Vakantiehuis Das Grüne Haus

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

64 reviews over Vakantiehuis Das Grüne Haus

• 10Niels en Jesse13-09-2017

Het huisje had een prachtig uitzicht!

Het huisje ligt op de heuvelrug van het dal waar Monschau in ligt, het uitzicht was puur genieten ook bij slecht weer. Je kijkt uit op de bossen die rondom Monschau liggen en 's nachts kan je in de verte wat lichten zien branden. Het sanitair was heel verzorgt en de bedden lagen heerlijk. Een pluspunt voor ons was dat de tv een Nederlandse programma indeling had, dus alle favoriete zenders waren met een druk op de knop te zien.

Wij hebben op dag twee meteen fietsen gehuurt en veel gebruik gemaakt van de Vennbahn waarop we ongestoort konden rijden zonder auto's. Voor uitstapjes naar Keulen en Fantasialand ook een prima locatie trouwens!

Jolande en Marten de eigenaren waren tijdens het verblijf ook bereikbaar toen er even een stroomstoring was waardoor de wifi het tijdelijk niet deed. We werden meteen goed geholpen en de volgende dag zelfs een ontmoeting, hele fijne mensen! Bedankt voor het verblijf:)

Groetjes, Niels en Jesse

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Willeke11-08-2017

Gezellig appartement met prachtig uitzicht

Wij verbleven in Maison Mont Joie: heel gezellig, ruim appartement met prachtig uitzicht. Heerlijk dakterras. Monschau is een leuk dorpje (wel erg toeristisch) waar je vanuit het huis zo naar toe loopt. De supermarkten zijn lekker dichtbij en er is veel te doen in de omgeving. Wij zijn ook nog n dagje naar Maastricht geweest. Naturpark de Eifel is een prachtig gebied om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Reinoud Koopman19-07-2017

Leuke tijd gehad!

Ik, mijn vrouw en onze twee jonge kinderen verbleven in het onderste appartement. Het huis is voorzien van alles wat je nodig hebt en is groot genoeg voor vier personen. Het was net alsof je thuis bent, maar dan mooier. Daarnaast was het handig dat we op de onderste verdieping verbleven omdat er een grote tuin aan vast zit wat fijn was voor de kinderen. Verder is Monschau een gezellig dorpje, waar je makkelijk even naar toe loopt, en is er in de omgeving genoeg te doen. En voor de wielrenliefhebbers onder ons is het een prima fietsgebied! Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Anne de Ruiter14-07-2017

Heerlijk genieten van de natuur!

Mijn partner en ik zochten een plek waar we van de natuur, cultuur en rust konden genieten. Monschau bleek daar een ideale plek voor. De ligging en het comfort van het appartement droegen daar enorm aan bij. Het huis ligt in de buurt van mooie wandel en fietsroutes en is op loopafstand van het centrum. Daarnaast is het van alle luxe voorzien. Het bevat een grote tuin, prettige grote bedden, het is schoon/hygiënisch, de keuken bevat genoeg keukengerei (oven, magnetron), en de douche is heerlijk. Daarnaast was het ook erg geschikt voor 4 personen, dus volgend jaar gaan we met mijn dochter en haar man.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10J.A.Roskam01-11-2016

Meer dan fantastische plek.

Heerlijk om eens goed uit te rusten. Goede wandel - en fiets mogelijkheden. Gezellige plaats om naar toe te wandelen en ergens te eten.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Ben08-09-2015

Comfortabel, mooi appartement

Ook met minder goed weer is dit appartement (room with a view) een prima uitvalsbasis voor de mooie natuur, de stille dorpjes en oude steden. Het appartement is met grote zorgvuldigheid modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Voldoende ruimte voor een echtpaar, eventueel met twee kinderen. Ook voor avondvertier is goed gezorgd d.m.v. een goede tv met veel zenders, diverse dvd's en dvd-speler. De keuken is prima geschikt voor het voorbereiden van een eenvoudige maaltijd en met de afwasmachine is de tafel snel afgeruimd. Wij hebben vooral genoten van het prachtige uitzicht. Zet de twee dubbele deuren open en je bent midden in de natuur.

Gereisd met partner in september 2015

• 9jpietersz20-04-2015

Een heerlijk huis

Het huis is van alle gemakken voorzien en heeft een gezellige uitstraling. Het huis ligt aan een rustige weg aan de rand van de oude stad. De oude stad ligt op 2 minuten rijden met de auto en in ongeveer 10 min. loop je via een steile weg naar het centrum van de oude stad. Eenmaal binnen heb je een fantastische uitzicht op een dal en de grote tuin van een van de woningen. Wij waren te vroeg waardoor wij het meisje die het huis schoonmaakt aantroffen. Ze was bijzonder vriendelijk. Hoewel ze nog volop bezig was mochten wij toch alvast de spullen in het huis zetten. Wij hebben het fantastisch gehad en zullen bij een nieuw bezoek aan deze omgeving dit huis zeker weer boeken.

Gereisd in april 2015

• 9erik en marjolein Duits16-01-2015

Fijne plek met uitzicht op Monchau

Een zeer comfortabel huis! Mooie inrichting en goed en schoon verzorgd Goede ligging en rustige omgeving. Monschau is een aardige mooie plaats, vooral rond kersttijd een gezellige sfeer. Het was een erg pretttig verblijf.

Gereisd met vrienden in december 2014

• 9bram schriever03-01-2015

Plek voor rust en ontspanning

Het groene huis is comfortabel voor vakantie en een goed uitgangspunt voor wandelen in de omgeving

Gereisd met partner in december 2014

• 9Annemarie Kaemingk16-11-2014

Super locatie met alle gemakken voorzien

Leuke appartementen, goed met een groep te delen. Alles erop en eraan. Mooi uitzicht en je bent zo in de Hoge Venen waar je lekker vlak kunt lopen/fietsen. Als je richting het stadje loopt ga je de heuvels in. Voor elk wat wils. Ook kun je je leuk vermaken in het romantische stadje. Kortom, zeker aan te bevelen

Gereisd met vrienden in november 2014

Vakantiehuis Das Grüne Haus info