Hotel Parkhotel Nümbrecht

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag13°4°
Hotel Parkhotel Nümbrecht

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Nümbrecht voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Parkhotel Nümbrecht in het Nederlands

Anders

Rustig, goed verzorgd en hygiënisch hotel.

Hennie
31-8-2017

Mooie kamer, gemakkelijk stoelen in de eetzaal.

Personeel vriendelijk.

Balkon groot genoeg, maar uitzicht binnenplaats.

Heel goed hotel

kurt1972
22-8-2017

Mooie en ruime kamer, voorzien van een balkon. Kamer was heel proper. Enkel een beetje gebrek aan kastruimte.

Het ontbijt was super lekker met veel verse producten.

Wij verbleven in half pension. Het avondeten was telkens in buffet vorm.

Ook dit was heel lekker, en alles werd goed aangevuld.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Ook gebruik gemaakt van alle sportfaciliteiten: de receptie even laten bellen en alles was toppie geregeld.

Totaal niet onder de indruk

Sam
25-2-2017

Het restaurant lijkt op een grote kantine. De groenten waren niet vers. Uit pot of blik. De receptie was niet flexibel. Wij komen hier niet meer.

Wij hadden boven een zolderkame. Wij hadden erg last van de rook van mensen onder ons. Gezien wij met onze kinderen waren wilden wij heel graag wat anders. Het hotel werkte totaal niet mee. Dit was niet vriendelijk gezien het feit wij voor 5 dagen hadden geboekt.

Heerlijk verblijf.

Sophie
16-10-2016

Het was veel beter dan we gedacht hadden. Mooie schone kamer met heerlijke bedden. Moderne badkamer met mooi sanitair. Het ontbijt en diner was echt voortreffelijk. De welness in het hotel is niet al te groot, maar prima voor een paar dagen. Lekker zwembad met gratis gebruik van badjassen en handoeken om te pakken. Mooie wandelomgeving. Naast hotel beginnen de wandelroutes bij het park. Het dorpscentrum stelt niet verlegen voor, maar een dagje winkelen in Keulen maakt dat weer goed. Al met al heerlijke kleine vakantie van 5 dagen gehad en voor herhaling vatbaar. Oja...personeel is zeer vriendelijk.

Prettig verblijf

Wendy
29-7-2016

In dit hotel verbleven voor een paar dagen, als uitvalbasis om te wandelen. Er vertrekken verschillende wandelingen vanuit het park aan het hotel. Als het weer het toelaat kan je buiten eten op het terras, zowel 's morgens als 's avonds. Op de kamer stond een babybedje klaar, hoewel dit niet was gevraagd (uiteraard een pluspunt). De kamer was voldoende ruim voor ons met een baby, we hadden ook een balkon aan de kamer met zicht op het park. Het was een aangenaam verblijf.

Wát een heerlijk hotel!

Familie Woort
28-7-2016

Wat een fijn hotel zeg...

• Goede bedden.

• Lekker eten - wisselend buffet of keuzemenu.

• Uitgebreid ontbijt.

• Ligging aan een prachtig park, met speeltuin en midgetgolf.

• Mooi terras, gezellige hotelbar.

• Ligt in het centrum.

• Klein, maar zeer fijn zwembad, inclusief handdoeken en showergel.

• Gezellige kegelbaan.

• Heerlijke wellness, gratis voor hotelgasten.

• Gratis badjassen bij receptie.

• Ontzettend vriendelijk personeel.

• Kinderen worden vriendelijk benaderd en verwend.

Wij genieten hier volop!

Prachtige omgeving

Lenie
2-5-2016

5 dagen geweest van 27 april tot 1 mei prachtige omgeving mooi park eten was perfect ontbijt en diner in buffet vorm je kon van alles pakken ,zaterdags 3 gangen menu was ook heerlijk , kamers lekker groot en heel netjes en schoon personeel heel vriendelijk je kon er heerlijk wandelen in het park wij zijn dan naar Dortmund en Düsseldorf geweest ongeveer half 3 kwartier uurtje rijden er vandaan ,zwembad niet heel groot maar voldoende sauna perfect volgens de mannen zelf er niet in geweest

Aanrader!.

Henk G.
27-11-2015

Mooie kamer met een nette badkamer, erg schoon. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was super, avondeten kan zijn in buffet vorm en menu. In beide gevallen erg lekker. Prijzen voor drank zijn voor een hotel zeer acceptabel. Ondanks dat het een groot hotel is oogt het niet erg groot door de laagbouw. Geeft je toch een knus gevoel.

Mij interesseert het niet maar voor de mensen die het belangrijk vinden Wifi is gratis tot 100Mb per dag.

Was best aardig.

dth_1971
28-10-2015

4 dagen hier geweest, mooi park in de buurt. Kun me prima uitrusten. Helaas het weer was niet echt op.

voor herhaling vatbaar.

piet van baren
9-8-2014

We zijn er al meerdere keren geweest. Het voelt er als thuiskomen. Vriendelijk en klantgericht personeel. Tot de volgende keer.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Nümbrecht in Nümbrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Nümbrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.