Hotel TRYP Münster Kongresshotel

Weer vandaag24°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor TRYP Münster Kongresshotel voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel TRYP Münster Kongresshotel in het Nederlands

Schoon en super ontbijt

D&R
14-3-2018

Het ontbijt was fantastisch. Een enorm uitgebreid buffet, voor elk wat wils. De prijs voor het totale verblijf was voor ons aan de hoge kant, maar de kwaliteit verder zeer goed.

Gereisd met partner in mei 2017

Goede locatie

gaston_marloes
26-1-2016

Centrum op loop afstand, aan de overkant het uitgaans gebied met vele restaurants

Gereisd met vrienden in mei 2014

Goed hotel voor citytrip Munster

martijnvanb
8-1-2015

Dit hotel is een prima basis voor een leuke citytrip naar Munster. Het hotel is gelegen op 15 minuten loopafstand naar het mooie centrum van Munster. Prima, uitgebreid ontbijt s'ochtends. Nette kamers. Ondanks dat het hotel toen wij er waren helemaal vol zat, niks gemerkt van de drukte en ook totaal niks van gehoord s'avonds.

Gereisd met partner in december 2014

Prima hotel

Mark
20-3-2013

Vanwege een concert in dit hotel verbleven. We zaten op 10 minuten lopen van de concertzaal, dus dat was prima. Het hotel zit op ongeveer 10-15 minuten lopen van het station. Goed te doen dus. Modern hotel, waar wij vriendelijk werden ontvangen en ons een goede service werd verleend. Ontbijt was 's ochtend uitgebreid en erg lekker. Kamer zelf was ruim en verder ok. Klopt dat er een drukke weg langs het hotel gaat, maar wij hebben er weinig van gemerkt.

Gereisd met partner in maart 2013

Een beetje teleurgesteld.......

J & E
10-7-2009

Hotel ligt aan een vrij drukke weg direct bij beurshallen,op goede loopafstand van centrum.Kamers + badkamer ruim voldoende.Echter bij aankomst met een buitentemperatuur van 32 C was het erg heet (geen airco of anders aanwezig). Als men de ramen opent is er aardig geluidsoverlast (verkeer),dus als je rust wilt kamer aan de "beurskant" vragen.Echter wanneer er beursactiviteiten zijn met veel herry (er worden ook regelmatig popconcerten gehouden) en het is warm, dan kun je maar beter vertrekken. Hebben alleen overnacht en in de stad ontbeten want voor € 13.00 pp.kun je beter een ontbijtje in de stad nemen wat net zo uitgebreid is als in hotel maar stukken goedkoper.De bediening aan balie zou wat vriendelijker kunnen.( zijn niet erg geinteresseerd) maar voor de rest geen klachten, toch voor een Trypp Hotel vonden wij het wat aan de magare kant. Mocht je in de zomer gaar met veel warmte .....neem een ventilator mee!!!

Gereisd met partner in juli 2009
2008

-Goed gelegen hotel even buiten het centrum van Munster. Gratis parking.

-Het veel te dure internet van zowel vaste PC als WIFI. Restaurant gesloten op zondag.

Gereisd anders in Sat Jul 12 2008 18:20:35 GMT+0000 (UTC)

2006

Ik heb samen met mijn moeder een tripje naar het Tryp hotel gewonnen en het was kei goed. De kamers super netjes en schoon en omgeving is gezellig. Het eten is perfect alles in buffetvorm en goed gevarieerd! Wij hebben ons daar prima vermaakt en het was echt heel leuk!

Gereisd anders in januari 2006

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBadminton

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TRYP Münster Kongresshotel in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TRYP Münster Kongresshotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.