Hotel Clostermannshof

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag22°8°
Hotel Clostermannshof
6,4

76 reviews over Hotel Clostermannshof in het Nederlands

Mooie locatie voor een stedenbezoek.

Jacqueline,
8-2-2019

Mooi oud karaktervol gebouw, met keurige kamer. Een sfeervolle binnenplaats waar het bij mooi weer vast goed toeven is. De locatie ligt op korte afstand tussen Bonn en Köln. Goed om te weten dat op de dag voor kerst alle winkels al om 2 uur sluiten. Een echt minpuntje van het hotel was de sfeer in de ontbijtruimte tijdens het kerstontbijt. Witte tl-verlichting en geen muziek. Ontbijt zag er prima verzorgd uit.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel. Aanrader.

Marian,
3-12-2018

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, eten is echt heel goed zowel het ontbijt als het avondeten. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast, maar misschien ook omdat er geen feesten waren. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Marie,
4-11-2018

Het restaurant is overroepen. Simpele gerechten, zoals een slaatje met frietjes, een reep chocolade als dessert. De ober bracht ons koffie zonder die gevraagd te hebben. Maar de koffie stond wel op de rekening.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

Ik kom graag terug in dit fantastische golfhotel.

Paula Teljeur,
6-10-2018

Ligt in het groen ( park ) en tevens aan een golfbaan. Kamers waren fantastisch: ruim met zithoek. Schoon ! Ontbijt was ook super. Uiterst vriendelijk personeel. Uitstapje naar Keulen met de S-baan is heel makkelijk. Als (golf)hotel een absolute aanrader.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veel geluidsoverlast door wekelijkse feesten

Marjolijn,
6-10-2018

Mooi hotel, lekker ontbijt, maar... Op onze tweede nacht was er een bruiloftsfeest met dramatisch veel geluidsoverlast. Dat schijnt in dit hotel elke week zo te zijn. De keiharde muziek dreunde door onze oordopjes heen en het glazen tafel in de kamer trilde mee. Ondertussen werd het bloedheet in de kamer omdat we de ramen dicht hadden gedaan. Na meermaals klagen zijn we om 2.30 uur verplaatst naar een andere kamer waar het overlast ietsjes minder was. De volgende dag was de ontbijtzaal overbezet. Er stond veel te weinig personeel om het ontbijt goed te laten verlopen waardoor constant zowel het eten als het servies op was. We hebben hier over geklaagd en uiteindelijk een korting ontvangen, maar het is absurd dat ze dit hier normaal vinden. Elke week een bruiloft plannen en daarnaast gewoon kamers verhuren terwijl ze weten hoe groot het overlast is. Als we dit van tevoren hadden geweten hadden we nooit geboekt.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor ons éénmalig.

Hendries,
11-8-2018

Gezien de prijs mag je eigenlijk niet mopperen. Grote kamer, grote badkamer, fijne handdoeken, alles heel netjes. Hitte blijft wel in de kamer hangen ook 's nachts. Het ontbijt is summier. Broodjes van de Lidl, niks mis mee, maar dan niet elke dag dezelfde broodjes, Lidl heeft een groter assortiment. Aanvulling liet te wensen over. Er zijn geen kaarttafels. Dit kan wel in het restaurant als je er gegeten hebt of nog wat gaat drinken. Eten in restaurant is wel lekker, maar je krijgt er geen salade of groenten bij. Beperkte kaart. Niet al het personeel is vriendelijk. Veel last van vliegen. Als er een bruiloft of feest is, heb je veel herrie en tot 's nachts 03.00 uur last van vertrekkende gasten. De vliegtuigen vanaf Keulen maken je 's morgens om half 8 al weer wakker. Bonn, Keulen, Bad Godesberg, Königswinter en Bad Honnef of Troisdorf allemaal leuke plaatsen om te bezoeken en dichtbij. fietsen langs de Rijn is een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een grote teleurstelling

Familie Smetsers,
1-6-2018

Gasten, die een feest hebben, krijgen hier absoluut alle aandacht en mogen onbeperkt herrie schoppen tot diep in de nacht. Wij als gewone weekendgasten konden dus niet slapen door de herrie en gedurende ons verblijf ook geen gebruik maken van het restaurant. De temperatuur in de kamer was onaangenaam warm. Geen airco. Slechts een ventilator die de lucht verplaatst. De receptioniste lacht alles weg en gaat niet serieus in op de klachten Voor de geluidsoverlast krijg je overigens oordopjes van zeer slechte kwaliteit toebedeeld. Wij zijn diep teleurgesteld en eerder naar huis vertrokken. We voelden ons absoluut niet serieus genomen. Ook moet je voor wifi betalen en dat is echt niet meer van deze tijd. De shampoo en badschuimflacons werden niet aangevuld, Het management zegt dat ze niets aan de klachten kunnen doen. Het ligt allemaal aan externe factoren. Kortom er is geen enkele zelfreflectie, Bah wat een klantonvriendelijk hotel.

Gereisd met partner in mei 2018

Noot meer

Joris,
26-5-2018

Hotel was prima. Helaas 2 avonden feesten. Dus: géén restaurant en veel, heel veel herrie. We kregen oordoppen en excuses. Joepie. Dat hielp. Echt waardeloos

Gereisd met partner in mei 2018

Subliem en voor herhaling vatbaar

Bolsens Rudy,
6-3-2018

Zijn daar geweest een weekend en dan 2kerstmarkten gedaan , was een superhotel lekker gegeten heel vriendelijk rustige omgeving zeker een aanrader denken we in de zomer wat we nog wel eens gaan doen en gaan golfen dan

Gereisd met partner in december 2016

Goed hotel

Gertie,
25-8-2017

Het hotel is zeer rustig gelegen met een grote tuin er omheen.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime en schone kamers met goed ontbijt. Er zijn twee restaurants en een Biergarten dus voor elk wat wils. Als je van golfen houdt, er ligt een prachtige golfbaan bij het hotel Minpuntje is als er een feest wordt gehouden , dit 's avonds / 's nachts voor geluidsoverlast zorgt, zeker als je kamer aan de binnenkant gelegen is. Betalen voor WIFI is niet meer van deze tijd. Een goed werkende airco is een must.

Gereisd met partner in juli 2017

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clostermannshof in Niederkassel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clostermannshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.