Hotel Michel & Friends Monschausterstersterster

5.7Voldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Monschau

5.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Michel & Friends Monschau voor je op een rij gezet:

• Sauna

244 reviews over Hotel Michel & Friends Monschau

• 5fam de Vries27-09-2019

Nooooooit meer

We kwamen 30 juni 2019 aan rond 15.00 uur , we kregen te horen dat kamers nog niet schoongemaakt waren ivm te weinig personeel . Wij waren niet de enige , hele hal zat vol . Eindelijk rond 17.00 uur konden we onze kamer in . Bar was ook gesloten en konden na onze reis geen drankje nemen , dito teweing personeel . Wij waren er drie nachten gebleven en elke avond ging de bar pas om 21.00 uur open . Was echt een eenmalige vakantie ..... nooit meer .

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Ines19-09-2019

Mocht je met een baby gaan neem dan een bedje mee

Fijne locatie en vriendelijk personeel ter plaatse. Echter slechte service tav babybed. Voordien mail contact gehad waarbij aangegeven was dat er een bedje met matras beschikbaar zou zijn. Echter bij aankomst alleen een bed en als matras uit nood een dekbed. Ter plaatse excuses en een gratis drankje. We verbleven 4 nachten en een bedje zou geregeld worden. Helaas het hele verblijf niets meer van gehoord en bij navragen geen antwoord. Na het verblijf meermaals een mail gestuurd maar tot op heden geen reactie....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Marije28-07-2019

Niet te veel verwachten! Kansloos!

Slechte service in een verouderd hotel! De kamers zijn smerig, warm en verouderd. De manager schreeuwt tegen het weinige personeel wat er nog rondloopt. Het eten is saai, koud en ook hier te weinig personeel om service te bieden. Armoedig, smerig en onvriendelijk zijn de codewoorden hier :)

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Hilde26-07-2019

Nooit meer

Onvriendelijk onthaal we waren te vroeg kamer pas om 15.00u klaar tenslotte zou het om 17.00u zijn krijgen sleutel mee kamer nog niet gepoetst dan maar gaan eten om 18.00u tenslotte kamer om 21.00u klaar ,als je iets ging vragen totaal niet vriendelijk je wordt afgewimpeld ..1 dag geen handdoeken naar receptie ze zouden er brengen na 1u te wachten ga ik zelf op zoek op andere verdiepingen is er nog een poetsvrouw bezig die geeft handdoeken mee .naar beneden geweest voor drank kreeg niks bar was niet open .op hun site staat een waterkoker niet aanwezig vroeg ernaar hadden ze niet ..nooit meer zo onvriendelijk behandeld

Gereisd met partner in juli 2019

• 7rudy218015-03-2019

Ontbijt oké maar diner nul (spijtig)

Als hotel oké, maar neem geen half pension, het aangeboden buffet beneden alle verwachtingen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Wilma Visscher16-11-2018

Super voor een korte break

Monchau is een schattig plaatsje. Je wasnt je terug in de tijd Toevallig was t ook net kermis helemaal in ouderwetse stijl Hotel Michel & friends ligt gunstige aan de rand van het stadje Prima kamer alles er op en er aan, aardig personeel Het eten was super goed, vooral het ontbijt De beste Mojito ever heb ik daar gedronken En als klap op de vuurpijl een heerlijke sauna en zwembad Perfect om even er tussen uit te zijn en je te laten verwennen 👌

Gereisd met partner in september 2018

• 8wilma beekman20-10-2018

Super

Net hotel goed ontbijt en diner Een zeer mooie en rustige omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Bert12-08-2018

Goed Hotel net buiten het gezellige centrum.

Het hotel ligt net buiten het centrum, er zijn maar een paar (betaalde) parkeerplaatsen beschikbaar. Zowel het ontbijt als diner(buffet) was goed. Terras buiten is wat ongezellig en geen comfortabele stoelen maar lange houten banken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Mirjam23-04-2018

Heerlijk hotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Gezellig en modern ingericht hotel. Wij zaten op de 6e verdieping, welke net was gerenoveerd. Alles nieuw en fris, zelfs de bedden. Goede boxsprings. Ontbijt prima, veel keus en ook warme componenten. Diner middels buffet, elke dag soep, salade bar en variatie in gerechten. Bediening super vriendelijk. Ook in de bar, receptie allemaal even goed. Zwembad was netjes, lekker veel ligstoelen. Sauna was ook prima, alleen daar was het nog een beetje verouderd. Wel was het schoon en voldoende handdoeken etc.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 2Hendrik11-04-2018

Ronduit slechtes Hotel.

Het is een slecht Hotel. De service aan de receptie was matig, het eten rond uit slecht, het zwembad en sauna zijn oud en vuil en de kamers zijn maar zo, zo. Het Michel & Friends Monschau hotel maakt reclame met 4 sterren maar hebben helemaal geen Dehoga sterren. Het is een goedkoop 2 sterren hotel. Wij komen hier nooit meer terug, er zijn in deze mooie omgeving genoeg andere goede Hotels te vinden in Simmerath, aan de Rursee en Einruhr.

Gereisd met partner in april 2018

27 tips over Hotel Michel & Friends Monschau

• ann goeminne, 22-02-2012

Carnavalsperiode is super in deze streek...(in Höfen tijdens de carnavalsstoet heeft mijn dochter vele snoepjes kunnen rapen).

• Frans en Ineke van Es, 30-03-2012

Heel mooi is Monschau zelf en de Rursee een echte aanrader.

• Marianne Hoekstra, 15-12-2013

Kerstmarkt was kleinschalig, maar de sfeer vonden wij overdag aanwezig. Wel zijn in december veel winkels door de weeks gesloten.

2 vragen over Hotel Michel & Friends Monschau

• Rob Coelingh, 10-10-2016

Badjassen

Zijn badjassen aanwezig

• mevr. korsten, 19-10-2010

wie weet of hotel carat een grote feestzaal heeft

Weet iemand of hotel Carat een grote feestzaal heeft voor ongeveer 90 personen??

De Meuter, 25-03-2013

Ze hebben een zaal maar ik weet niet of het voor 90 personen is.

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)