Hotel Mauritzhof

Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°

5 reviews over Hotel Mauritzhof in het Nederlands

Modern hotel in het centrum

Wim
3-1-2013

Net, modern hotel. Niet echt gezellig om in de bar te zitten, naar mijn smaak iets te modern. Geen eigen parkeerplaatsen, maar wel is er tegenover het hotel een openbaar parkeerterrein. Zeer vriendelijke mensen en een goed ontbijt. Kamers zijn prima, alleen de badkamer was bij ons wat aan de kleine kant.

Gereisd Met vrienden in december 2012

Mooi hotel op loopafstand van centrum

LKilian
9-4-2012

Modern en toch sfeervol hotel. Prima kamer met strakke inrichting. Badkamer ook keurig, maar iets minder strak/modern. Op loopafstand van centrum. Wij ontbeten telkens ergens anders in de stad. Wel zo leuk vinden wij en nog goedkoper ook. Wij hadden een kamer aan de straatzijde maar totaal geen last van verkeersgeluiden.

Gereisd Met partner in Fri Mar 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed verzorgd hotel; ideaal gelegen bij centrum

Ida
5-6-2011

Het hotel ligt zeer dichtbij het centrum, via de achterzijde loop je via een door bomen omzoomd laantje zo het centrum in. Voorzijde hotel ligt aan een drukke weg maar daarvan hadden wij geen last; ziet er alleen daardoor minder fraai uit. De kamer was keurig verzorgd met luxe Rituals producten in de badkamer, hier ook een heel fijne douche. Kamer was inderdaad niet groot maar wij vonden dat niet storend. Bed was goed; aleen mijn man ondervond hinder van een "kuil" in het bed. Ontbijt was super; zeer uitgebreid en zelfs een fles prosecco stond in een koeler. Wij hadden erg mooi weer en hebben ons ontbijt buiten op het terras gehad, heerlijk! Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Beslist een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2011

Onbalans

Carry en Chris
2-1-2011

Helaas lag onze kamer (comfortkamer nr 11 € 172,- p.k.p.n. exlusief ontbijt) in de kelder van het hotel. Toegang tot kamer is absoluut 4* onwaardig. Bovendien is het plafond in de gang is zo laag dat een groter persoon niet rechtop kan lopen. Kleine badkamer. Het personeel daarentegen verdient een dikke pluim, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed verzorgd. Door de open verbinding met de ingangshal onstaat wel een onaangename koude luchtstroom in de ontbijtruimte.

Prijs-/kwaliteitsverhouding is in onbalans.

Gereisd Met vrienden in november 2010
2007

Aan de ene kant gelegen in de groene gordel om het centrum

Ronnie
13-12-2007

Aan de ene kant gelegen in de groene gordel om het centrum van Munster, aan de andere kant aan een drukke weg. De entree van het hotel is mooi, de straatzijde is echter niet de mooiste kant van het hotel. De kamers schijnen design te zijn, maar dat valt mee (of tegen). De inrichting is strak, maar toch al redelijk gedateerd en bovenal de kamer is zéér klein. Waarschijnlijk de kleinste kmr die we ooit een een 4* htl hebben gehad! Ontbijt is daarentegen super, zéér uitgebreid. Betaald parkeren aan de overzijde. Loopafstand naar centrum Munster, max 5 min.

Gereisd Met partner in mei 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mauritzhof in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mauritzhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.