Hotel Marco Polo

HotelWeer vandaag26°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marco Polo in het Nederlands

Prima hotel, goed ontbijt, geen lift

Joke van der Weijden
2-9-2009

Mooi hotel. Klein schalig, maar 24 kamers. Het hotel heeft geen lift maar de bagage word door het personeel naar boven gebracht. Hotel ligt langs de spoorbaan, wat wel geluidshinder geeft (Oordopjes meenemen). Ligt op 15 minuten lopen van het centrum. Tip ga eten bij Grieks restaurant Santorini, gelegen achter het speelpleintje vlak bij het hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marco Polo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.