Hotel Europa

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

1 review over Hotel Europa in het Nederlands

Goed hotel voor een erg redelijke prijs

Nico
23-12-2011

Wij verbleven hier slechts 1 nacht voor een bezoek aan de kerstmarkt in Münster, na reservering voor € 79 voor een tweepersoonskamer, incl. uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel ligt op ca 15 minuten loopafstand van het centrum. Parkeren kan niet alleen op de krappe parkeerplaatsen van het hotel maar ook kostenloos in de Burchardstrasse, pal naast het hotel. De bejegeniging aan de receptie is erg vriendelijk. Het hotel maakt de 4 sterren niet helemaal waar: de bedden zijn vrij smal en de badkamer heeft geen bad maar alleen douche. Echter voor € 79 is het aanbod alleszins acceptabel. Het centrum van Müster heeft bijna geen restaurants. In de Warendorferstrasse, ca 10 minuten lopen van het hotel en vlakbij het centrum, zijn verschillende vrij eenvoudige restaurants. Vraag bij de receptie om een gratis plattegrond van het centrum, zodat je geen enkele kerstmarkt hoeft over te slaan.

Gereisd Met partner in december 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.