Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt)

Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt)
7,6

3 reviews over Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt) in het Nederlands

Absoluut geen aanrader.

Romeo
12-9-2018

Prachtig uitzicht, maar hotel zelf is erg gedateerd.

Goede keuken.

Tapijten vloerbekleding op de kamers dringend aan vervanging toe.

Beddegoed op de bedden geen enkele keer ververst (1 week verbleven).

Ook zeepjes en doucheshampo worden gedurende je verblijf niet aangevuld. Je moet het stellen met wat je krijgt op je aankomstdag.

Soort Appartement

andré
9-6-2017

Leuk huis, niet duur.

(Tuin) meubels zijn aan vervanging toe.

Erg leuk pension met super uitzicht.

Angelique en René
    6-2-2012

Erg afgelegen, maar de moeite waard om heen te rijden. Waanzinnig uitzicht naar het dal. Redelijk ruime, maar gedateerde kamers. Maakt niets uit, want het uitzicht maakt alles goed. Rolluiken voor het raam, dus aardedonker slapen! Gratis parkeren op eigen parkeerplaats.

Eigenaar in restaurant in erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken! Erg lekker eten, zowel 's ochtends als 's avonds.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt) in Nideggen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Seeblick (in Nideggen Schmidt) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.