Hotel De Lange Man

Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
Hotel De Lange Man
8,6

546 reviews over Hotel De Lange Man in het Nederlands

Een Nederlandse topper in de Eifel!

Cor van Leeuwen
3-9-2018

Een prima Nederlands hotel in een mooi deel van de Eifel. Ruime en schone kamer. Gastvrij en hulpvaardig personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt en het dinerbuffet is een absolute aanrader. Dit was ons eerste bezoek, maar we gaan zer nog eens terug!

Een geslaagd weekendje wek en niet ver van huis

Oosterkamp
1-7-2018

Aardig personeel, behulpzaam en niets is teveel gevraagd.

Schone kamers, lekker ontbijt en diner.

Tevens mooie omgeving om te wandelen en te fietsen

Prima hotel voor kort verblijf

Rachel
9-6-2018

Kamers zijn ruim en netjes. Douche zat helaas verstopt en er zat een strip los. Gemeld bij receptie en werd meteen opgelost. Ontbijt viel tegen. Broodkeuze was beperkt. Zalm en forel zagen er niet smakelijk uit. We moesten tot twee keer toe melden dat er iets op was (boter en bacon).

Personeel is zeer vriendelijk en persoonlijk. Geeft gemoedelijke sfeer. Vooral Nils heeft ons hart gestolen!

Vanuit hotel diverse wandelingen te maken.

Wij hadden kamers boven de eetzaal. Om 00:30 werd er nog flink met stoelen geschoven waardoor we de slaap moeilijk konden vatten. En om 7:00 was t weer raak..

We hebben t fijn gehad maar er zijn zeker nog aandachtspunten.

Voordeeluitjes.nl

Een paar dagen écht zorgeloos weg.

Henny Meijer Koning
9-5-2018

Ik vond het geweldig.. .....Uiterst vriendelijk personeel... ,het Eten was heerlijk...

We kregen hele goeie informatie.. fantastische uitleg over zeer snelle (lopende) route naar Monschau....Later nog een route... die je met behulp van foto's liep... Echt iets voor ons (oriëntatie dislecktie) grapje...

Zeker voor herhaling vatbaar

Jan ebben
14-4-2018

Het is een prima hotel klein maar fijn

We komen terug

Willem van Twillert
10-3-2018

Een gezellig hotel met leesgedeelte en uitstekende keuken

Het ontbijt kan niet beter met 3 soorten vis. Omelet. Sekt en worstjes. De sauna is prima. Vraag wel of turks bad minder heet kan. Bediening is ook super.

Prima!

Fam. Huibers
4-3-2018

Prima hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is perfect, alles wordt steeds weer aangevuld. Vooral de koffie was heerlijk, geen automatenkoffie. Diner is goed. Hier kun je met een gerust hart heen gaan.

in één woord...geweldig

vrienden uit limburg
21-2-2018

we waren aan de vroege kant gearriveerd.... charlotte de receptioniste bood ons aan om wat te nemen van het ontbijt, dat waardeerden we enorm....een grote pluim

Fantastisch hotel!

Sandra
12-2-2018

Nette accommodatie met zeer goed buffet.

Wij hebben het heel goed gehad.

Wij hadden comfort plus kamer.

Leuk hotel

Mandy
10-12-2017

Wij hebben dit hotel voornamelijk geboekt, omdat we dachten dat het dichtbij de kerstmarkt lag. Alhoewel wel genoemd, maar toch de afstand wat onderschat, vooral omdat wij nu voor het eerst tijdens een bezoek aan de kerstmarkt, sneeuw hadden. Daarom vonden we het reizen, na het inchecken, wat onverantwoord. Dit kwam ook doordat de rit naar het hotel, in het donker, door de bergen, spiegelglad was (zeker iets om rekening mee te houden/op voorbereid te zijn!). Zelfs een lokale bewoner lag met de auto in de greppel...hierdoor ook besloten om het avondeten in het hotel te nuttigen. Dit betreft een lopend buffet, met deze avond zalm, goulash en spareribs. Zalm was prima, de spareribs wat droog, goulash geen ervaring mee. Aangevuld met allerlei andere zaken, welke prima waren. Maar als je je verheugd hebt op een menukaart (en voornemens bent om een heerlijke schnitzel te bestellen), is het even omschakelen naar 3 keuzes. 's avonds beneden met vrienden een kaartje gelegd, en later ook nog een heerlijk bittergarnituurtje besteld. We hebben ons prima vermaakt. Kamer prima. Vond het wel erg warm in het hele hotel.

Ondanks advies om de pendel voor de kerstmarkt te gebruiken, zijn wij er rechtstreeks naar toe gereden. Toen wij aankwamen, was er nog genoeg parkeerplek, maar dit zal waarschijnlijk zijn, omdat wij er bijtijds waren.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lange Man in Monschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lange Man zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.