Hotel U.

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor U. voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel U. in het Nederlands

prima hotel voor bezoek aan Essen

Eric
5-3-2016

Dit hotel ligt op enkele kilometers van Essen. Met de auto ben je zo in Essen. Verder ligt het op de rand Mullheim ad Ruhr, en loop je in een kwartier naar het centrum. Als je een niet al te duur hotel zoekt bv. om de beurs van Essen te bezoeken, is dit een goede keuze.

Er is een redelijk ontbijt, er is wifi, en schone kamers.

Vernieuwd eenvoudig doeltreffend

Ramon
17-7-2012

In juni zijn wij ivm een bruiloft hier 2 nachten geweest. Goede service, leuke kamers, goed ontbijt. Voor het doel van ons was het een perfect betaalbaar hotel.

goede plek

ivanka en thijs
31-10-2010

mooi goedkoop hotel, heerlijke bedden, goede douche

We hebben een aantal aanbieders voor U. voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U. in Mülheim an der Ruhr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U. scoort een 7.17 uit 10 op basis van 3 reviews.