Vakantie in Niederkrüchten

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Niederkrüchten

Reviews over Niederkrüchten

• 9Klaus Kuestner04-10-2015

Sehr schöner Ort am Kariksee

Der Ort und die Region ist eine Reise wert!

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

oktober 2015

• 5Toon19-05-2014

Voor tanktoeristen

Sinds de A52 helemaal klaar is wat makkelijker bereikbaar. Je komt na de eerste afslag eerst door Elmpt (meteen de eerste MacDonalds van Duitsland!) en rijdt dan door naar een van de twee tankstations waar de benzine toch al gauw 25 cent minder kost per liter dan in Nederland. Elmpt bezit dan verder ook een supermarkt en ook nog een Lidl, waar alles uiteraard ook goedkoper is dan in Nederland. Vergeten wij verder de Grill-Stube niet in de bocht op de weg naar Niederkruchten (lekkere worsten). In Niederkruchten en nabije omstreken zijn wat logeermogelijkheden (als het goed is heb ik er weer een aantal toegevoegd), maar het dorp zelf stelt niet veel voor. Geen bezienswaardige panden o.i.d. en de laatste keer dat ik er doorheen reed, had ik zelfs geen behoefte om fotoos te maken (komt misschien nog). Wel een mooi bosgebied tussen de grens en Niederkruchten en fietsers komen in deze omgeving zeker wel aan hun trekken.

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in januari 2014

• 6oburgering04-08-2013

Saaie plaats

Het is een rustige wat saaie plaats, maar met wat leuke boerderijwinkels, cafe's, restaurants en een kerkje is het net een voldoende om er een dag of twee te vermaken met wat andere activiteiten in de omgeving.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur