Hotel Am Oppspring

2,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Am Oppspring voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Am Oppspring in het Nederlands

Wat slecht

d.k. tanis
21-1-2015

Zonde van het geld, geen 3 sterren waard, helemaal niets. Het is een oud hotel met een slechte onveilige infrastructuur. De volgende keer boeken we echt wel een beter hotel. Zonde van het geld.

Niet boeken, echt niet doen!

P. Oord
17-1-2015

Slecht hotel, amateuristisch management, zij komen gemaakte afspraken niet na. Indeling hotel is knullig en onlogisch, kamers zijn jaren 50 kamers, zonder telefoon, douches met koud water, geen wifi (ondanks vermelding op website) en zwembad is niet geopend op tijden dat je wilt zwemmen.

Samenvattend, je betaald voor een 4-sterren hotel en je krijgt de kwaliteit van maximaal 1-ster. Boek liever bij een professioneel hotelketen, dan krijg je waar voor je geld, hier absoluut niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Oppspring in Mülheim an der Ruhr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Oppspring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Oppspring scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.