Hotel Busche am Dom

5 reviews over Hotel Busche am Dom in het Nederlands

Midden in t Centrum

Karin66
21-12-2014

Prima Stadshotelletje midden in t Centrum van Munster; ruime kamers, Duitse degelijkheid. Zeer schoon, gastvrij, goed verzorgd ontbijt. Ruime parkeergarage op ca 70 m afstand, 15 euro per 24 uur. Ook met de Kerstmarkt voldoende parkeerplaats.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vriendelijk hotel midden in het centrum. Het personeel is niet alleen vriendelijk maar ook uiterst behulpzaam.

Keurige kamer op zolder. Dit was de enige kamer die nog vrij was. Omdat het bed een "twijfelaar" was betaalden we niet de volle prijs voor een 2 persoons kamer.

Prima ontbijt!

Gereisd met partner in maart 2013

leuk hotel

t_jongeneel8
29-12-2012

Het hotel ligt midden in het Centrum van Münster. Winkels, restaurants en bezienswaardigheden allemaal op loopafstand. Vriendelijke ontvangst. Goed ontbijt. Parkeren in de buurt in garage van het theater.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Busche am Dom voor je op een rij gezet:

Prima hotel in het centrum van Münster.

Th.G. Putters
21-12-2010

Dit hotel dat centraal is gelegen in Münster met een grote parkeergarage op loopafstand is een uitstekende uitvalsbasis voor een gezellige cultuur en winkelstad. Prima ontbijt en vriendelijk personeel. De kamer was zeer groot. Dit jaar de kerstmarkten bezocht, geweldig en niet te druk. Horecaprijzen waren weer een voorbeeld voor Nederland. Wij komen zeker weer eens terug.

Gereisd met partner in Fri Dec 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gaan elk jaar naar de kerstmarkt

ron en mariska de boer
26-9-2010

Busche am Dom in Münster midden in de stad goede kamers aan de overkant goed eten en drinken in de kopi stube bij geert zie foto parkeren op loopafstand en vriendelijke mensen van het hotel gaan dit jaar weer

Gereisd met vrienden in november 2009

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Busche am Dom in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Busche am Dom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.