Hotel Burghotel F.J. Steinbusch

8 reviews over Hotel Burghotel F.J. Steinbusch

• 2018
    9André Huitenga15-10-2018

Een aanrader

Dit is een hotel voor wie goede service wil, maar niet hecht aan luxe en moderne inrichting. Het ziet er wat ouderwets uit, maar bed, wc en douche zijn bij de tijd. Bovendien is het schoon en de eigenaar meer dan hulpvaardig. Het ontbijt met verse broodjes en verse vleeswaren is een echte topper.

Alleen gereisd in september 2018

• Oude reviews

8Jeannette11-11-2013

Leuk authenthiek hotelletje.

Het is een klein eenvoudig hotel, ligt midden in Monschau. Eenvoudige kamers maar wel schoon. We werden met schnapps ontvangen door de zeer vriendelijke eigenaar. Het ontbijt is super goed en veel er wordt elke keer gevraagd of je wel genoeg hebt. Al met al een leuk gezellig hotel met een goede prijs / kwaliteit.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 7Louise Kroot29-06-2013

sfeervol en vriendelijk klein hotel

Het Burghotel is eerder een pension maar netjes en schoon. Zeer centraal gelegen in Monschau en heel vriendelijke eigenaar. jaren 70 stijl.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Themanoffstock28-05-2012

Retro voor een eerlijke prijs.

Burghotel ligt pal in het centrum dus ideaal om 's avonds een hapje te gaan eten of een lekker terrasje te doen indien het weer het toelaat. De kamers zijn zeer eenvoudig tot oud, maar alles is aanwezig. Het ontbijt is bediening aan tafel.Alles staat al klaar: een mand met verse broodjes,een schotel met kazen,een schotel met vlees, er is mogelijkheid om een gekookt ei of een omelet te vragen.Ruim voldoende om de dag goed te beginnen. Het hotel is ook ideaal gelegen om diverse wandeling te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in april 2012

• 0Marja16-04-2012

Aardig hotel

Goedkoop hotel in het centrum van Monschau. Superaardige mensen, ontbijt is bijzonder overvloedig. Kamer was vreselijk gedateerd maar wel schoon. Monschau is mooi plaatsje, mooi wandelen in de omgeving.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Rikie15-02-2012

Een prima hotel voor weinig geld

We hebben 2 nachten in dit hotel geslapen en werden zeer gastvrij ontvangen. De kamer was keurig netjes en het ontbijt overvloedig. Het enige nadeel was dat het er verder erg stil was. Maar dat werd weer meer dan goedgemaakt door de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van de eigenaar.

De ligging was top, midden in het centrum van Monschau

Gereisd met partner in februari 2012

• 7Kaatje Tucson06-08-2009

Goedkoop hotel, midden in Monschau

Voor wie weinig hotel verwacht voor de prijs, is hier goed op zijn plek. Oude kamers, maar wie vertoeft er op zijn kamer?? Het ontbijt is geen buffet, maar ruim voldoende met goede vleeswaren. Vriendelijke mensen, die er echter niet helemaal verzorgd uit zien. Het hotel ligt zodanig midden in Monschau, dat je alles lopend kunt doen. Parkeren moet je op een openbare parkeerplaats, een eindje van het hotel af, kosten: 4 euro per 24 uur. Monschau is echt een leuk plaatsje! Veel leuke winkeltjes, veel kroegjes en eetgelegenheden. In de kroeg aan de markt mag je binnen roken bij de drie oude dametjes. De omgeving nodigt zeker uit voor een leuke wandeling! Ook een aanrader is het de kerstwinkel. Als men van bier houdt, dan absoluut het Zwickelbier uit proberen!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

3 tips over Hotel Burghotel F.J. Steinbusch

• Jeannette, 11-11-2013

Bezoek de Burgt van Monschau, maar ook het bierbrouwerij museum.

• Themanoffstock, 28-05-2012

Het VVV-kantoor ligt op minder dan 100 m van het hotel. Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam ivm parkeren en wandelroutes.

• Rikie, 15-02-2012

Als je lekker én voordelig wilt eten: Zum Haller bij het marktplein.

0 vragen over Hotel Burghotel F.J. Steinbusch

• Huishoudelijke apparatuurTV