Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt)

HotelWeer vandaag25°16°
Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt)
8,1

2 reviews over Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt) in het Nederlands

Soort Appartement

andré
9-6-2017

Leuk huis, niet duur.

(Tuin) meubels zijn aan vervanging toe.

Erg leuk pension met super uitzicht.

Angelique en René
    6-2-2012

Erg afgelegen, maar de moeite waard om heen te rijden. Waanzinnig uitzicht naar het dal. Redelijk ruime, maar gedateerde kamers. Maakt niets uit, want het uitzicht maakt alles goed. Rolluiken voor het raam, dus aardedonker slapen! Gratis parkeren op eigen parkeerplaats.

Eigenaar in restaurant in erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken! Erg lekker eten, zowel 's ochtends als 's avonds.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt) in Nideggen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt) scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.