8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Düsseldorf / Neuss voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Crowne Plaza Düsseldorf / Neuss in het Nederlands

Mooi hotel!

Rianne,
25-11-2018

Voor mijn vriend zijn verjaardag zijn wij een weekend naar dusseldorf geweest. Wij hadden dit mooie hotel gevonden in neuss. Het was een prachtig hotel en alles was goed geregeld voor ons. Je auto kon je kwijt voor de deur gratis of betaald in de parkeer garage. We gaan zeker nog eens terug naar dit mooie hotel.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

janneke,
14-12-2017

wij hebben genoten van een schitterend hotel met mooie kamer, uitzicht op de rijn en een geweldig ontbijtbuffet. wij gingen voor het welnessarrangement het was een lekker zwembad, inderdaad beetje koud maar dat vind ik persoonlijk heerlijk. sauna's niet heel groot maar met ons tweetjes was het goed vertoeven. achter het hotel een groot overdekt winkelcentrum wat met onze regendag natuurlijk goed uit kwam.

Gereisd met partner in december 2017

Mooie plek met uitzicht op rijn

Jeanet,
7-6-2017

Dichtbij mooi groot winkelcentrum. Dorpje Neuss heel gezellig.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk tot goed

Berry van Hijkoop
4-12-2016

Hotel prima, schone kamers en modern ! Loby en bar een beetje ongezellig en kill. Vrij prijzig qua eten en drinken Een minpunt vonden wij, dat je bij uitchecken nog een rekening krijgt Van een avondje WiFi in de loby €9,00 om met je mobiel te surfen!! Dat is zo 2010!!!!!!! Dat je daar in deze tijd nog voor moet betalen in zo een groot hotel vind ik eigenlijk triest ............

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Barbara Bücken - Communications Manager, Assistant to General Manager, 29-12-2016

Dear Berry,

thank you so much for your positive feedback on your stay. we are very glad to learn, that you liked your room. We are also planning on doing some renovations next year so maybe for your next visit you will find our bar a bit more cosy. We also offer there snacks as burger and tapas for a more reasonable price. Maybe you want to have a look. I also understand that you had some difficulties with the wifi. There is a free of charge log in for each room. You just have to type in your room number and your last name where i says "free wifi". We also offer a special log in for our business guest, which has special features and costs 9,90€. But hopefully there will be a change next year too. we are already negotiating with our provider. It would be a pleasure to welcome you back and introduce you to the new Things in our hotel. Until then I wish you all the best and a happy new year. Best regards, Barbara Bücken Communications Manager

Leugens!

KGF
15-8-2016

Wat een lachertje is dit hotel.Kale oudbollige kamers zonder service Het begon al toen we aan de balie kwamen . Netjes je kamer vooruit betaald Maar hee we moeten een borg van € 50 storten. Hu . Ja zei de meneer want ja stel dat u met een TV vertrekt dan hebben we een flinke schade post . Ja hoor meneer ik vertrek jiert met een TV. Maar Dit Hotel hadden we speciaal geboekt dat we ook konden zwemmen. Maar hee het zwembad ja nee dat zijn we aan het renoveren . En hoezo staat dta niet op jullie website . Ja hoor liegt het personeel het staat er echt op . Nou nee dus. Eh wil u dan een gratis ontbijt . Nou nee want ik moet morgen al om 6 uur weg . En wat hoor ik naderhand het zwembad wordt hele maal niet gerenoveerd. Het is gewoon gesloten omdat ze in het weekend onvoldoende gasten hadden . Het woordje SWISS past niet bij dit hotel bah ..................... .

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Barbara Bücken - Communications Manager, Assistant to General Manager, 5-9-2016

Geachte gast Het spijt me zeer, dat de ervaringen die je hier in het hotel hebben gemaakt niet aan uw verwachtingen. Mijn spijt moet ik u mededelen dat de storting bij de receptie bij de check-in is gebruikelijk in grote hotels. Dit is maar ook weergegeven aan de linkerkant van het hotel en dient alleen als de veiligheid. Helaas werden ze ook beïnvloed door een storing van een pomp in ons zwembad. Dit betekende dat we moesten dit onder meer op de korte termijn tot het vervangende onderdeel werd gelifert. Onze receptie heeft u, maar zeker de gelegenheid geboden om het zwembad te gebruiken bij onze partner hotel. Aangezien dit heel plotseling is gebeurd, we hadden alleen de kans om de gasten waar wij een e-mailadres had op de hoogte. Op onze eigen website hebben we de informatie, en natuurlijk vrijgelaten. We zouden weer graag excuses voor het ongemak. hartelijke groeten Barbara Bücken Communications Manager

Goede ligging

Sake
31-12-2015

Mooi hotel.Hadden geboekt voor 3 personen waarvan 1 kind van 12.Bleek er maar 2 bedden op de kamer te zijn.Na dit aangegeven te hebben bij de balie kregen we er een bed bij zonder kosten.Ontbijt is 20 euro maar op de kamer is een klein koelkastje waar je etenswaar in kunt bewaren en op de kamer staat een nespresso dus kun je het ook zelf maken .2 straten verderop is een groot winkelcentrum waar je ook goedkoop kunt ontbijten.Leuk zwembad in het hotel dus voor of na het bezoeken van Düsseldorf kun je nog heerlijk zwemmen.10 minuten lopen stopt de metro/tram naar Düsseldorf .Gratis parkeren bij het hotel wordt er overal gemeld maar alleen s 'avonds is er plek,wel een betaald parkeren tegenover het hotel.Ligging van het hotel is alleen niet prettig ligt in een kantorenwijk, maar wel superhandig om Düsseldorf te ontdekken

Gereisd met oudere kinderen in december 2015
Barbara Bücken, Kommunikationsmanager, Assistant to General Manager, 26-1-2016

Lieve Sakenipper,

heel erg bedankt voor de gedetailleerde beschrijving van uw indruk van ons hotel. We zijn blij dat je genoten. We zouden blij zijn als u ons binnenkort weer te bezoeken. Vertel me gelukkig over.

Groeten uit Neuss Barbara Bücken Kommunikationsmanager

Ijskoude douche in de ochtend !

essie
17-12-2015

Een ijskoude douche in de ochtend en een zeer lange wachtrij bij het ontbijt. Heel wat hotels gehad maar dit nooit meegemaakt. Vervolgens dringen bij het buffet. En dit na een koude douche in de ochtend. Het hotek kon de kerstdrukt duidelijk niet aan. Voordeel makkelijk met openbaar vervoer naar de stad en gratis parkeren.

Gereisd met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Barbara Bücken, Kommunikationsmanager, Assistant to General Manager, 25-1-2016

Geachte Essie ,

We zijn erg jammer dat je getroffen door de moeilijkheden . We zouden graag weer goed doen . Neem dan contact met mij op . Het zou leuk zijn om te kunnen om het weer goed te doen.

Groeten Barbara Bücken Kommunikationsmanager

Ontzettend mooi hotel, ver van het centrum.

Carol Ann
28-9-2015

Ontzettend leuk en modern hotel, klantvriendelijk personeel. De kamers zijn groot en netjes verzorgd, ontbijt en avond eten waren goed verzorgd en smaakte goed. Het is een top hotel, alleen jammer dat het niet op loopafstand van het centrum ligt en er niet echt mogelijkheden bestaand met bus etc. richting het centrum te gaan. Verder komen we hier zeker graag terug!

Gereisd met partner in september 2014

Ongevraagd advies en

E.
30-8-2015

nadat we vroegen of op zondag het centrum open is, kregen wij antwoord wat ons shockeerde " why do you need to shop on sunday ???" Zeer geïrriteerd personeel. Geen geduld!! Kortaf en ongeïnteresseerd. Het ontbijt was redelijk. WiFi per kamer voor 1 persoon beschikbaar. En als je met inloggen verkeerd inlogt kan je zo €10 betalen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Barbara Bücken, Kommunikationsmanager, Assistant to General Manager, 18-9-2015

Beste E., We zijn oprecht jammer dat je onbeleefd voelde behandeld door onze receptioniste. Ik sprak met het team en de collega heeft gezegd dat het niet hun bedoeling. Ze was net zo verbijsterd dat ze helemaal niet wat te zeggen. Voor ons is het normaal dat de winkels zijn gesloten op zondag. We hebben echter een paar tips, die wij graag aan u op uw volgende bezoek onderzocht. Maar we zijn blij dat u ons ontbijt geproefd. Dus je zou kunnen beginnen de dag goed gevoed minst. Het is waar dat je kunt inloggen slechts één apparaat op hetzelfde moment de gratis WiFi per kamer. Maar je kunt de beurt, of geboekt andere lijn, incl. VPN-client en een hogere datasnelheid te doen. Meer gedetailleerde informatie kan gevonden worden in ons gastenboek. Aangezien u ook de informatie die voorkomen dat je per ongeluk bellen in WLAN-fee basis te vinden. We verheugen ons op uw volgende bezoek. Groeten Communications Manager

Lekker hotel.

Albert
22-3-2015

Vriendelijk personeel. Vooral de wat oudere dame bij het prima ontbijtbuffet was zeer attent, ook naar jonge kinderen.

Gereisd met partner in maart 2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Düsseldorf / Neuss in Neuss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Düsseldorf / Neuss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.