Hotel Conti

Hotel Conti
7,8

4 reviews over Hotel Conti in het Nederlands

prima gelegen hotel, vlakbij centrum en station

a.van.reekum
29-10-2012

In hotel Conti troffen wij alles wat we nodig hadden: prima (eenvoudige) kamer, met goede badkamer. Uitstekend ontbijt. Vooral de goede ligging t.o.v. centrum en station vonden wij zeer aantrekkelijk. Ook het feit dat de auto bewaakt geparkeerd kon worden voor slechts 9 euro per dag was top! Ook de vriendelijkheid en efficiency van het personeel was goed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

GEWELDIG, we komen zeker terug

erika
18-9-2012

Hotel Conti is van buiten misschien niet zo prachtig, maar ligt geweldig in het centrum van Munster en de kamers zijn uitmuntend schoon. Wij sliepen aan de achterzijde van het Hotel en hadden geen last van lawaai, zelfs niet met het raam open. je kunt 24 uur per dag terecht bij Balie voor allerlei problemen. Onderin zit een leuk cafe waar je in de ochtend je ontbijt kunt eten. Wij komen zeker nog eens terug!!!

Gereisd Met vrienden in september 2012

Redelijk hotel maar ontzettend rumoerig

Ron
12-12-2011

Naar de kerstmarkt geweest met een groot gezelschap. Administratief had het hotel deze grote groep goed voorbereid. Konden helaas de kamers nog niet in en de kofferruimte stond vol met koffers van de vorige groep. Wij mochten onze koffers zolang in de (gratis) sauna zetten. Het hotel ligt tegenover het centraal station, 10 minuten lopen van het centrum. Grote kamers en grote badkamer. Plavuizen vloer wat de herrie van de bovenburen niet ten goede kwam. Grote flatscreen TV, geen BVN. Goede bedden met dekbedden. Ondanks goede isolatie van de ruiten klaagde ons gezelschap gezamenlijk over de enorme herrie 's nachts van uitgaanders tot 5.00 uur in de ochtend. Het hotel heeft daarom gratis oordopjes op de kamers liggen. WiFi tegen betaling. Groot cafe/restaurant bij het hotel waar het goede ontbijt wordt geserveerd. Drankjes voor Duitse begrippen vrij prijzig.

Gereisd Met vrienden in december 2011

Voordeeluitjes.nl

prima hotel vlak bij centrum Munster

Rene
9-12-2011

Hotel Conti, met zeer schone kamers, prima ontbijtbuffet en niet te duur voor europese begrippen.

Gereisd Met vrienden in december 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conti in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.