We hebben een aantal aanbieders voor Münster voor je op een rij gezet:

Reviews over Münster

Gezelligheid ten top ! 🌲🎄

Liliana
    5-11-2018

Als je in t weekend gaat en ook wilt winkelen dan zijn zondags de winkels dicht. Dat is erg jammer want ze hebben zoveel mooie winkels. Echt de moeite waard om daar naar binnen te stappen. Zeer sfeervol authentiek centrum. Echt een aanrader. Doet niet massaal aan.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke stad

henk
    11-12-2017

Leuke historische stad met een goede mix van modern en historisch. Veelgeprezen kerstmarkt viel erg tegen. Door de binnenstad heen staan de kramen in kleine groepjes. Vormt dus geen geheel en verliest daardoor alle sfeer.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hanzestad

Madeleine-C2
    22-3-2016

Tijdens de Middeleeuwen was Münster een bloeiende Hanzestad. In WOII is de stad grotendeels verwoest door geallieerde bombardementen, maar na de oorlog werd Münster in oude stijl herbouwd wat vooral te zien is op de Prinzipalmarkt. We zijn er een weekend geweest ook voor de kerstmarkten. Dat vonden we wat tegenvallen. De kerstmarkt achter de winkelstraat op 3 pleintjes en een straatje. Hooguit 150 krampjes totaal en veel eten en dranktentjes. De oude binnenstad in mooi en je kan er goed winkelen. Mooie kerken, het slot met tuin. De omgeving is geweldig. Oude dorpjes en veel kastelen zijn er te zien. Daar kwamen we niet allemaal aan toe in een weekend. Op de terug weg nog wel Steinfurt-Burgsteinfur met de oude binnenkern en het slot bekeken.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk weekend

Leo Taal
    12-11-2015

Suggestie om van te voren eerst Munster op het internet te verkennen (parkeren, kaarten rondtoer, in de zomer de watersportmogelijkheden op het meer, botanische tuin en de geschienis van de kerken etc.

Gereisd Met partner in november 2015

Leuke stad voor citytrip

martijnvanb
    8-1-2015

Munster is een hele leuke stad voor een korte citytrip. In 2 dagen heb je bijna alles wel gezien in de stad. Het oude centrum is sfeervol en vol met bezienswaardigheden. Alle kerken zijn open voor ( korte) bezichtigingen. Volop gelegenheid om ook lekker te shoppen. Overal prima horeca gelegenheden! Kortom een leuke stad voor een ( korte) citytrip waarbij je lekker kan shoppen, bezienswaardigheden kan bezichtigen en lekker kan eten en drinken!

Gereisd Met partner in december 2014
Münster scoort een 8,6 uit 10, op basis van 98 reviews