Hotel Clostermannshof

Hotel Clostermannshof
7,6

15 tips over Hotel Clostermannshof

Wempe, 13-11-2015
In naburig dorp een uitstekend Italiaans restaurant met zicht op de Rijn. Ook een Chinees restaurant met op vrijdag een buffetavond. In de zomer fijn met terras.
travelien, 1-11-2014
Heel goed en betaalbaar eten bij : Zur Linde in Niederkassel Rheidt.
grimeteam, 15-3-2014

Met auto paar km naar Bonn, Keulen. Bonn is wat kleiner maar knusser, Keuken megapool, grote binnenstad, maat aan buitenrand ook Rhein nogiets winkelcentrum. Ook heel groot.

Het ziet er niet echt naar uit, maar superaardige bediening en heerlijk (en onwijs goedkoop) eten bij Saloniki Grill, Haupstrasse 130 Troisdorf (route naar hotel tegenover de Lidl). Alle locals eten er ook, dan is het meestal ook wel goed. Naast Grieks ook hamburgers, schnitzels en italiaans.

We hebben een aantal aanbieders voor Clostermannshof voor je op een rij gezet:

Birgit64, 10-2-2014
Met de trein naar Keulen.
Sandra, 26-11-2013
vraag om een kamer aan de kant van de binnenplaats, wij zaten langs de wegkant en zijn een ochtend vroeg wakker geworden ivm de bevoorrading van het hotel.
famrijntjes, 26-10-2013

Keulen - altstadt by night; echt super gezellig

Bonn - compacte leuke stad

Linz - wijnstadje aan de Rijn

Dragenfels - vanuit königswinter met het kabelbaantje naar boven.

En als je er toch bent probeer de federweisser (jonge witte wijn)

Mariette Baaten, 17-5-2013

30 min. reistijd met de auto naar Bonn en Keulen. Mooie bezienswaardigheden in nabije omgeving. Wij gaan zeker nog eens terug wanneer 'n promotie zich voordoet.

Parkeerplaatsen voor de auto zijn ongemakkelijk voor mensen die moeilijk te been zijn (gaten beton).

Tip: Wifi op de kamer zou 'n pluspunt zijn.

Jan van Doesburg, 9-5-2013
Bezoek vooral Keulen; de Dom en het Wallraff-Richards Museum
anruwe, 4-4-2013
De chinees in Mondorf, Rheinalle 2, Mondorf. Op vrijdagavond buffet. Goede kwaliteit, ruime keur, leuke prijs. Met de bus, advies receptioniste, eenvoudig naar centrum Bonn. De Drachenfelds in Winterberg, prachtig uitzicht over de Rijn.
gaston_marloes, 21-8-2012
je kan de trein nemen naar Keulen

We hebben een aantal aanbieders voor Clostermannshof voor je op een rij gezet: