Hotel Kaiserhof

Meer hotelinfo

114 reviews over Hotel Kaiserhof

• 2018
    7voorbijganger11-11-2018

Vrij duur, maar verder in orde.

Luxueuze uitstraling, parkeerhulp in livrei, maar behoorlijk aan de prijs. Daarvoor krijg je een vrij kleine kamer. De geluidsisolatie is wel erg goed en je hebt airconditioning. Het hotel ligt vlak bij het station in een wat schimmig stukje stad.

Alleenreizend

• Oude reviews

8Edward11-08-2014

Mooie sauna, kamers wel wat standaard.

Het hotel heeft een luxe uitstraling. Het personeel is vriendelijk en de sauna is zeker de moeite waard. Wij hadden de superior kamer. Deze kamer was prima maar niet bijzonder luxe of groot. Het bad was te klein om in te liggen. Gezien de prijs hebben wij de tweede nacht voor een ander hotel gekozen.

• 9Paula19-12-2011

geweldig hotel, heel erg genoten

Heerlijk hotel voor een citybreak. Kamer was wat krap, maar wij wisten dat het een eenpersoonskamer zou zijn. Er was wel een 10-persoons TV ;-) Wij hadden een adventsarrangement en werden verrast met kerstkadootjes op de kamer (chocolade, flesje sekt en kerstsloffen) Erg leuk! Badkamer was prima, met aparte douche en bad. Diner en ontbijt in restaurant Gabriels waren uitstekend, ook de bijbehorende service. De vriendelijkheid van het personeel en de service was (bijna) perfect. Er was alleen slechts èèn barkeeper voor de gewone bar en de rokersbar. En deze 2 lagen een eindje uit elkaar.Het hotel heeft een grote wellness ruimte, maar helaas geen tijd gehad om hier gebruik van te maken.In 5 minuten wandel je naar de altstadt.

• 8Maria21-07-2009

Prima hotel, maar kleine kamers.

Fijn hotel. Al het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je welkom. Uitgebreid ontbijtbuffet. Eigen parkeerplaats (tegen betaling). Hotel ligt mooi centraal, tegenover het station en slechts vijf minuten lopen van het centrum. 1-persoons Superior kamer is compleet, schoon, heeft een groot bed en airco, maar de kamer is wel klein. Erg weinig loopruimte. Prima hotel om te slapen en te eten tijdens een zakenreis.

Zakelijk

• 7Fransisca20-07-2009

Te kleine kamer

We betalen voor meer dan € 100 per nacht. Faciliteit is helemaal niks. Geen internet, waterkoker in de kamer. We verwachten dat de kamer wat groter is. Wat we krijgen is een zeer kleine kamer. Een extra bed is onmogelijk. Met 1 kleinkind erbij is deze kamer veel te klein. De receptie is onvriendelijk. Ze doen moelijk omdat we een klein kind bij ons hadden en niet eerder hadden opgegeven. Een hebben een kussen gekregen met bloedvlekken. Het lijkt mij niet zo fris.

Met jonge kinderen

• 7Dennis07-12-2008

Luxe ontbijt, maar kleine kamers

Het personeel is uiterst vriendelijk; het ontbijt is heel erg uitgebreid en heel lekker; de kamers zijn heel schoon. Maar de "Superior" kamers zijn erg klein en sober ingericht, vooral de badkamer is erg klein. Daardoor vonden wij de kamerprijs nogal hoog. En: dit hotel is absoluut niet geschikt voor mindervaliden. Alle ingangen hebben een trap en ook in de ontbijtruimte is alleen via trapjes en stoepjes te bereiken. En als dan ook nog de lift kapot gaat ... De liftmonteur was wel een heel erg mooie jongen!

Met vrienden

1 tip over Hotel Kaiserhof

• Paula, 19-12-2011

parkeren in parkhaus Bahnhof is goedkoper dan parkeren bij het hotel, er is veel parkeerplaats en het ligt schuin tegenover het hotel.

0 vragen over Hotel Kaiserhof

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald