Hotel Parkhotel Nümbrechtsterstersterster

8.8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Nümbrecht

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Nümbrecht voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

157 reviews over Hotel Parkhotel Nümbrecht

• 2019
    10Jos Houtmeyers02-06-2019

5e x Superverblijf half-pension over ganse lijn!

Super hotel gelegen in mooi groot park; tientallen wandelingen mogelijk vanaf het hotel of nabije omgeving op slechts 200 km van Limburg(B) dus voor ons paar uur rijden maar. Nümbrecht is rustig klein dorpje maar toch met enkele grote winkels. Grote parking, vriendelijk en gedienstig personeel, vlot gebruik ruim zwembad en sauna (steeds gratis water en fruit voorzien), ontbijtbuffet heel ruim, avondeten aan tafel elke dag prima of bij voldoende boekingen (meestal) is er een zeer uitgebreid en erg gevarieerd buffet. De kamers zijn evenwel net ruim genoeg; internet over ganse week helaas slecht voor 10% mogelijk. Voor al onze wandelvakanties in Duitsland is dit het beste hotel en door de vele acties bij reisbureaus ook zeer voordelig qua prijs/kwaliteit. Zulk verblijf half-pension lager dan 60 euro pp/dag is in België niet mogelijk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    7E J. Hinloopen-Lamme15-10-2018

Mooi maar saai, niet voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel in fraaie maar saaie omgeving. Door gering aantal gasten die er te zien zijn, weinig gezelligheid. Terras met uitzicht op de fontein Is pas na 17.00 uur open en dan verdwijnt de zon al achter de huizen en bomen in oktober. Ontbijt met beperkte eigerechten en koude croissants ook beleg werd niet aangevuld. Buffet 1 maal gebeurd in de vier dagen , te late aanvulling van aardappel gerecht. Geen frites bij de groente en vlees gehad. Nagerecht fruit en twee bijna gelijke soorten pudding. Bediening vriendelijk en welwillend.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Hennie31-08-2017

Rustig, goed verzorgd en hygiënisch hotel.

Mooie kamer, gemakkelijk stoelen in de eetzaal. Personeel vriendelijk. Balkon groot genoeg, maar uitzicht binnenplaats.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10kurt197222-08-2017

Heel goed hotel

Mooie en ruime kamer, voorzien van een balkon. Kamer was heel proper. Enkel een beetje gebrek aan kastruimte. Het ontbijt was super lekker met veel verse producten. Wij verbleven in half pension. Het avondeten was telkens in buffet vorm. Ook dit was heel lekker, en alles werd goed aangevuld. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ook gebruik gemaakt van alle sportfaciliteiten: de receptie even laten bellen en alles was toppie geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2Sam25-02-2017

Totaal niet onder de indruk

Het restaurant lijkt op een grote kantine. De groenten waren niet vers. Uit pot of blik. De receptie was niet flexibel. Wij komen hier niet meer. Wij hadden boven een zolderkame. Wij hadden erg last van de rook van mensen onder ons. Gezien wij met onze kinderen waren wilden wij heel graag wat anders. Het hotel werkte totaal niet mee. Dit was niet vriendelijk gezien het feit wij voor 5 dagen hadden geboekt.

• 9Sophie16-10-2016

Heerlijk verblijf.

Het was veel beter dan we gedacht hadden. Mooie schone kamer met heerlijke bedden. Moderne badkamer met mooi sanitair. Het ontbijt en diner was echt voortreffelijk. De welness in het hotel is niet al te groot, maar prima voor een paar dagen. Lekker zwembad met gratis gebruik van badjassen en handoeken om te pakken. Mooie wandelomgeving. Naast hotel beginnen de wandelroutes bij het park. Het dorpscentrum stelt niet verlegen voor, maar een dagje winkelen in Keulen maakt dat weer goed. Al met al heerlijke kleine vakantie van 5 dagen gehad en voor herhaling vatbaar. Oja...personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Wendy29-07-2016

Prettig verblijf

In dit hotel verbleven voor een paar dagen, als uitvalbasis om te wandelen. Er vertrekken verschillende wandelingen vanuit het park aan het hotel. Als het weer het toelaat kan je buiten eten op het terras, zowel 's morgens als 's avonds. Op de kamer stond een babybedje klaar, hoewel dit niet was gevraagd (uiteraard een pluspunt). De kamer was voldoende ruim voor ons met een baby, we hadden ook een balkon aan de kamer met zicht op het park. Het was een aangenaam verblijf.

• 9Familie Woort28-07-2016

Wát een heerlijk hotel!

Wat een fijn hotel zeg...

• Goede bedden. • Lekker eten - wisselend buffet of keuzemenu. • Uitgebreid ontbijt. • Ligging aan een prachtig park, met speeltuin en midgetgolf. • Mooi terras, gezellige hotelbar. • Ligt in het centrum. • Klein, maar zeer fijn zwembad, inclusief handdoeken en showergel. • Gezellige kegelbaan. • Heerlijke wellness, gratis voor hotelgasten. • Gratis badjassen bij receptie. • Ontzettend vriendelijk personeel. • Kinderen worden vriendelijk benaderd en verwend.

Wij genieten hier volop!

• 10Lenie02-05-2016

Prachtige omgeving

5 dagen geweest van 27 april tot 1 mei prachtige omgeving mooi park eten was perfect ontbijt en diner in buffet vorm je kon van alles pakken ,zaterdags 3 gangen menu was ook heerlijk , kamers lekker groot en heel netjes en schoon personeel heel vriendelijk je kon er heerlijk wandelen in het park wij zijn dan naar Dortmund en Düsseldorf geweest ongeveer half 3 kwartier uurtje rijden er vandaan ,zwembad niet heel groot maar voldoende sauna perfect volgens de mannen zelf er niet in geweest

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Henk G.27-11-2015

Aanrader!.

Mooie kamer met een nette badkamer, erg schoon. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was super, avondeten kan zijn in buffet vorm en menu. In beide gevallen erg lekker. Prijzen voor drank zijn voor een hotel zeer acceptabel. Ondanks dat het een groot hotel is oogt het niet erg groot door de laagbouw. Geeft je toch een knus gevoel. Mij interesseert het niet maar voor de mensen die het belangrijk vinden Wifi is gratis tot 100Mb per dag.

Gereisd met partner in november 2015

6 tips over Hotel Parkhotel Nümbrecht

• amber, 01-05-2012

het is in Olpe heel mooi en het is er niet ver af maar een 35 km. zeker eens gaan kijken!

• Patrick, 30-10-2013

Ideaal om te wandelen. Ook is het hotel uitstekend gelegen om Bonn of Keulen te bezoeken

• Valentino, 08-08-2013

Grot in Wiehl zeker bezoeken, vergeet geen warme kleding mee te nemen.

0 vragen over Hotel Parkhotel Nümbrecht

Hotel Parkhotel Nümbrecht info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektDuits, Engels

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages