Hotel Treff Münster

10 reviews over Hotel Treff Münster in het Nederlands

uitstekend hotel midden in Münster

Hetty Sol
3-5-2014

Een weekend Munster stad, zeer de moeite waard. Naast de vele luxe winkels en terrasjes, restaurants is het ook aan te bevelen een stadstour te doen. Je loopt het Treff hotel uit en zit gelijk midden in de stad. Het ontbreekt eigenlijk nergens aan. Ook heel leuk rond de kerst.

Gereisd Met partner in Thu Apr 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel middenin een mooie stad.

A.G. Muis
6-8-2011

Mooi modern hotel van 2009. Het hotel ligt wel in de -Umwelt zone- , daarvoor heb je een (betaalde) sticker nodig. Het parkeren in de overdekte parkeergarage kost 15 euro per dag. In de omgeving zijn legio fietsroute's. Vanuit haus2 moet je buitenom of door de parkeergarage. Vriendelijke receptie. Wij hadden een internet-aanbieding en die was zijn prijs wel waard. Het ontbijt was uitstekend. De kamer en badkamer waren ruim en goed schoon.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Centrale ligging. Goede maar kleine kamer

aeng
1-8-2011
  • Centrale ligging
  • Prima ontbijt
  • Kleine kamer
  • Smal 2 persoons bed (1.60)
  • 's Nachts ging de airco uit
  • Om te ontbijten moest je naar een ander gebouw
Gereisd Met partner in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Treff Münster voor je op een rij gezet:

Goed centraal gelegen in centrum

Nienke
15-12-2010

Hotel Treff is een uitstekend hotel, schoon, mooie ruime kamers en goede bedden en kussens. Prima uitvalsbasis voor een stedentrip, je bent zo in de oude straatjes en bij de fraaie winkelgalerijen en in ons geval bij de Kerstmarkten. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en heerlijk. Jammer is dat de kamers zijn verdeeld over 2 gebouwen. Wij vonden het niet plezierig om voor het ontbijt naar het andere gebouw te moeten lopen.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn centraal gelegen

Van der Veen
14-12-2010

Dit hotel ligt perfect midden in het voetgangersgebied. Onder het hotel is een ruime, moderne parkeergarage. De (standaard) kamers zijn mooi en modern ingericht, maar hebben geen koffie- of theefaciliteiten of een minibar. De badkamers hebben geen bad, maar zijn wel mooi en compleet ingericht. De bedden zijn prima. Het ontbijt was van een prima kwaliteit en zeer uitgebreid. Zelfs met vis en luxe kazen. Als je het een bezwaar vind om buitenom of via de parkeergarage richting het restaurant te lopen, kun je het best een kamer in 'Haus 1' vragen.

Gereisd Met partner in december 2010

Fantastisch hotel in fantastische stad

Anne Breemer
10-10-2010

Ideaal gelegen in het hart van Munster. De kamers (met name de suites) zijn in 1 woord Fantastisch, de service is Geweldig, het personeel is Super gastvrij, kortom, een geweldige aanrader voor iedereen die de mooie stad Munster gaat bezoeken. Beter dan hier krijg je het niet voor deze prijzen.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi nieuw hotel

A van den Bos
3-9-2010

Mooi nieuw hotel, geen uitgewoond gedoe of bloemetjesbehang, maar strakke inrichting en ruime kamers. Licht, schoon, comfortabel. Prima hotel dus, ik zou het iedereen aanraden.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Waarschijnlijk nieuw hotel.

Johan en Marga
23-12-2009

Je ruikt de nieuwigheid als je de aparte vleugel binnengaat. Je moet of door de garage of buiten om , als je in vleugel komt waar wij een kamer hadden. Een prachtige kamer, met echt het nieuwste van het nieuwste. Complimenten. Ook aan de bar, waar wij nog even gezeten hebben.

Gereisd Met vrienden in december 2009

Hotel midden in de stad

Jaap
19-12-2009

Goed hotel om de stad te bezoeken, midden in de stad naast het winkelgebied gelegen. Grote parkeergarage onder het hotel, trappenhuis gezamelijk met gebruikers parkeergarage. Kamers over 2 gebouwen verdeeld. Kamers mooi en modern ingericht, goede bedden, heerlijke douche. Goed en uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in Sat Dec 19 2009 15:50:50 GMT+0000 (UTC)
2008

Simpel maar goed

Sterre van Dulm
22-12-2008

Kleine kamers, weinig opbergruimte. Verder schoon en lekker bedden. Ontbijtbuffet niet echt uitgebreid, vonden we tegenvallen. Ligging wel goed, binnen 5 minuten sta je bij de Dom etc.

Gereisd Anders in december 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Treff Münster in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Treff Münster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.