Hotel Derichsweiler Hof

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Derichsweiler Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Derichsweiler Hof in het Nederlands

Ontspannen en verzorgd genieten

Ben van Haastrecht
20-1-2018

Mooie kamer in een verzorgde omgeving. Het diner en ontbijt waren typisch Duits en voortreffelijk. Hetzelfde geldt voor het getapte weizenbier. Niet dronken worden want de kamer is alleen bereikbaar via een wirwar van trappen en gangetjes.

Zeer rustig en kwalitatief hotel met goede keuken

rené van mechelen
5-5-2016

Algemeen goed hotel, eten is zeer goed, bijv. Steak van duroc varken met paddestoelen en kriel aardappel in de schil. Super mals en vol met smaak. Wijnen zeer betaalbaar tussen de 20 en 35€. Het restaurant straalt klasse uit. Bedden ook oké. Zeer vriendelijke familie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Derichsweiler Hof in Nümbrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Derichsweiler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.