Appartement Die Johanniter Münster

Appartement

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Die Johanniter Münster voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Appartement Die Johanniter Münster

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Die Johanniter Münster in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Die Johanniter Münster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.