Hotel Martinihof

3 reviews over Hotel Martinihof in het Nederlands

Prima plek

Remke
24-11-2013

Ideale ligging op loopafstand van het centrum. Klein, maar gemoedelijk hotel. Prima voor een kort verblijf om de stad te bezichtigen. Prima ontbijtbuffet. Kamerprijzen vanaf € 78.- tot € 112 per nacht voor een tweepersoonskamer met of zonder douche/wc op de kamer.

gunstige ligging

judith
3-3-2012

Het ligt vrij centraal. Wij hadden bij gebrek aan meer kamers een kamer met een Frans bed geboekt. Gebroken wakker geworden.

Prima hotel maar boek wel de juiste bedden.

Aardig hotel om een paar dagen in de stad te verblijven. Hotel heeft geen faciliteiten, alleen ontbijtmogelijkheid.

Leuke pub naast het hotel, sfeervolle centrum op slechts 5 minuten lopen.

Kamers netjes en schoon, gewoon o.k.

We hebben een aantal aanbieders voor Martinihof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martinihof in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martinihof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Martinihof scoort een 8.25 uit 10 op basis van 3 reviews.