Vakantiehuis Das Grüne Haus

Vakantiehuis Das Grüne Haus
8,9

7 tips over Vakantiehuis Das Grüne Haus

jpietersz, 20-4-2015
Op nog geen 5 minuten rijden zijn er al wandelpaden te vinden in de Parc naturel Hautes Fagnes - Eifel, Het Nationalpark Eifel ligt op zo'n 10 min. rijden.
erik en marjolein Duits, 16-1-2015
Ja, goede wandelschoenen meenemen natuurlijk!
Ilse Steenackers, 7-11-2012
Er is een glasblazerij in de buurt die wel eens fijn is om te zien. En als je in de herfst of de winter gaat moet je zeker eens langs de chocolade bar gaan. Dit is een heel gezellig klein eethuisje waar je veel verschillende soorten chocoladedrank kan bestellen, chocoladefondue,...

j.c. van Genderen, 23-10-2012
s, morgens on zes uur wandelschoenen aan en naar buiten met de jongens, ervaar de stilte van de vroege ochtend, loop achter het huis iets naar links richting bos.,beekje,natuur. en terug een lekker ontbijt met warme broodjes.
Jacqueline Daniels, 24-4-2012
Zandkastelententoonstelling: we waren er op de dag dat het openging en hebben echt leuke dingen gezien. Kinderen hebben erg genoten van de burcht, en de volwassenen vonden de wandeling naar de andere toren (weet zo de naam niet) ook zeer de moeite waard voor het uitzicht.
Rik Vanwalleghem, 8-1-2012
Koop in het Forellenhof in Steckenborn vangverse forellen om thuis te bakken; avontuurlijke afdaling van dik 2 km, met gewone wagen te wagen. Bij regenweer ga je laatste stuk beter te voet.

niko, 3-10-2011
wij hebben genoten van de rondwandeling in Vogelsamg rond het stuwmeertje. deze wandeling is ongeveer 13 km en halverwege is bij de stuwdam een restaurant. er zitten wat klim- en daal stukken in, maar goed te doen.