Hotel Stadthotel Münster

9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Stadthotel Münster voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Stadthotel Münster in het Nederlands

Goed en prijzig hotel

Duo,
11-9-2017

Kamer super. Wat kleine details niet op orde (minibar-zeep-tissues). Maar werd opgelost. Personeel kamer opruimen: top. Personeel ontbijt: vriendelijk. Ontbijt is super. Personeel receptie: correct, maar niet vriendelijk/hartelijk. In de meeste hotels krijg je de indruk dat ze het fijn vinden dat je er bent. Is een deel van het spel natuurlijk. Maar meestal hebben ze een hartelijke uitstraling en zijn ze oprecht vriendelijk. Dat hoort bij gastheerschap. Dat miste ik totaal bij ontvangst/uitchecken. De medewerker was zuur/kil. Dat was ook wel de totale indruk van de receptie. Jammer. We hebben ook deze vakantie ongeveer 8 hotels bezocht en dit nog nooit meegemaakt. Puntje van aandacht dus.

Goed Hotel op prima locatie

ed-lydia
27-6-2012

Het hotel ligt tegen de grens van het centrum van munster en heeft een eigen parkeergarage waar je dan wel € 13,= p.d. voor moet betalen. De kamers voldoen prima maar hebben weinig extra's. De prijzen voor producten uit automaten en minibar zijn voor Duitse begrippen hoog. Prima ontbijt maar als het niet in de prijs is inbegrepen zou ik toch overwegen om buiten het hotel te eten (kost € 13,= pp voor ontbijt).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadthotel Münster in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadthotel Münster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.