Hotel De Lange Man

557 reviews over Hotel De Lange Man in het Nederlands

Goed hotel.

Michiel Tombal,
20-3-2019

Goed hotel, fijne bedden, goed eten. Alleen de afstand hotel naar Monschau viel ons

tegen. (11km.) In de brochure stond dat dit veel minder was (circa 4 km. )

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch

marina jonckheere,
19-2-2019

Hier kan je even tot rust komen en mooie wandelingen doen met prachtig uitzicht

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer

Verstraeten,
15-1-2019

Bij het toekomen heel vriendelijk personeel, s'avonds nog een warme douche genomen een geluk de overige twee dagen was het alleen koud water en geen verwarming zelfs niet in het restaurant gedeelte. Er waren veel gasten die zich hierover hun beklag deden maar er werd gewoon niets aan gedaan en dit voor 400 euro voor twee overnachtingen een schande. De afstandsbediening van de tv werkte zelfs niet naar behoren men moest telkens het bed uit om het toestel aan te zetten of uit te schakelen. De badkamer meer dan ondermaats van de kleine douche was een ruit gebarsten, zeker geen aanrader. Bij het afrekenen ik beleefd mijn ongenoegen geuit en dat ik op het laatste er nog iets aan wilde aan toevoegen kreeg ik op een veel mindere toon te horen meneer u hebt uw ongenoegen geuit dan moet het nu wel klaar zijn. Zeker geen aanrader om daarheen te rijden.

Prima voor paar dagen

Cmm,
13-1-2019

Kleinschalig hotel. Relaxte sfeer. De eigenaar komt een praatje maken. Ik vond hem soms te veel/te amicaal aanwezig maar dat is smaak. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar prima. Soms wel langzaam met bijvullen, maar het hele personeel voor bar/restaurant waren ook maar 3 jonge mensen die er pas een paar weken werkten. Avondeten in buffetvorm redelijk, niet altijd warm en soms wat ingedroogd. Appeltaart uit de magnetron voor ruim 3 euro. Bar ‘s avonds gezellig. Kamer netjes, redelijke bedden (springveren matras niet voor iedereen fijn!). Wel gehorig. Wij hoorden alle geluid vanuit de bar en vanuit de rookruimte kwam de rookgeur naar onze kamer.

Gereisd met vrienden in december 2018

Nooit meer

M. Van leeuwen,
5-1-2019

De service liet te wensen over, het eten was echt slecht, en ik ben echt geen zeur. Alles was van tevoren klaargemaakt en opgewarmd, en niet lekker. We hebben meerdere malen moeten horen dat ze vanaf volgende week een maand vakantie hadden. Ze stonden er niet bij stil dat wij nu vakantie hadden . Ik ga er nooit meer heen.

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer.

Ejc Van Dam,
16-12-2018

Kamer prima,schoon netjes. Badkamer ruim voldoende. Helaas de 2e ochtend geen warm water. Tja,kan gebeuren. Avondbuffet beneden peil. Helaas het ontbijt van 8 tot 10 uur,maar om 9.15 uur geen witte broodjes meer. Roerei op,duurde een kwartier voor het aangevuld werd. 10 min later de uitgebakken spek. Maar toen was het roerei alweer op. Om 9.30uur ,al het brood op,werd niet meer bijgevuld. Tafels niet afgeruimd,en opnieuw gedekt voor de volgende gasten. Enz,enz. Jammer,voor ons geen 2e maal in hotel De Lange Man.

Helaas geen tweede keer

Stoffels,
15-12-2018

Wij verbleven in een simpele kamer met tv, verder geen bijzonderheden. De douche was helaas koud. Het ontbijtbuffet werd niet goed bijgevuld en de ontbijtruimte oogde erg rommelig. Prijs-kwaliteit was onvoldoende. Wij vonden het vergane glorie.

Gereisd met partner in december 2018

Gemoedelijk hotel met aardig personeel

Carin,
2-12-2018

Het hotel ziet er heel gezellig uit en de kamer van ruim, heel aardig personeel. Toen een ander stel per ongeluk (daar gaan we van uit) een drankje op ons kamernummer had genuttigd werd dit ook netjes opgelost. Mooie uitvalsplaats voor een wandeling maar ook voor een bezoek aan de Altstad van Monschau en een bezoek aan het blazerijmuseum met andere leuke andere standjes die daar bij horen. Leuke entertainment als je daar gebruik van wil maken

Gereisd met partner in oktober 2018

Een volgende keer, hetzelfde hotel.

Dennis en Melanie,
7-11-2018

Gezellig lang weekend gehad, vriendelijk en behulpzaam personeel, 's avonds lekker gezellig aan de bar en in de ochtend stonden de broodjes alweer klaar.

Mooie omgeving en goede tips vanuit de receptie.

Als we nog een keer die kant op aan gaan dan boeken we zeker dit hotel weer.

zeer goed hotel.

Peter,
30-10-2018

Vriendelijke ontvangst. Ruime kamers met zitje. Heerlijk (buffet) ontbijt en heerlijk (buffet) diner. Fijne gerechten en zeer uitgebreid. Op korte afstand van de stad Monschau. In een mooi gebied De Eifel.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lange Man in Monschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lange Man zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.