Hotel Royalsterster

8.1Fantastisch

15 reviews over Hotel Royal

• 2018
    8Marc21-06-2018

Prima Hotel met vriendelijke bediening!

Aanrader voor er even lekker tussen uit. Goede ruime kamers midden in Monschau. Gratis fietsenstalling en super ontbijt met vriendelijkheid al om!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2017
    8Miranda04-02-2017

Erg fijn hotel in schitterend stadje

Wij hadden kamer 10 met onze 2 honden. Het was een zeer ruime kamer met tafel, bank, t.v. We hebben het ontzettend fijn gehad. Prima ontbijt (buffet). In de omgeving zeer goede wandelmogelijkheden. Veel mogelijkheden om 's avonds in een restaurant te eten en alles op loopafstand. Kortom alles om tot rust te komen.

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

10suzanvankessel24-06-2014

Fijn hotel

Wij hebben hier gezeten, en de stad is prachtig! Het hotel was erg aangenaam en heeft zeker medegedeeld in het prettige verblijf in Monschau! Aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10René PEETERS28-07-2013

Hotel Royal is een twee sterren Hotel. Van ons mag het minstens 3 sterren. De uitbaters,zijn super vriendelijk,doen alles om het jou naar je wensen te laten verlopen. Het ontbijtbuffet is rijkelijk,en zijn goed. Veel te veel.De uitbaters komen zelf vragen,koffie,tee. enz.... De kamer,wij hadden een zeer ruime kamer (bijna suite) mooie meubeltjes. TV, WC. dubbel bed. Badkamer alles was o.k; Het personeel is uiterst vriendelijk. Kortom als wij nog naar Monschou gaan,gaan we zeker terug,zonder twijfel. En super goedkoop.Proficiat aan de uitbaters.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8jajas15-02-2013

oud, simpel hotel

Mooi in het centrum gelegen hotel. De ontbijtzaal rook een beetje muf en de kamers ook. De aankleding is gedateerd maar wel schoon. De badkamer was erg klein. Het was ook niet erg duur en dan moet je ook niet alles verwachten. Ontbijt was ook goed. Jammer dat er geen andere zitruimte of receptie was, om even te zitten.

Een puntje; 's middags waren de tafels al gedekt voor het ontbijt voor de volgende dag en de boterklontje lagen al (onafgedekt) op tafel.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Johan29-08-2012

Een hotel met de juiste ligging

Hotel Royal is een oud gebouw (wit vakwerkhuis met van die zwarte balken) midden in het centrum van Monschau, ideaal gelegen in het dal van de Rur. Bijzonder behulpzaam personeel, goed ontbijt. Overdag is het erg druk rond het hotel met honderden dagjesmensen, maar na 18.00 uur is het heel stil in de straat. Monschau leent zich uitstekend voor prachtige wandelingen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7M.SLUITER19-08-2011

GEWON SUPER

een geweldig verbljif,lekker eten,fijne kamers,vriendelijk en gastvrij

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Henk11-08-2011

Maar voor een nacht..

Hotel midden in het centrum gelegen van Monschau. We konden onze motoren direct in de gargage plaatsen. De hotelkamers zijn een beetje gedateerd. het bed zakte door de veren, overigens sliepen ze prima. In het hotel is niets te beleven. In het naastgelegen restaurant ook van het hotel wilden we eten. Volgens de website van het hotel zelf kon dat ook. Echter er was geen eten meer om 17 uur, ze sloten om 18 uur. Dat was wel een domper. 's-avonds was het in Monschau uitgestorven! Voor een nacht was het te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8T.F.15-07-2011

vriendelijk personeel,goede kamers

Hotel Royal is een goed hotel in het centrum van het schitterende Monschau

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Richard19-04-2010

Authentiek hotel met zalig ontbijt

echt een toppertje als je van een knus, oud, krakend hotel houd, waar alles een beetje scheef is maar het ontbijt en service super!!

Gereisd met partner in oktober 2009

1 tip over Hotel Royal

• René PEETERS, 28-07-2013

Parkeren: voor de deur. 20 meter achteruit gaan,Toeristenbureel parking vragen 3 euro per dag ,overdekte parking.

0 vragen over Hotel Royal

• Huishoudelijke apparatuurTV