Appartement Altes Speicherhaus

1 review over Appartement Altes Speicherhaus in het Nederlands

Midden in de natuur

petra
27-7-2014

Het appartement bevindt zich boven na een aantal trappen omhoog. De eigenaar woont beneden. De kamer is groot met een inbouwkeuken, maar de slaapkamer is meer een eenpersoonsslaapkamer, een mooie badkamer met bad en douche. Omdat het op een boerenbedrijf staat zou het handig zijn om vliegenhorren te plaatsen. Ook zonwering was niet overal aanwezig. Dat was jammer.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Altes Speicherhaus in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Altes Speicherhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.