Hotel De Lange Man

Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
Hotel De Lange Man
8,6

Laatste review

Het hotel ziet er heel gezellig uit en de kamer van ruim, heel aardig personeel. Toen een ander stel per ongeluk (daar gaan we van uit) een drankje op ons kamernummer had genuttigd werd dit ook netjes opgelost. Mooie uitvalsplaats voor een wandeling maar ook voor een bezoek aan de Altstad van Monschau en een bezoek aan het blazerijmuseum met andere leuke andere standjes die daar bij horen. Leuke entertainment als je daar gebruik van wil maken

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Speeltuin

550 reviews over Hotel De Lange Man in het Nederlands

Gemoedelijk hotel met aardig personeel

Carin,
2-12-2018

Een volgende keer, hetzelfde hotel.

Dennis en Melanie,
7-11-2018

Gezellig lang weekend gehad, vriendelijk en behulpzaam personeel, 's avonds lekker gezellig aan de bar en in de ochtend stonden de broodjes alweer klaar.

Mooie omgeving en goede tips vanuit de receptie.

Als we nog een keer die kant op aan gaan dan boeken we zeker dit hotel weer.

zeer goed hotel.

Peter,
30-10-2018

Vriendelijke ontvangst. Ruime kamers met zitje. Heerlijk (buffet) ontbijt en heerlijk (buffet) diner. Fijne gerechten en zeer uitgebreid. Op korte afstand van de stad Monschau. In een mooi gebied De Eifel.

Voordeeluitjes.nl

Een redelijk goed hotel in een kleine plaats waar niets te beleven is.De kamers zijn schoon en netjes.Het ontbijt is goed maar wordt niet goed bijgevuld.Dit kwam mede doordat er veel te jong (vakantie)personeel werkt en die weten van geen toeten of blazen.Het volwassen personeel, allemaal Nederlanders zijn heel vriendelijk en houden de boel goed draaiende.

Wij hadden een arrangement met 3x diner .Dit was altijd in buffetvorm en elke dag was er een schaal sla en de warme groente 3 dagen het zelfde en het vlees lag altijd in een saus was smakeloos.Dus wij vonden het niet geweldig

Een Nederlandse topper in de Eifel!

Cor van Leeuwen,
3-9-2018

Een prima Nederlands hotel in een mooi deel van de Eifel. Ruime en schone kamer. Gastvrij en hulpvaardig personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt en het dinerbuffet is een absolute aanrader. Dit was ons eerste bezoek, maar we gaan zer nog eens terug!

Een geslaagd weekendje wek en niet ver van huis

Oosterkamp,
1-7-2018

Aardig personeel, behulpzaam en niets is teveel gevraagd.

Schone kamers, lekker ontbijt en diner.

Tevens mooie omgeving om te wandelen en te fietsen

Prima hotel voor kort verblijf

Rachel,
9-6-2018

Kamers zijn ruim en netjes. Douche zat helaas verstopt en er zat een strip los. Gemeld bij receptie en werd meteen opgelost. Ontbijt viel tegen. Broodkeuze was beperkt. Zalm en forel zagen er niet smakelijk uit. We moesten tot twee keer toe melden dat er iets op was (boter en bacon).

Personeel is zeer vriendelijk en persoonlijk. Geeft gemoedelijke sfeer. Vooral Nils heeft ons hart gestolen!

Vanuit hotel diverse wandelingen te maken.

Wij hadden kamers boven de eetzaal. Om 00:30 werd er nog flink met stoelen geschoven waardoor we de slaap moeilijk konden vatten. En om 7:00 was t weer raak..

We hebben t fijn gehad maar er zijn zeker nog aandachtspunten.

Een paar dagen écht zorgeloos weg.

Henny Meijer Koning,
9-5-2018

Ik vond het geweldig.. .....Uiterst vriendelijk personeel... ,het Eten was heerlijk...

We kregen hele goeie informatie.. fantastische uitleg over zeer snelle (lopende) route naar Monschau....Later nog een route... die je met behulp van foto's liep... Echt iets voor ons (oriëntatie dislecktie) grapje...

Zeker voor herhaling vatbaar

Jan ebben,
14-4-2018

Het is een prima hotel klein maar fijn

We komen terug

Willem van Twillert,
10-3-2018

Een gezellig hotel met leesgedeelte en uitstekende keuken

Het ontbijt kan niet beter met 3 soorten vis. Omelet. Sekt en worstjes. De sauna is prima. Vraag wel of turks bad minder heet kan. Bediening is ook super.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lange Man in Monschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lange Man zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.