Hotel TWH Kranichhöhe

69 reviews over Hotel TWH Kranichhöhe in het Nederlands

Prima hotel

Wim B
1-10-2017

Goed hotel met prima service en je kan er goed eten en attent personeel. Leuke bar met professionele barman. Zaterdagsavonds kan er gedanst worden. Sauna en zwembad ook dik in orde. Minpuntje is de slechte akoestiek in de bar en restaurant. En de rooklucht die de hotelkamers binnendringen vanaf de terrassen eronder.

Leuk, goed hotel!

Masselink
5-8-2017

Na 5 dagen in een ouderwets Duits hotel te hebben overnacht was dit een verademing zeg! Zeer vriendelijk personeel! We waren er al om 12uur en konden eigenlijk pas inchecken om 15.00uur. Het was geen probleem en we konden al in onze kamer.

Ze zijn op dit moment de kamers aan het renoveren. Dat was een verdieping boven ons en het plafond van de badkamer zat los en kwam een stuk naar beneden, we melde dit bij de receptie en krijgen direct een nieuwe kamer! Half uur later kwam er iemand een presentje brengen om het een beetje goed te maken.

De kamer was helemaal prima. Badkamer beetje oud maar hier wordt aan gewerkt.

Het zwembad is ook goed. Ook heerlijk dat je bij het zwembad buiten kan zitten.. De sauna's waren ook heerlijk!

Het restaurant zag er gezellig uit! Zeker voor Duitse begrippen!

Het eten was heel lekker ( wij hebben a la carte gegeten).

De prijs voor dit hotel en wat je ervoor krijgt is echt prima! Wij zijn dik tevreden!

Super Hotel.

CJGN
29-7-2017

Alles was goed, mooie schone kamer. Prima ontbijt, Mooi schoon zwembad met sauna complex. Parkeren op hotel-terrein duur. Meestal voldoende openbare ruimte om te parkeren.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Aart
2-5-2017

Zeer professioneel en functioneel.

Prima hotel

Herman Broenland
11-4-2017

TWH Kranichhohe is een hotel met veel sportieve uitdagingen, golfbaan vlakbij. Keulen op een half uurtje met de auto. Kamers en ontbijt prima. Diner s'avonds valt tegen, beter om in het dorp Much uit eten te gaan. Is beter en veel voordeliger

Oude reviews (archief)

Goed hotel,aanrader

Peter
10-11-2016

Goed en mooi hotel,vriendelijk personeel,goed eten en drinken.

Prima uitvalsbasis om het natuurschoon van het Siegtall te ontdekken,te voet,fiets,of auto.

Ook prima centraal gelegen voor een stedentrip naar Bonn of Keulen.

Ruime schone kamers met prima bedden,mooie eetzaal met goede en ruime ontbijtkeuze.

Mooi zwembad,zeer royale sauna en stoombad met aangrenzende relaxruimte.ook diverse sport mogelijkheden aanwezig,waaronder een goed uitgeruste fitnesszaal.

Minpuntje..Brasserie van het hotel gaat pas om 18.00 uur open,dus overdag geen gelegenheid om in het hotel tussen ontbijt,lunch,diner iets te eten en/of drinken.

Verder zijn er in en rond Much diverse leuke restaurantjes om 's avonds te gaan eten,deze zijn over het algemeen prettig geprijsd.let wel niet overal is pinnen mogelijk en geniet contant de voorkeur.

Goed hotel voor een stedentrip.

alekos92
4-8-2016

Veel sport faciteiten, incl. sauna, zwembad en uitgebreid ontbijt.

Fantastisch hotel !

Gea
25-10-2015

30 km vanaf Keulen dit hotel tijdens onze doorreis geboekt. Wij waren met 7 personen, in 4 tweepersoonskamers. Alles was uitstekend. Ontbijt voortreffelijk in mooie restaurant met prachtig uitzicht over weilanden. Ruime schone moderne kamers. Gratis gebruik van wifi. Als je sneller wilden surfen dan kon je dat kopen maar was helemaal niet nodig! Gratis gebruik van badjassen, slippers en badhanddoeken welke in de kamers hingen. Engelssprekend personeel die leuke tips gaven voor de omgeving en ook wandelroutes in diverse talen meegaven. Zwembadwater beetje koud maar sauna heerlijk (badkleding verboden in sauna). Heerlijke ligbedden bij zwembad, gratis drinkwater. Fitnesszaal bereikbaar op terrein. Fietsen te huur. tennisbanen te huur. Helaas hadden we slechts 1 nacht geboekt en waren we op doorreis, volgende keer langer boeken! Niet zo geschikt voor kleine kinderen, wel voor tieners. Echt om bij te komen na de drukke stad Keulen bezocht te hebben.

Mooi hotel om te ontspannen

Danielle
22-8-2014

Op goed geluk dit hotel geboekt via een actie voor een weekendje. Het is ons erg goed bevallen. Met een badjas uit de kast door de gang naar het zwembad lopen, een klein badje waar je lekker kunt zwemmen. Van de sauna geen gebruik gemaakt. Ontbijt was uitgebreid en prima. Met mooi weer kan je lekker buiten eten (als je geluk hebt en er een tafeltje vrij is).

Erg vriendelijk personeel. Er komen vooral Duitse mensen, dus dat wordt ook er alleen maar gepraat door het personeel (was voor ons geen probleem).

Kamers waren ruim en schoon. Goede bedden, alleen voor ons wel te zachte kussens. We hadden uitzicht op de bergen.

Wij zijn zelf mid20, en de gemiddelde leeftijd is toch wel tussen de 40 en 60 naar ons idee. In een klein kamertje weg gestopt is er een kleine speelruimte voor kinderen en buiten is een schommel en zandbak.

In Much zelf is helemaal niks te doen. Het enigste restaurant was dicht, maar in een ander dorpje hebben we wel lekker gegeten. Het is ong 30min rijden naar Keulen.

Prima hotel, maar.....

Aart
11-5-2014

Ondanks een verregende vakantie hebben we ons toch goed geamuseerd in Hotel Lindner Kranichhohe . Op de accommodatie is eigenlijk niets aan te merken, maar betalen voor internet: € 3,00 per uur en betalen voor parkeren:€ 5,00 per dag is m.i. toch niet meer van deze tijd. Eigenlijk had ik me voorgenomen geen hotels meer te boeken waar voor internet betaald moet worden, maar dit hotel heeft veel te bieden, dus dan maar even zonder internet......Leuke zwembad, goede saunafaciliteiten, prima keuken en bovenal een zeer vriendelijke bediening

We hebben een aantal aanbieders voor TWH Kranichhöhe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TWH Kranichhöhe in Much, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TWH Kranichhöhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TWH Kranichhöhe scoort een 8.2 uit 10 op basis van 202 reviews.