongeveer 15 minuten lopen). Verder dichtbij tramhalte. Ik vond kamer ruim en netjes. Ik kreeg 2 persoon kamer voor me alleen:) Verder kreeg je flesje water op de kamer.Ontbijt vond ik ook uitgebreid. Je kreeg broodjes,salades en koffie enz. Alleen viel me op dat er vliegen op het eten afkwamen. Hier hadden ze even meer aandacht kunnen besteden. Verder goed hotel.

Alleen gereisd in november 2009

• 8cena1961 Capelle aan den IJssel25-10-2010

Zeker een aanrader

Zeer vriendelijke bediening. Het ontbijt is grandioos zelfs zalm bij het ontbijt verse jus d orange zwiebelworst kan gewoon niet op zeer uitgebreid. Tip wil je naar de kerstmarkt in Centro moet je dit hotel boeken 2 haltes met de tram stopt midden in het centrum en terug naar je hotel stopt de tram haast voor de deur. Voldoende parkeer gelegenheid bij het hotel (gratis) en een ruimte in het hotel waar je lekker je sigaretje kan roken ook hier is aan gedacht. Tip neem ook eens diner in het hotel zeer goed en erg veel en super lekker en kost weinig.

Gereisd met partner in januari 2010

• 6Bolten26-08-2010

niet aan te bevelen...

Dit hotel is wel erg gedateerd, staat bovendien op een lelijke plek in Oberhausen, die stad is ook nog van de vorige eeuw; armoedig. Ontbijt uitgebreid maar slordig, 's avonds was het eten ook niet van deze tijd; veel vlees, nauwelijks verse groenten. Nog een fiks minpunt: het ruikt overal (behalve gelukkig in je eigen kamer) naar sigaretterook !! Hier komen we niet meer terug.

Gereisd met partner in januari 2010

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken