Hotel Ambiente

• Sauna

51 reviews over Hotel Ambiente

• 2019
    2Henk24-04-2019

Nooit boeken dit hotel, dit hotel is zo slecht.

Hotel met zestig kamers , waar wij als enige verbleven alleen om 07:00 uur in de ochtend een medewerkster/werkster die het ontbijt klaar maakte en ook van zeer slechte kwaliteit was, verder alles op slot inclusief de nooddeuren, verder alles dicht reden geen personeel ook niet voor het zwembad, ook voor het restaurant was geen Kok en Personeel. als er een calamiteit zou zijn moest ik zelf naar de ingang gaan om de deuren te openen, voor eventuele hulpdiensten, en dat voor een hotel die een kamer verhuurd aan gasten waar de man gehandicapt van is, is schande, en op de eerste verdieping met vluchtwegen op slot, wij hadden wel een kamer gekregen met smerige vloerbedekking die geschikt was voor gehandicapten alleen was in de douche een raam van 200cm bij 180cm waar geen enkel gordijn voor was, dus het hele dorp had iedere dag voorstelling als wij onder de douch gingen, toen maar met vuilniszakken afgeplakt, is nog meer maar past niet.

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

7Fam. mentink07-06-2017

voor herhaling vatbaar

Prijs en kwaliteit zijn goed De gastheer was bij aankomst mi druk met allerlei zaken maar de service was prima We vonden het hotel netjes en schoon en zeker niet vies zoals vermeld in vorige revisies De sauna voldoet prima aan de eisen en alles zag er verzorgd uit Al met al waar voor je geld ook het eten was prima voor dit drie sterren hotel

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Fam Anoniem01-06-2017

nooit meer hotel en omgeving prachtig service zeer

Het hotel komt totaal niet na wat er op de site staat de bar alleen tijdens het buffet geopend tussen 18.00 en 20.00 en als er geen mensen zijn om te eten blijft de bar gesloten en gaat het personeel naar huis en toen we zondag om 15.00 uur terug kwamen bij het hotel zat de deur al op de nachtslot en was het personeel verdwenen zodat je er niet eens een kop koffie kon bestellen maar dat was ook moeilijk als er wel personeel was. En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan met de dingen die je er kunt doen volgens de site in dit hotel maar om het te doen zeer moeilijk wordt.

• 2Henk en Ria24-05-2017

Geen hotel om even te relaxen met slecht ontbijt.

De sauna werd na 1 dag van niet werken aangezet en was voor ons de enige echte ontspanning in dit hotel. Het ontbijt was erg slecht en niet uitgebreid zoals op de foto' s staat. Het vlees en kaas werd elke dag opnieuw gebruikt en was gewoon verkleurd. Bijna geen bediening aanwezig. Te kleine kamer met af en toe internet. Bijna geen mensen aanwezig dus was je af en toe alleen en werd het hotel om 20:00 uur gesloten. Een hotel wat duidelijk uit de gratie is en waar niets meer geïnvesteerd wordt dus vraag ik me af hoe lang men dit nog open kan houden. Locatie om van daar uit fietstochten te ondernemen is goed. In het dorp kan men gaan eten en zijn er enkel mooie musea om te bezoeken

• 3wim08-05-2017

mooi hotel maar zeer slecht management

zowel bar, restaurant als zwembad en sauna's buiten gebruik. Dus geen vertier of koffie / drankje in het hotel. manager zeer nors ,maar dame aan het goede ontbijt uiterst vriendelijk. Je kan heerlijk ( eenvoudig)eten voor weinig geld bij Zum Zappen op 5 minuten lopen via het park vanaf het hotel. Zeer vriendelijke dame runt hier samen met haar moeder een cafe.

• 5Loes Visser Paraer17-07-2016

Tegenvaller

Ligging mooi.Bij aankomst 10 min gewacht na herhaaldelijk bellen. Een mijnheer met een,net gehaald, broodje (in een hotel?)stapte uit de auto en liep naar zn kantoor zonder n groet alleen 'probleme'. Even later had hij de papieren maar wist niet of en wat er betaald was. Enfin met de sleutel naar een prima kamer. Geen internet. Bij navraag bleek het kapot maar ik kreeg een vervangend naam en wachtwoord, wat het op de kamer niet of nauwelijks deed. Geen enkele informatie gekregen over het diner, niemand gezien dus bij een goeie pizzeria in het dorp gegeten. Het ontbijt was prima maar een cursus klantgerichtheid en vriendelijkheid zou beslist niet overbodig zijn. De receptioniste die bij het vertrek aanwezig was bleek de enige die groette. Geeb eethuisjes in de buurt. Het restaurant in het park vlakbij na 20 minuten wachten maar verlaten. He halen van de kaart gaf al enige paniek bij de eigenaresse. We hoorden veel gemopper van andere klanten.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Jeannine Van Immerseel10-05-2014

Zeer goed hotel voor kamer met ontbijt !!

Prachtig gelegen hotel met mooie kamers en vriendelijk personeel . Aan te raden zonder half pension. Er zijn zeer leuke en goede restaurantjes in Nieheim en omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Adriana19-09-2013

Gezellig hotel

Ligt vlak bij dorp. Kamer netjes en schoon. Alleen jammer dat wij boven een open koepel van de keuken lagen. Hierdoor 's morgens vroeg al veel lawaai en keukenluchtjes. Personeel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Adriana18-08-2013

Echte service!

Waren hier heerlijk voor een paar dagen. A la carte eten kon iets beter door wat meer keuze. De opmerkingen over het terras waren niet juist. Er hangt een telefoon om de gewenste bestelling op het terras te laten brengen. Inderdaad vrij harde bedden maar voor ons niet bezwaarlijk. Een punt van aandacht voor het hotel is de douche. Bij het douchen is het water afwisselend van loeiheet tot ijskoud, bovendien wat gevaarlijk voor kleine kinderen en ouderen. Service was prima en al het personeel erg vriendelijk!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8-14-08-2013

wij hebben een goede vakantie gehad in uw hotel alles was zeer goed verzorgt

Gereisd in augustus 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages