Hotel Ambiente

12 reviews over Hotel Ambiente in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Fam. mentink,
7-6-2017

Prijs en kwaliteit zijn goed De gastheer was bij aankomst mi druk met allerlei zaken maar de service was prima

We vonden het hotel netjes en schoon en zeker niet vies zoals vermeld in vorige revisies

De sauna voldoet prima aan de eisen en alles zag er verzorgd uit

Al met al waar voor je geld ook het eten was prima voor dit drie sterren hotel

Gereisd met partner in juni 2017

Het hotel komt totaal niet na wat er op de site staat de bar alleen tijdens het buffet geopend tussen 18.00 en 20.00 en als er geen mensen zijn om te eten blijft de bar gesloten en gaat het personeel naar huis en toen we zondag om 15.00 uur terug kwamen bij het hotel zat de deur al op de nachtslot en was het personeel verdwenen zodat je er niet eens een kop koffie kon bestellen maar dat was ook moeilijk als er wel personeel was.

En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan met de dingen die je er kunt doen volgens de site in dit hotel maar om het te doen zeer moeilijk wordt.

Gereisd met partner in mei 2017

Geen hotel om even te relaxen met slecht ontbijt.

Henk en Ria,
24-5-2017

De sauna werd na 1 dag van niet werken aangezet en was voor ons de enige echte ontspanning in dit hotel.

Het ontbijt was erg slecht en niet uitgebreid zoals op de foto' s staat.

Het vlees en kaas werd elke dag opnieuw gebruikt en was gewoon verkleurd.

Bijna geen bediening aanwezig.

Te kleine kamer met af en toe internet.

Bijna geen mensen aanwezig dus was je af en toe alleen en werd het hotel om 20:00 uur gesloten.

Een hotel wat duidelijk uit de gratie is en waar niets meer geïnvesteerd wordt dus vraag ik me af hoe lang men dit nog open kan houden.

Locatie om van daar uit fietstochten te ondernemen is goed.

In het dorp kan men gaan eten en zijn er enkel mooie musea om te bezoeken

We hebben een aantal aanbieders voor Ambiente voor je op een rij gezet:

zowel bar, restaurant als zwembad en sauna's buiten gebruik. Dus geen vertier of koffie / drankje in het hotel. manager zeer nors ,maar dame aan het goede ontbijt uiterst vriendelijk. Je kan heerlijk ( eenvoudig)eten voor weinig geld bij Zum Zappen op 5 minuten lopen via het park vanaf het hotel. Zeer vriendelijke dame runt hier samen met haar moeder een cafe.

Tegenvaller

Loes Visser Paraer
17-7-2016

Ligging mooi.Bij aankomst 10 min gewacht na herhaaldelijk bellen. Een mijnheer met een,net gehaald, broodje (in een hotel?)stapte uit de auto en liep naar zn kantoor zonder n groet alleen 'probleme'. Even later had hij de papieren maar wist niet of en wat er betaald was. Enfin met de sleutel naar een prima kamer. Geen internet. Bij navraag bleek het kapot maar ik kreeg een vervangend naam en wachtwoord, wat het op de kamer niet of nauwelijks deed.

Geen enkele informatie gekregen over het diner, niemand gezien dus bij een goeie pizzeria in het dorp gegeten. Het ontbijt was prima maar een cursus klantgerichtheid en vriendelijkheid zou beslist niet overbodig zijn. De receptioniste die bij het vertrek aanwezig was bleek de enige die groette.

Geeb eethuisjes in de buurt. Het restaurant in het park vlakbij na 20 minuten wachten maar verlaten. He halen van de kaart gaf al enige paniek bij de eigenaresse. We hoorden veel gemopper van andere klanten.

Gereisd met partner in januari 2016

Zeer goed hotel voor kamer met ontbijt !!

Jeannine Van Immerseel
10-5-2014

Prachtig gelegen hotel met mooie kamers en vriendelijk personeel .

Aan te raden zonder half pension. Er zijn zeer leuke en goede restaurantjes in Nieheim en omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Gezellig hotel

Adriana
19-9-2013

Ligt vlak bij dorp. Kamer netjes en schoon. Alleen jammer dat wij boven een open koepel van de keuken lagen. Hierdoor 's morgens vroeg al veel lawaai en keukenluchtjes. Personeel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2013

Echte service!

Adriana
18-8-2013

Waren hier heerlijk voor een paar dagen. A la carte eten kon iets beter door wat meer keuze. De opmerkingen over het terras waren niet juist. Er hangt een telefoon om de gewenste bestelling op het terras te laten brengen. Inderdaad vrij harde bedden maar voor ons niet bezwaarlijk. Een punt van aandacht voor het hotel is de douche. Bij het douchen is het water afwisselend van loeiheet tot ijskoud, bovendien wat gevaarlijk voor kleine kinderen en ouderen. Service was prima en al het personeel erg vriendelijk!

Gereisd met partner in augustus 2013

wij hebben een goede vakantie gehad in uw hotel alles was

14-8-2013

wij hebben een goede vakantie gehad in uw hotel

alles was zeer goed verzorgt

Gereisd anders in augustus 2013

Goed hotel

jan
9-8-2013

Nette, schone kamer. Geen balkon.

Ontbijt goed. Goed zwembad. Lekkere harde bedden.

Kaart avondeten beperkt en in verhouding prijzig. Zijn gezellige eetgelegenheden in de omgeving.

Prijs voor glas wijn buiten verhouding: E.5,20!

Biergarten is geen bediening. Jammer.

Gereisd met partner in juli 2013

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambiente in Nieheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambiente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.