Reviews over Oberbergheim

Prachtige en ruime vakantieboerderij

kinnekule,
    31-10-2016

Wij zijn hier een lang weekend geweest met de familie en we hebben het enorm naar de zin gehad in deze prachtig gerestaureerde oude boerderij. De boerderij ligt heel mooi en rustig gelegen. Je kijkt zo over de velden en de bossen en de eigen oude tuin waar in oktober nog van alles bloeide. De boerderij heeft 7 slaapkamers en er kunnen totaal wel 15 gasten overnachten. Je moet je wel overal een beetje bukken. De boerderij is heel sfeervol. Er is geen TV, geen magnetron. Er was wel wifi. Het enige nadeel was dat het warme water redelijk gauw op was. De eigenaars zijn erg aardig. Natuurlijk is de Möhnesee dichtbij en daar is van alles te doen. Wij zijn naar de Warsteiner brouwerij geweest en naar het wildpark Vosswinkel waar ook een kletterpark bij is. Ook kun je mooie fietstochten maken om het meer of langs de Möhne. Wij hebben geweldig mooie dagen gehad.